15. Bölüm Final Katil

35 4 3
                                    

Kağıtları imzaladı.

'Evet nerde kalmıştık?'
'Bana katilin kim olduğunu söylüyordunuz.'
'Evet eğer Kübra'nın anlattıkları doğruysa katil Kevser.'
'Ne! Yani katil beni kaçıran kadınmı?'
'Evet o.'
'Peki yakalandımı?'
'Şuan gözaltında.'

Dilara çok sevinmişti. Komiserler beraber Kübra'nın yanına gittiler.

'Evet Kübra Kevser kim?'
'Kevser, o, o benim kızım...'
'Neden onu ele verdim?'
'Zaten yakalancaktı.'
'Peki neden Samet'i öldürdü?'
'Samet onun eski sevgilisi.. Nedenini bende bilmiyorum.'
'Evet itiraf ettiğini göre mahkemeye çıkabiliriz. Avukatınız varmı?'
'Var.'
'Zaten olsa da olmasa da bir işe yaramıyacak. Çünkü bu işten lkurtulmak için hiç bir şansınız yok. Ama belki itirafyan dolayı cezandan düşerler.'

Kübra hiç birşey demedi. Oda üzgündü. Sonuçta kızını kendi elleriyle teslim etmişti.

*******

Saat 13:59. Polisler kalabalık arasında ilerlemeye çalışıyorlar. Bir çığlık duyuluyor. Samet'in annesi kendinden geçmiş bir şekilde ağlıyor!
Poliler katili götürüyorlar. Kevser yüzünü saklamaya çalışarak kalbalığın içinde ilerliyor.. Arkadan Kübra geliyor. Yuuh sesleri birbirine karışıyor. Gazeteciler toplanmış, Samet'in akrabaları ağlıyor. Arkadan Ali geliyor. Yaptığından hiç pişman değilmiş gibi gözüküyor! Sonunda adalet yerini bulmuştu. Kevser'e müebbet, Ali'le Kübra'ya onar yıl hapis!!!

Şimdiye kadar kitabımı beğenenlere teker teker teşekkür ediyorum. Sizleri seviyorum. ♠♥♥♥♥♠

Gizemli otelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin