Capitolul IX
-Angel, ai vrea...
-Kristoff, oprește-te! Stig eu cu o expresie foarte convingătoare pe față.
-Ce s-a întâmplat? Mă întreabă el uluit.
-Dacă ți-as spune,...nu m-ai crede, presupun.
-Iți promit că te voi crede mereu, îmi spune el foarte serios.
Rămăsesem uluită. Pur si simplu nu înțelegeam cum cineva poate ține atât de mult la o persoană încât să se implice atât de mult.
-Eu,...eu,...nu pot raspunde. Îmi este prea frică să răspund, de fapt.
-Nu trebuie să îți fie frica, îmi spune el în timp ce își pune mâinile pe umerii mei. Îți voi aștepta răspunsul când vei fi pregătită să mi-l spui.
-Și dacă nu v-a veni niciodată? Îl întreb eu în timp ce îmi ațintesc privirea spre pământ.
-Voi continua să sper! La auzul acestor cuvinte, o lacrimă mi-a curs pe obraz. Abia acum realizam că, de când m-am alăturat conacului de Lilie, mi-am recăpătat și eu speranța. Deși este un lucru care poate fi pierdut ușor,... există și oameni care ți-l pot readuce. Așa sunt și Kristoff, Aiden, Henry și ceilalți, ce pana acum au fost alături de mine. Nu realizasem asta până acum, îmi pierdusem speranța de când familia mea decedase. Însă nu știam că până acum o recăpătasem cu ajutorul lor, al noii mele familii. Nu o puteam abandona acum... așa că...
-Kristoff?
-Da, ce s-a întâmplat? Mă întreabă el cu aceeași expresie grijulie pe care o are mereu.-Nu știu cum s-o spun, dar...Da! Zic eu cu un zâmbet larg pe față.
-Da?
-Da! La auzul acestui cuvânt Kristoff m-a ridicat în brațe, ca pe o prințesa. Râdeam amândoi, uitându-ne unul la celălalt.Făceam atâta zgomot încât nu realizam că îi trezim pe ceilalți din conac. Au ieșit cu toții afară, în fața grădinii, uitându-se la noi și zâmbind, ca o familie. Păreau atât de fericiți, deși nu știau de ce ar trebui să fie.
În acest moment am realizat că m-am înșelat! Poate că nu sunt o prințesa, ducesă, regină sau contesă adevărată.... și poate că nu am fost așa de mică, dar acum realizez că o fată ca mine...chiar poate duce o „viață de prințesă"!
Sfarsit
CITEȘTI
Viata de printesa
RomantikÎn această carte Angel(personajul principal), o fată de 18 ani a cărei familie a ars într-un incendiu neprevăzut este adoptată mai târziu de o femeie care ajunge ai fi noua mamă. Noua sa mamă lucrează (și locuiește) la conacul contelui Kristoff de L...