chapter 5

52 5 4
                                    

Băiatul ăsta mi-a aruncat priviri murdare toată după-amiaza, acei ochi bruni îmi par o amenințare.

M-am simțit extrem de inconfortabil până la ultimul cuvânt al prințesei, iar când am aflat că putem pleca, am zburat ca o vrabie din cuib imediat spre odaia mea.

M-am întins pe salteaua din pene, agătându-mi pelerina în cuier.

Imediat cum am pus capul pe pernă, am simțit cum relaxarea mă îngroapă adânc în așternuturi.

A fost epuizant.

Întorc capul spre măsuța mică de lângă pat, pe care zace sub o rază slabă de soare bagheta mea de sticlă.

Smaraldul din vârf lucea orbitor, reflectând o lumină verzuie pe lemnul șlefuit al mesei.

Las un oftat să-mi părăsească glasul, iar gândul îmi fuge la cei de acasă.

Abia a trecut o zi.

Le simt lipsa, îmi e dor de ei.

□□□□□□□□□

"Heeseung hyung! Gata! Cu siguranță Niki e bine!" exclamă Jungwon către cel mai mare, prinț care se uita constant spre codrul verde de lângă.

"Ceva nu-mi miroase a bine. Îmi e frică de posibile piedici pe care le poate avea acolo.". Sare de pe ciotul uscat al unui copac și își trece agresiv mâna prin păr.

"Nu te impacienta. Niki e descurcăreț"

"Are calități de conducător" aprobă și Jay spusele lui Jake.

Întins pe podea, cu mâna sub bărbie, Sunoo împinge o bilă de sticlă, care se bușește într-o alta, cauzând grămada de bile să se împrăștie.

"Nu vreau să mă înțelegeți greșit, dar cred că Heeseung hyung are dreptate. Niki nu e în siguranță acolo" grăiește și se ridică și el, iar Heeseung în sfârșit gesticulează, ca și cum ar spune 'v-am spus eu'

"Vă rog, gata! Nu fiți paranoici!" ridică Jay tonul

"Jay hyung are dreptate. De ce l-ar mai fi lăsat Asahi și contesa Mika pe Niki în Țările de Jad dacă nu s-ar fi descurcat?"

"Așa-i, Jungwon" îl bate Jake pe umăr, dar privirea lui spune contrariul, nesiguranță țâșnind și din ochii lui.

O umbră ce se apropie cu o viteza fulgerătoare de băieți, aparținând a unuia dintre ei se opreste în fața ciotului pe care stătea Heeseung, dezvăluind un panicat și epuizat Sunghoon, stare a lui de care băieții se îngrijorează.

"Băieți, băieți... eu am-" și ia o pauza ca sa-și tragă suflul

"Mate, u ok?"

"Nu, hyung! Nu sunt! Niki e în pericol"

Restul băieților ridică subtil o privire confuză, crezând că blondul doar glumeste, dar toți se panichează imediat cănd observă cât de serios era el defapt.

"C-cum adică în pericol?"

"Sunghoon, spune ceva!"

"Niki trebuie să se întoarcă cât mai repede posibil" dă el speriat din cap, acțiune ce-i panichează și mai tare pe restul

"De ce? Ce s-a întâmplat?"

"Nu e bine cu el acolo! Felix l-a găsit!"

Restul au rămas gură-gască la veștile șocante ce tocmai au părăsit glasul lui Sunghoon.

𝕿𝖍𝖊 𝖇𝖊𝖌𝖎𝖓𝖓𝖎𝖓𝖌 𝖔𝖋 𝖙𝖍𝖊 𝖊𝖓𝖉 ᴺⁱᵏⁱUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum