Olen jälleen palannut ja alan nyt lopetteleen valitettavasti tätä tarinaa koska mun elämässä tapahtuu ihan liikaa:(, voi olla että alotan kumminkin uuden stoorin jossai kohtaa jos mul alkaa menee paremmin, mut nyt höpinät sikseen ja palataan tarinaan
______1 vuosi myöhemmin.
Y/n:
Istuin studion sohvalla kuuntelemassa kun pojat yrittivät suunnitella uusia biisejään. Heilutin jalkojani musiikin tahtiin ja katselin heidän touhujaan.
"Jätkät pakko pitää taukoo en tunne mun sormia enää" Olli valitti ja naurahdin hieman tuolle. He tosiaan olivat soittaneet jo 6 tuntia putkeen.
"Kyl sä jaksat viel puoltuntii" Joonas naurahti tönäisten Ollia leikkimielisesti. "Juu ei pysty pakko pitää venyttely tauko" Olli jatkoi valitusta.
Olli laski bassonsa seinää vasten ja hyppäsi sohvalle viereeni.
Hän huokaisi ja vilkaisi minua.
"Hyvin sä soitit" ilmoitin hänelle nojaten hänen olkapäätä vasten.
"Kiitti" Olli huokaisi hymyillen.
"Mul olis sulle yks yllätys, toivon vaa et tää ei mee pieleen." Olli jatkoi jättäen minut hämmentyneeksi.
"Ai? Kui nii menis pielee?" Kysyin katsoen häntä kysyvästi.Muutkin jätkät lopettivat soittamisen ja pitivät pientä taukoa.
Olli nousi eteeni ja meni polvelleen ottaen pienen rasian hupparin taskustaan.
Silmäni suurenivat ja onnen kyyneleet tipahtivat silmistäni.
"Y/n, tulisitko mun vaimoks?" Olli kysyi avatessaan pienen mustan sametti rasian, paljastaen maailman kauneimman sormuksen.
Hyppäsin Ollin päälle kaataen tämän lattialle. "KYLLÄ" Huusin onnesta napaten jätkien huomion jotka pian tajusivat mitä on juuri tapahtunut.
"Awww tätä on nii ootettu!" Niko huudahti halaten Joonasta joka seisoi hänen vieressään.
Otin Ollin kasvoista varovasti kiinni ja suutelin häntä.
"Onneks olkoon!" Kuulin Joelin huutavan.
"Mä rakastan sua." Olli kuiskasi minulle.
"Määkin sua ja lupaan olla ikuisesti vaan sun" kuiskasin takaisin suudellen häntä uudelleen.
YOU ARE READING
It's my party and I'll die when I want to //Blind channel
Fanfiction🍓Blind channel ff (Olli Matela ) 🍓tw: itsetuhoisuus(viiltely, itsemurhaan viittaavat ajatukset) , s3ksuaalista kontenttia;) 🍓lol huonoa kielenkäyttöä 🍓Pliis älä lue jos oot alle 15🥲