KVÜ-3

60 16 3
                                    

Yazım Yanlışları varsa özür dilerim, malum tek el *-*


Bölüm3-

" Küçük İtiraf Kırıntıları "

Film izlerken o ekşın dolu sahnelerde kendi hayatımdan utandığım için de kendimden nefret ediyorum. Belki o zamanlar ekşın yaşamak için Allah'a yalvarıp kendi hayatıma tiksinerek bakmasaydım böyle denizin ortasında kayıp olmazdım. Geometriden 45 aldığımda da çok dua etmiştim, yanlışlık yapıp e-okula 55 girsin diye ama yine 45 girmişti bilgisayar faresi kopasıca hoca.

Çok ironik be.

Buradan nasıl kurtulacağım acaba? Kaslı, baklavalı, yakışıklı bad boy falan mı kurtaracak acaba beni? Çünkü ekşın isterken bunu da eklemiştim. Şimdi söyledim ya olacaksa da olmaz ha, ahanda buraya yazıyorum moruk balıkçıgiller kurtaracak beni. Allah'ım şey olmasın ama yani bu nasıl kader? Hayır yani madem kayboluyorum bari sonunu mutlu edin. Francisco kurtarsın demiyorum ama o kurtarırsa da mütişli olur.

Tövbe yüce Rabbim, kadere karışmak olmaz sen beni biliyorsun sinirle söyledim tövbe.



Korkudan gözümü bile kıpırdatamıyorum. Bence rekor da kırdım he. Püf kafamı dağıtacak konu bile bulamıyorum. Allah'ım ağlayacağım!

Telefonum!

Sırt çantamdan telefonumu bulduktan sonra bildirimlere baktım. 50 arama sadece annemdendi. Ah annecim Suriyeli dilencilere yem olmadım ama biraz sonra denize yem olacağım!

Bir yandan annemin açmasını bekliyorum, bir yandan bildiğim duaları okuyorum.

ÇEKMİYOR!

Kuaförler saçımı kestikten sonra kıyı köşe bir yerlere atıp onlar gittikten sonra da eski çağlardan şimdiki çağımıza kadar üreyip yaşamış büyücüler bana büyü mü yaptılar bu nasıl hayat!

Neyden cesaret aldım bilemiyorum ama telefonumun el fenerini açıp titreyen ellerime aldırmadan önüme tuttum. Diğer elimle de gözlerimi sildim. Ağır çekime alınmış gibiyim neyse, korktuğum şey ne bilemiyorum ama Allah'ım lütfen kötü bir şey çıkmasın.

Çok susadım be. Yanımda su olsa içmezdim, içersem tuvaletim gelir - şimdi zor durumdayım ya zaten iyice kötü olurum hep böyle olur zaten - sıkışırım ve bom!


Neyse ne hissettiğimi de kimse umursamıyor zaten, ne çektim be ben.

Yemin ederim artık "Allah'ım söyleyeceğin bir şey yoksa ben geliyorum?" deyip çekilmek istiyorum bu hayattan be .

Kollarımı belime dolayıp ayaklarımı kendime çektim. Kaybolayım ulan, belki değerim anlaşılır olur da ölmezsem belki anneme kek yaptırtırım kaç aydır yememiştim canım çekti. Bu halde bile yemek düşünen fakat sorsanız hala 50 kilo olan bana 'oha' diyebilirsiniz. Ama inanın sürekli önünüze yararlı tabiri ile sebze gelirse odanıza kapanıp benim gibi açlık grevlerine girebilirsiniz.

Telefonumu daha dik tutup denize baktım yanlış görmüyorsam ileride taşlar vardı!

Yanlış görüyorum bence,

Yanlış görmeliyim,

Kör olmalıyım!


Kürekleri alıp ters yönde çekmeye başladım, akıntı olduğu için bir faydası olmuyordu. Başıma ne geldiyse inatçılığım yüzünden geldi. Ama bu özelliğimi sürekli göstermeme sebep olan da ailem. Ne sandınız inatçılığımdan taviz vermem ben. Belki bir gün inatçılığım sayesinde aileme kendimi gösterebilirim. Bana baş tutmak neymiş anlarlar.

Taşlıkların yaklaştığını pardon benim onlara yaklaştığımı görünce gözlerimden yaşlar süzülmeye başladı. Ulan bir düğün için hayatımı kararttınız!


Keçi Ve ÜrkekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin