SU
Pencere aralığından sızan suya parmağımın ucuyla dokundum.hava sıcaktı ama geceden beri yağmur hiç durmamıştı.demir parmaklıkların köşesinde duran güvercinin başını okşayıp gülümsedim.lidyanın sinirli sesi odayı doldururken camı kapatıp ona döndüm başındaki havluyu çıkarıp yatağa fırlattı.
"Ayşş cidden kafayı sıyırıcam ama!"
"Yine ne oldu?"
"Bu hafta sular dördüncü kez kesiliyor.soğuk suyla yıkanmaktan beynim uyuştu!"
Yatağa oturup tuttuğum nefesimi bıraktım.bu yurtta işler hiç yolunda gitmiyordu.her hafta yeni bir sorun gün yüzüne çıkıyordu zaten bizi pek sevdikleride söylenemezdi.
"Ne yapmalı?"
Lidya dolabı açıp başını salladı.defterime uzanıp işaretli günlere baktım.bugün kesinlikle regl olmam gerekiyordu.ama olmadım.defteri bırakıp ayağa kalktım.
"Şu ek işe gideceğim."
"Akın hocaya asistanlık yapmak zormu?"
"Hiçte değil.bana gayet iyi davranıyor ve para veriyor pazartesine kalmadan bir eve çıkabileceğiz.asıl sen söyle şu çalıştığın bardaki çocuk seni hala rahatsız ediyormu?"
"Hayır.iki gece önce inanç gelip ağzını yüzünü dağıttı."
"Vayy."
"Kabadayılık yapmaya devam ediyor."
Lidyanın yanında duran sandalyeden ceketimi alıp kapının kulpunu tuttum.
"Derste görüşürüz."
"Hoşçakal."
Odadan çıkıp sakin kolidorda yürümeye başladım.odaların kapıları açılıp kapanırken gözgöze geldiğim kızlar;
"Öl sürtük!" bakışlarını atıyordu.
Başımı eğdim.suçlu hissetmelimiydim bilmiyorum ama bu benim için oldukça zor bir durumdu.ateşle çıktığım için sinanla üveyde olsa kardeş olduğum için nefret edilen kız olmuştum.ayrıca okulda ayaz ve ikizlerle takılıyor olmamda onların sinirini bozuyordu.
"Bakarmısın?"
Arkamdan gelen sesle döndüm.nöbetçi kulübesindeki üniformalı çocuk yanıma geldi ve elindeki sarı zarfı bana uzattı.
"Bu ne?"
"Sana geldi?"
"Sen beni nerde-
"Şurdaki kızlar söyledi."
"Peki teşekkürler."
Herşeyden şüphe duyar hale geldiğim için kendime kızsamda artık kimse güvenilir gözükmüyordu.zarfın ucunu yırtıp içindeki beyaz kağıdı aldım ve açtım.
Sevgili su;
Beni fazla hafife almıyormusun?senin için fazla merhamet göstermedimmi?bu biraz gurur incitici.tek yapman gereken sana söylediğim parayı bana vermendi.ama sen sevgilini ve kardeşini peşime taktın.borcun katlanıyor.
Ve artık bunu rakamlarla değil kanla ödeyeceksin.kısa süre sonra görüşürüz.
Turunç.
Kağıt elimden kayıp yere düştü.beni yine rahatsız etmeyi başarmıştı.asla pes etmeyecekti asla!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHLAKSIZ HAYATLAR
Любовные романыYOLUNU KAYBETMİŞ DÖRT GENÇ GERÇEK HAYATLA YÜZLEŞMEK ZORUNDA KALMIŞ HERŞEY ANLATILANLAR KADAR KOLAYMIDIR ATEŞ VE SUYUN AŞKI HERŞEYİN ÜSTESİNDEN GELİRMİ ? NEHİR VE ENES KOCA ŞEHİRDE BİRBİRİNİ BULABİLİRMİ YA KÖTÜLER ONLAR HANGİ CEHENNEMDELER?????