Bugün yeni atanıyorum savcılığa.Çok heyecanlıyım. İşimde acaba nasıl biri olacağım diye.
Elimde ki kutuyu taşırken adliye binasının önüne gelmiştim. Elimde kutu ile yeni odama geçerken herkes bana bakıyordu. Galiba uzun süredir yeni biri gelmiyordu.
Elimde ki kutu yüzüne sadece kutuya odaklandığım için önüme bakmamıştım ve birine çarptım.
"Çok özür dilerim, çok çok." Dedi karşımda ki kadın.
Çok güzel bakışları vardı,acaba bu kimdi.
"Yaptığınızla ilgili sorun yok bayan,asıl ben özür dilerim"dedim.
Bana doğru baktı ve yüzüme birde üzerimde asılı olan kağıda.
"Seni buralarda ilk kez görüyorum sen kimsin?" Demişti karşımda ki kadın.
"Ben yeni savcıyım,savcı Mehmet Korfalı.Tanıştığıma memnun oldum"dedim.
Bana baktı ve tebessüm etti."Uzun süredir yeni savcı gelmiyordu sayın savcım.Bu yüzden herkes size bakıyor olabilir.Ben avukat Derin Sancı. Yeni göreviniz hayırlı olsun sayın savcım"dedi derin adında ki avukat.
"Teşekkürler avukat hanım"dedikten sonra yeni odama geçtim.
Odam çok güzeldi.Hayal ettiğimden daha iyiydi kutuyu oraya bırakarak odamdan çıktım.
Karşıda ki görevliye soru soracaktım kahveyi nerden alacağız diye.
"Merhaba,kahveleri nerden alıyoruz?" Diye soru sordum.
"Sizi bura da ilk kez görüyorum.Sorması ayıpta siz kimsiniz?"dedi görevli.
"Ben yeni savcı Mehmet Korfalı.Tanıştığıma memnun oldum."
Dedim gülümseyerek."Ben de memnun oldum sayın savcım.Kahveleri aşağıda ki kafetaryadan alabilirsiniz."dedi
Aşağıya kahve almaya gider iken yine avukatı gördüm.Bu sefer tek değildi . Bir adamla konuşuyordu ve adam gülümseyerek onla konuşuyordu.
Sonra adam ordan uzaklaştı.
Kahvemi alıp yukarıya çıktım.Sandalyeme oturup düşünerek içmeye başladım
Savcı olmamı rahmeli teyzem istiyordu.Ben matematik öğtetmeni olmak istiyordum.Onun gönlünü kırmadan savcı oldum.
Bu hayatta en çok sevdiğim şey annem ve babam birde kardeşlerim.Maddi durumumuz normal. Annemin ismi berrak,babamın Ramazan. Kardeşlerim 3 tane var 2si kız biri erkek benle beraber 2 erkek.
Küçüklüğümden beri hiç bir kadını sevmedim annem dışında . Hiç kimseye güvenmezdim. Aileme bile zor güveniyordum.
Küçükken akciğer üşütmesi geçirdiğim için hastaneye çok giderdik,bu yüzden hastanelerden midem bulanır.
Annem ben ameliyat olunca çok ağlamış,içim cız etmişti. İnsana en büyük acı veren şey annenin veya babanın ağlaması. Karşımda başka biri ağlasa annemin ağladığı kadar üzümeyeceğim.
Hep isterim,sevdiğim bir kadın olsun.Oda beni sevsin. Evimiz olsun kendimize özel. Çocuklarımız olsun güpgüzel. Tek hayalim bu. Evlenmek.
Bugün Derin' karşı birşeyler hissettim gibi . Ama 2-3 güne geçer diye umuyorum.
Kapım çalınmıştı . Hayrıla bu kim "gel!" Diye bağırdım ve içeriye bir adam girdi.
"Ben savcı Aras Uzun. Yeni göreviniz hayırlı olsun Mehmet savcı. Size beni adalet bakanı gönderdi . Bu dosyadan görev yapacağınız olayı seçin. Odam alt katta getirip verirsiniz ,tekrar hayırlı olsun yeni mesleğiniz"dedi ve gülümsedi.
Odadan çıkınca dosyayı açıp incelemeye başladım. Cinayet türü bir olayla ilgilenmek istiyordum daha çok.
Hırsızlık vakalarını umursamadan cinayetleri buldum. Gerçekten burada ki insanlar çok fazla suç işlemişti . Şuna bak 6 ölü 10 yaralı! Ben burda
Cemal Arslan ile ilgili cinayeti seçtim. En basidi o . Kadın katili biriymiş. Sevgilisi olan selin menekşe'ye şiddet ve tecavüz uygulayarak öldürmüş şerefsiz.Harbiden ülkemizde kadın cinayetleri nasıl bitecek? Ya bu şerefsiz serberst bırakılırsa?bırakılmasına izin vermeyeceğim.gerektiği cezayı almadan bu adliyeden çıkmayacak!
Ülkemizde kadın cinayetleri çok . Daha çok ben kadın cinayetleri için gereken herşeyi yaparım sırf kadın haklarını savunmak için.
Cinayeti biraz daha ilgilerken verdiği ifade dikkatimi çekti "sarhoştum,selin evdeydi televizyon bakıyordu. Eve bardan geç gelmiştim . Bana "neden geç geldin kadınlarla mı oynaşıyosun" dediğinde sinirlerime hakim olamadım ,yüzüne bir yumruk attım. Bilirsiniz ya ben boksörüm. İyi yumruk atarım. Burnu kanamış,morarmıştı. Bana küfredince bacağına tekme attım. Çığlık atınca susması için yastıkla suratını kapattım. Yine susmuyordu. Selim oynak kadındır,cinsel ilişki olmayınca susmaz. Onu tecavüz edince bana bıçak çekti. Bıçağı koluma saplayınca silahımı çıkarıp başıma 6 el ateş ettim. Tek suçsuz kadın mı? Benim sinirlerimi bozmasaydı şuan yaşardı."
Vay şerefsiz..Soruya şiddetle mi yanıt veriyorsun aptal herif!.dosyaya bu cinayete imza attım.
Bu ilk görevimdi biraz heyecanlı olsam da bu herifin ifadesini okuyunca moralim bozuldu,yok neymiş canını sıkmış,yok oynak kadınmış. Sen neyden bahsesiyorsun!
Tekrar kapım çalındı . Yav bu kapı da ne susmazmış "gel "dedim içeriye avukat derin girdi.
"Bakıyorum da sayın savcım,benim görevimin olduğu yeri seçmişsin.Artık aynı yerde görev yapacağız. Bunlarda kağıtların. Bunlara göre çalışırsınız artık sayın savcım.Tekrar göreviniz hayırlı olsun"dedi
"Teşekkürler avukat"dedim.
"Oturmamıza izin yok mu savcım?dedi "İşim var,daha halledilmesi gereken kağıtlar var. Sonra gelirsiniz. Şimdi çıkın"dedim
Devam edicek.
Mehmet savcı yeni göreve başlıyor ve bu ilk görevi!sizce görevi doğru düzgün yapabilecek mi?görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahkeme
ActionHazim,özlem,şefkat,ciddiyet dörtlüsü bir araya geldi. Bambaşka bir aşk hikayesi yarattı. Belki de bu çiftin başına neler gelicekti? Mehmet,işinde ciddi bir savcıydı. Ataması konyada iken İzmir'e atandı. Bir de avukat Derin vardı işin içinde. Derin d...