Kontrol

42 1 0
                                    

Oktopsver
Sezon 1 - Bölüm 8

Burak ailesini görmek istiyordu fakat maskeliler, Burak eve gidersen olanları ailesine anlatacağını düşünüyordu. Birkaç gün The Force' da kaldı. En sonunda sinirli bir biçimde "eğer beni burdan bırakmıyorsanız bana neler yapıcağımı öğretin, kiminle savaşıcaz, kimi koruyucağız" dedi.
İşte maskelilerde bu anı bekliyorlardı. İlk önce yemin ve bağlılık töreni yapmasını ve daha sonra eğitime girmesini söylediler.
Yemini ettikten sonra evine gidebilirdi fakat Project onu yakalamak istiyordu. Eğer kimliğini tespit ederlerse ailesine veya dostlarına zarar verebilirlerdi... İşte bu yüzden çok dikkatli olmalıydı ve oda maske giymeliydi.

-------

Yemin törenine başlamadan önce Burak'a , gücünü nasıl açığa çıkarıcağını gösterdiler.
Meskeli:
-Öncelikle düşüncelerini serbest bırak. Hiçbirşey düşünme. Sinirlenme ve rahatla. Sağ tarafındaki gücü ve yavaşça kolunun değiştiğini hisset.
Burak'ın kolu değişmeye başladı ve mavi bir renk aldı. Alevler çıkıyordu fakat soğuktu. Kolundaki mucizevi gücü hissedebiliyordu. Daha önce hiç böyle bir şey hissetmemişti.
Kolu bu haldeyken yemin etti.
-The Force'a kendini adadığını ve Project'e karşı herkesi savunucagına yemin etti.
Artık gücünü kontrol edebiliyordu.
Savaş başlıyordu. Son taşı Project'ten önce bulup Dünyaya rahatlık sağlıyacaklardı.
Keşke Yağmur'unda Project'e dahil olduğunu bilseydi ve bundan sonra olucaklar olmasaydı......
-Devam Edecek-

OktopsverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin