0.Prolog

2.1K 158 60
                                    

Medya: Jaymes Young/ Infinity

Dünya da yaşayan her kabus gören kişiye Tanrı tarafından her gün başka bir melek gönderilir ve o gün kötü kabuslar görmeleri engellenirdi.

Bu düzen hiç bir zaman bozulmamıştı. Ancak bu, melek Felix'in, rüyasına girdiği Hyunjin'e ilk görüşte aşık olması ile değişmişti.

Felix, sürekli Hyunjin'in rüyalarına girmeye başlamıştı. Sevdiği kişiyi her gün görmek ve onu o kötü kabuslarından sadece kendisi kurtarmak istiyordu.

Hyunjin de rüyalarına giren meleğe aşık olmaya başlamıştı. Aşk nasıl bir duygu olduğunu bilmiyordu, hiç kimseye sormamıştı. Ya da hiç deneyimlememişti. Acaba aşk neydi?
Ve bir gün bu soruyu meleğine sormuştu;

"Felix, Aşk ne?"

Felix duyduğu kelime ile şaşırdı. O da tam olarak bilmiyordu ama bildiklerini söylemekten zarar gelmezdi.

"Aşk hmmm....bende tam olarak bilmiyorum ama bildiğim kadarıyla kalbini çok farlı bir his ele geçirir. Bu his...tatlı biz sızıdır. Hem acıtır hem de güzel hissettirir. Hmm.... aşık olduğun kişiyi hep korumak, yanından ayrılmak istemezsin. Onu kıskanırsın, sadece kendine ait olmasını istersin. Yani...başka bilmiyorum."

"Gözüne her zaman güzel gözükür ve hep öpmek istersin."

Hyunjin'in devam etmesiyle Felix şaşırmıştı. Hyunjin, meleğinin bu haline güldü ve yüzüne yaklaşıp kalp dudaklara minik bir öpücük kondurdu.

"Ben sana aşık olmuşum meleğim."

"Ha?"

"Sana aşık olmuşum."

Felix duyduklarıyla kocaman gülümsedi ve Hyunjin'i kendisine çekip dudaklarını onun dudaklarına hapsetti. Kendi sıcaklıklarını hissedemeseler bile onlar için güzeldi.

"Bende aşık olmuşum o zaman."

Hyunjin duyduğu şeyle kıkırdadı ve kollarını karşısındaki bedenin ince beline sıkıca sardı. Gelecekte olabilecek şeyleri düşünmeden birbirlerini sevmeye başlamışlardı....

 Gelecekte olabilecek şeyleri düşünmeden birbirlerini sevmeye başlamışlardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Angel | Hyunlix√Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin