Özel Bölüm #1

65 6 0
                                    

Genç çiftimiz evlerinde normal bir güne başlayacaklardı birazdan. Taehyung her zamanki gibi Seokjin'den geç uyanmıştı ve kendisini Seokjin uyandırmıştı. İlk uyandığında Seokjin'i burnunun dibinde gördü tam öpmek için harekete geçtiğinde Seokjin geri çekilince bir bebek gibi mızmızlanmaya başladı.

Bir süre sonra Seokjin'in gelmeyeceğini anladı ve üzerine bir şeyler giymeden, yarı çıplak, çeyrek giyinik, bir şekilde Seokjin'in peşinde gitti. Seokjin, Taehyung'un kendisine gülerek ve hızlı hızlı geldiğini görünce kaçmaya başladı. Küçücük evde bir oraya bir buraya koşturup duruyorlardı.

İki taraf da kimin kazanacağını net bir şekilde biliyorlardı ama birlikte eğlenmeyi "Zaten sonucunu biliyoruz, boşuna koşturmayalım" demeye tercih ediyorlardı.

Geçen birkaç dakikanın ardından Taehyung Seokjin'i arkasından beline sarılarak yakalamış ve öpücüğünü almayı başarmıştı.

Onlar buydu işte, deli dolu ama bir o kadar da birbirlerinin huzuru olacak kadar sakindiler; içlerinden birinin mutluluğu karşısındakinin dünyaları vermişçesine neşelenmesine neden oluyor anı şekilde biri üzülünce diğeri hem üzülüyor hem de onun mutluluğunu sağlamak için elinden geleni yapıyordu.

Onlar herkesin istediği aşkı hiçkimsenin istemediği bir şekilde bulmuştu.

Evlendiklerinden beri neler mi oldu? Kısa bir özet geçelim.

Taehyung "Ben evimden ayrılmam" diye hararetlenince Seokjin Taehyung'u evinden kaçırdı. Başka türlü bu gidişle, bu kadar kavgayla ayrılacaklardı, Seokjin yine en iyi kararı vermişti.

Seokjin, Yeontan ikisinin ilişkisini kıskanır diye düşündüğü için bir köpek aldılar. Böylece Yeontan'ın da artık bir ilişkisi olacak ve onları kıskanmayacaktı. -Seokjin'e göre-

Seokjin'in yazılımı onlara büyük bir kazanç sağlamıştı. Artık çok fazla çalışmalarına gerek yoktu ve böylece birbirlerine daha çok vakit ayırabiliyorlardı. Çoğu kişi bu konu hakkında "Sürekli dip dipe birbirinizden soğursunuz be" diye düşünse de yine haksızlardı. Birbirleriyle geçirdikleri her saniyenin sonunda daha da aşık oluyorlardı.

Gelecekte neler olacağını yaşayıp göreceklerdi, aceleleri de yoktu aslında. Ben sadece bu hikayeyi burada anlatıp onları ölümsüz kılmaya geldim. Bu yolculukta onlarla ve tabii ki benimle olan herkese teşekkür ederim.

Şimdiye kadar aceleci ve acemi bir yazarın hikayesini anlattığı aceleci ama romantizmi seven Kim Taehyung ile zeki ve çokça espri yapan, sevdiğine akıl almaz bir değer biçen Kim Seokjin çiftiyle beraberdiniz.

Gelecekte acemi yazarınızın diğer hikayelerinde görüşmek üzere~

Fate Hacker | TaejinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin