Keti je dosla kod Mone, malo su popricale, a onda smo otisle do obliznjeg kafica.

Stefan je pozvao dva druga, Marka i Jovana. Ljubazni momci, sa pomalo namrstenim facama.. Uzivala sam u druzenju sa njima, kako je vreme prolazilo bili su sve ljubazniji i interesantniji..

Par puta tokom naseg izlaska, Stefanov i moj pogled su se susreli.. Bilo je nekako drugacije, sve, samo ne prijateljski... Osetila sam neku vrelinu u njegovom pogledu, ali to je trajalo i vise nego kratko, da neko ne bi primetio..

Dosle smo kuci negde oko ponoci, baka i deka su vec legli. Mi smo bile jako umorne, ali smo legle i pricale.

"Mimi kako te je samo gledao, nekako zavodnicki" rekla mi je, "Daj ne lupaj" odvratila sam joj.
"Meni je Marko bas sladad" rekla mi je, "Pa sta znam, lep je ali ne preterano" uzvracam joj. "Bas jeste, ahhh divan je".Prekinula sam je "Laku noc Keti", i nasmejala se.

Ugasila sam lampu, legla sam i razmisljala, a potom zaspala.

Sledeceg dana

"Dobro jutro devojke" bakin glas me je probudio iz sna, "Idemo u obilazak danas"
"Sad cemo" rekla je Keti i baka je izasla iz sobe.

Doruckovale smo setale kroz grad i malo sopingovale, naletele smo na Stefana, opet mi je uputio neki cudan, divan osmeh.

Kad smo dosle kuci, stigla mi je poruka od Stefana 'Ajde da bleimo☺'
'Ajde, kad hoces' uzvratila sam mu poruku...

Kasnije tog dana

"Hej" rekao je i poljubio me u obraz, u tom trenutku moja koza pocrvenela a vrelina mi je prosla kroz celo telo. "Hej, cao" ljubazno sam mu rekla.

"Sta ima, hoces da idemo na pice", "Pa ajmo."

Stefan P.O.V.

Mimi je nekako drugacija i nije kao druge devojke koje poznajem. Tako da mislim da bi mi bili sjajan par. Nadam se i da joj nece smetati moja proslost i sitnice iz nje.

Kada je stala ispred mene prvo sto sam primetio su njene loknice. Imala je zeleno-rozu haljinu na cvetice i zelene baletanke.
Ima tako lepe dugacke noge..(ovo zvuci malo bolesno haha)

"Lepa ti je haljina" udelio sam joj kompliment, i primetio sam da je malo pocrvenela i polu stiljivo mi je rekla "Hvala ti, ali nije nista specialna" i pruzila mi ljubazan osmeh i osetio sam leptirice u stomaku po prvi put.

IznenadjenjeWhere stories live. Discover now