Κατεβαίνω κάτω και προσπαθώ να φανώ σοβαρή ενώ τοποθετω πίσω τα μαλλιά μου . Η πόρτα ήταν ανοιχτή και έκλεισε αμέσως όταν μπήκε η Elena με μία τσάντα στα χέρια ενώ ο Stefan είχε καθίσει στον καναπέ και άνοιγε ένα μπουκάλι κρασί.
Elena : Επ Ronnie εσύ εδώ ;
Veronica : Από ότι βλέπεις να με .
Γελάω ελάχιστα βάζοντας μια τούφα από τα μαλλιά μου πίσω ενώ ο Stefan στρέφει το σώμα του και το κεφάλι του 360° για να με δει . Τον κοιτώ και μου χαρίζει ένα χαμόγελο .
Elena: Νόμιζα ότι ήταν μόνο ο Damon .
Veronica : Εδώ είναι ο Damon πάνω στο δωμάτιο .
Λέω και τους βλέπω να κοιτιουνται ο ένας με τον άλλο .
Stefan : Τα βρήκατε τελικά ;
Πάω να πω κάτι αλλά βλέπω τον Damon να κατεβαίνει τις σκάλες με ένα χαμόγελο στα χείλη . Έρχεται προς το μέρος μου και μου δίνει ένα φιλί στο μάγουλο , βάζοντας το ένα χέρι του στην μέση μου .
Veronica : Να τος.
Λέω με μια δόση χαρά και αμηχανίας .
Η Elena κοιτώντας μας δαγκώνει το πάνω χείλος της αμίλητη ενώ ο Stefan την κοιτά με ερωτηματικά .Damon : Που ήσασταν εσείς ; Μας αφήσατε εντελώς μόνους μας .
Λέω κάπως πονηρά κοιτώντας με . Τον κοιτώ ένοχα και χαμογελώ στην Elena .
Elena : Πήγαμε στην Caroline και ύστερα πήγαμε σούπερ μάρκετ.
Veronica : Ωραία .
Stefan : Λες και σας πείραξε που σας αφήσαμε μόνους . Το εκμεταλλευτηκατε βλέπω.
Λέει πονηρά ο Stefan.
Damon : Ε λιγάκι ..... το χρειαζόμασταν φαίνεται.
Λέει και εγώ χαμογελάω άχνα . Κάνω λίγο πιο μπροστά και φεύγω από το άγγιγμα του .
Veronica : Δεν μου δίνεις Elena τη τσάντα να αδειάσω τα πράγματα ; Δεν πρόκειται να αφήσω να τα τοποθετήσεις και στην θέση τους .
Λέω ενώ προσπαθώ να πάρω την τσάντα από τον ώμο της .
Elena : Εντάξει Ronnie .
Κοιτά τον Damon ο οποίος γελάει . Τον κοιτώ και εγώ αφού πήρα την τσάντα επιτέλους με ένα λίγο αυστηρό ύφος .
Stefan : Σίγουρα Ronnie ;
Veronica : Ναι Stef νομίζω ξέρω τα κατατόπια .
Stefan : Οκ Ronnie . Χευ Damon έλα εδώ να δοκιμάσεις .
Damon : Έρχομαι .
ESTÁS LEYENDO
New Girl In Mystic Falls
Fanficgreek book 📚 teen romance , if you don't know these series it's ok . You can read it too ☺️ 𝚝𝚟𝚍 / 𝚝𝚘 #1 klausmikaelson #1 damon #1 damonsalvatore #1 kai #1 diary #1 vampire 30/10 7/07/21 ---> 27/01/22