Breathe in

217 35 26
                                    

Birkaç saniye daha bekle Minho. Nefes al.

5 kez. Tam 5 ayrı çekim yapılmıştı sahne için ve Minho tam  5 kez aynı öldürücü kareografide enerjisini bir saniye bile düşürmeden dans etmişti. Vücudunun her parçası ağrıyordu şimdi. Bir türlü toparlayamadığı nefesleri canını acıtır olmuştu ve bacakları titriyordu. Ana kameranın kapanması için bekledikleri 10 saniye 10 saat gibi hissettiriyordu. Sonunda kamera yönetmeninin işaretini gördüğünde tüm gücü tükenmiş bir şekilde yere bıraktı kendini. Diğer idoller sahneyi boşaltırken o yerde acı içinde kıvranıyordu. Nefes al Minho. Geçecek. Uğraşlarına rağmen ne doğru düzgün nefes alabiliyordu ne de düştüğü yerden kalkabiliyordu. Sırtında bir el hissetti. Moonbin karşısında en az Minho kadar acı içerisinde kıvranıyorken ona iyi olup olmadığını soruyordu. İnandırıcı olması için uğraşarak kafasını yorgunca olumlu manada sallayıp gülümsemeye çalıştı. Birkaç kişinin koşarak kendilerine doğru geldiğini hissettiğinde rahatlayacaktı ki , çalışanlar onu görmezden gelip Moonbin ile ilgilendiğinde güçlükle tebessüm edip kalmayan gücüyle doğrulmaya çalıştı. O zaten hastaydı , durumu acil olabilir, onunla ilgilenmeliler.Bacaklarını sürüyerek en azından oturur pozisyona gelebildiğinde ise kapının kenarındaki bir çift gözle karşılaştı. Gelme demiştim . Elini istemsizce sanki nefes almasına yardım edecekmiş gibi boğazına götürdüğünde salona yeni girmiş olan beden hızla sahneye doğru koşmaya başlamıştı arkasındaki menejerler ile. Çok geçmeden onun yanına ulaşmış ve Minho'nun yüzünü elleri arasına almıştı Chan.

"Nefes alamıyorsun değil mi?"

En az Minho kadar acı çekiyormuş gibi gözüken yüzü ile küçük olana bakarken menejere Minho'nun algılayamadığı birşeyler getirmesini söylemişti.

"Hyung gelene kadar benim nefeslerimi takip et Minho."

Olmuyor diye geçirdi içinden küçük olan. Bu onun suçu değildi ama büyük olanın hala yüzünde olan elleri ve bu kadar uzun süre gözünün içine bakması küçük olanın nefesini daha da çok kesmekten başka işe yaramıyordu. Sonuçsuz kalan nefeslenme çabalarının ardından menejerleri yanlarına ucunda bir maske bulunan minik bir tüple gelmişti. Tüpü hemen alıp maskeyi küçük olanın ağzına dikkatlice yerleştiren ve tüpün askısını da kendi omzuna alan Chan, Minho'ya oksijen maskesinin birazdan nefeslerini düzenleyeceğini söyledikten sonra sırtını ona dönecek şekilde yere çömeldi ve küçük olanın birşey demesine fırsat bırakmadan kollarını kendi boynuna sardı ve sırtına bindirdiği bedenin bacaklarını hafifçe tutarak ayağa kalktı.

"Şimdi seni hastaneye götüreceğiz. İyi olacaksın."

Minho'nun gözleri korkuyla açılmıştı. Oksijen maskesinin güçlükle ağzından hafifçe uzaklaştırdı.

"Hyung. H-hayır."

"Hayır falan yok gidiyoruz."

"Çocuklar endişelenecek, fanlar endişelenecek yok yere. Lütfen."

Chan derin bir iç çekti cümlelerini bile güçlükle kuran çocuğun dediklerine karşı. Yavaşça kulislerine doğru yürümeye başladı.

"O maskeyi geri tak."

Hyungu sadece bir emir cümlesi kurmuş olsa da , tavrından ve gittiği yönden onu hastaneye götürmeyeceğini anlamıştı Minho. Yorgunca gülümserken kafasını Chan'nın omzuna yasladı.

"Teşekkür ederim hyung~"

Belli belirsiz söyledikten sonra güvende hissettiği sırtta uyuya kaldı küçük olan. Chan ise onunla ne yapacağım diye düşünerken takmayı unuttuğu oksijen maskesini küçük olanın ağzına geri yerleştirdi onu uyandırmamak için özen göstererek. Kulislerine vardığında ise yavaşça içeri girmiş ve kendilerine endişeyle bakan 6 çift gözle karşılaşmıştı.  Yüzlerinde hafif bir şaşkınlık ve üzüntü ifadesiyle bakakalmışlarken Hyunjin boğazını temizleyerek Chan'a yaklaştı.

"B-bayılmadı değil mi?"

Chan kafasını olumsuz manada salladı.

"Uyuyakaldı. Dinlenmeye ve iyi beslenmeye ihtiyacı var, elleşmeyelim uyusun biraz."

Chan'ın yavaşça koltuğa bırakıp üstünü örttüğü uyuyan bedene gözlerini dikmişti hepsi. Onaylar manada kafa salladılar liderlerinin söylediklerine.

"Ben ve Hyunjin bir süre Minho hyungların yurtta kalalım mı hyung? Diyeti konusunda ona söz geçirebildiğimizi biliyorsun, iyi beslenmesi konusunda yardımcı oluruz."

Jisung'un sözlerini başıyla onayladı Chan. Minho'nun dört ayrı sahne için hazırlanırken ve bunlar hariç programı bile tıka basa doluyken bir de diyet yapmaya kalkması hepsini korkutuyordu. Chan'a kalsa Minho'yu bir süre gözünün önünden bir saniye bile ayırmazdı. Ama grubun en büyük iki üyesi olarak ikisinin ayrı yurtlarda küçük üyelerin başlarında kalması grup için en mantıklısıydı. O yüzden sadece yutkundu ve Minho'yu yatırdığı koltuğun uç kısmına oturdu. Oksijen maskesi ile bile hala tam olarak düzgün nefes alamayan küçüğünü görmek ona bok gibi hissettiriyordu. Ellerini Minho'nun saçlarına götürmemek için kendiyle iç savaş verdikten sonra sadece yattığı için hafifçe aşağı düşen oksijen maskesini düzeltip elini çekti. Çünkü eğer küçük olana o duygularla dokunursa , dokunduğu her yeri etrafındakilerle birlikte yakacaktı.

HİKAYEDEKİ HERŞEY HAYAL ÜRÜNÜDÜR.

Sadece bazen neler yaşıyolar daha görmediğimiz diye düşünüyorum ve kendimi rahatlatmak için birbirlerine nasıl iyi bakacaklarını hayal ediyorum ve bu fic de kafamda öyle gelişti. Umarım yanlış anlamaz ve tadını çıkartırsınız . Minho'yu çok sevin😭 Chris'i çok sevin Stray Kids'i çok sevin VE TIGER INSIDE LEE KNOW FANCAME STREAM KASIN.
Yorumlarınızı bekliyor olucam , updateler aşırı yavaş olabilir haberiniz olsun💓💓

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 22, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Breathe Again - MinchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin