Pohled Jacka:
Kayla se za mnou konečně zastavila. Nechodí sem často a tak si užívám každou chvíli s ní. Když jsme spolu byli posledně, hrozně jsme si to užili a lepší den ve svém nudném životě bych asi nenašel. Když odjel ten její kamarád z města, byla často se mnou a to i v době, kdy snášela Ryanovu smrt. A nejednou jsme se šli pořádně zpít. Dnešek nebude výjimkou....
S Kaylou jsme se vydali nejkratší cestou k centru, kde jsme si odchytli taxík a jeli do zapadlé části města. Lišila se zapadlými domy, bary a bordely. V centru a v nejbližším okolí se tyčily spíše vily, obchoďáky a někde i mrakodrapy.
Když jsme dojeli k největšímu a nejkvalitnějšímu baru ve městě, začal jsem vzpomínat na ty časy, kdy jsme se tady s Kaylou a ještě s pár lidmi pořádně opíjeli. Jo, to byly skvělý časy. Všem bylo vše jedno a každý se staral jen o sebe.
Vrazili jsme do baru, kde to žilo, jako každý odpoledne. Bylo tu hodně teenagerů, ale i starších. Kay a já jsme zamířili na bar, kde jsme chytli naše místa. Barman se k nám otočil a šibalsky se usmál.
"A hele kdo se nám tu ráčil ukázat. Dáte si své?" uchechtl se a už začal míchat vodku se spritem. Možná si myslíte, že je to slabý, ale my jsme schopní tohohle vypít hodně a k tomu i další kombinace různých drinků.
Položil před nás dvě skleničky a my si vzali.
"Na co si připijme?" zeptala se Kay a já se zatvářil, jakože přemýšlím.
"Hmm...co třeba na svobodu?" usmál jsem se jedním koutkem.
"Tak, na svobodu," úsměv mi oplatila a zdvihla skleničku.
"Na svobodu," zopakoval jsem slova a přiťukl si s ní. Oba jsme to do sebe vrhli na ex a zažádali o další.
Takhle jsme se nalévali asi půl hodiny, když se tu rozjel DJ a my šli tancovat. Už teď jsem věděl, že to nedopadne vůbec dobře.
Tancovali jsme blízko sebe, někdy až moc blízko. Ale aspoň jsem měl jistotu, že se jí nic nestane. Dokud jsem si nevšiml pohledu jednoho slizouna, který čuměl na její zadek. Vypadal dost opile možná i trochu zhuleně.
"Pojď se zdejchnout," zašeptal jsem Kayle do ucha a vzal jí za ruku. Věděl jsem, že nás ten kluk sledoval, ale neřešil jsem to. Potřeboval jsem Kaylu dostat od pozornosti kluků. Proč? Dva důvody. První, má kluka, jak sama řekla. Druhý, když je opilá, mnohem víc vnímá kluky, kteří na ní čumí.
Hned jak jsme se dostali k baru, sedli jsme na naše místa a nalili do sebe další sklenku vodky se spritem. Ten kluk se nějakým divným způsobem dostal k nám. Neustále sledoval Kaylu a mě začal někoho připomínat. Chvíli jsem přemýšlel, až mi došlo, kdo to je. Irwin! Ten hajzl co odjel a nechal jí tu!
Další půl hodinu jen tak stál a čuměl na ní, když se konečně vypařil. Oddechl jsem si, protože jsem si opravdu nepotřeboval kazit večer někým tak...debilním!
"Hej Kay?" zeptal jsem se, když do sebe nalévala asi dvacátou pátou skleničku.
"Hm?" zamručela a podívala se na mě.
"Už jsem se chtěl zeptat, jestli jsi stále střízlivá, ale vypadá to, že by ta otázka byla poměrně zbytečná," zasmál jsem se.
"Moc vtipný," zasmála se.
"Hele, jdu si odskočit. Nic nevyváděj, jasný?" ukázal jsem na ní prstem a vstal.
"Budu jen pít," uchechtla se a napila se další vodky.
ČTEŠ
Andělův ďábel // 5SOS (Luke Hemmings)
FanfictionLidi dokážou klamat. Někdy i ti, od kterých to nečekáte. Dokážou udělat vše pro to, aby dosáhli svého. To se stalo mně. Kvůli debilním klukům jsem ztratila toho nejlepšího kamaráda, kterého by chtěl každý. Od té doby nemám city. K nikomu. Je to jako...