Ahh Vera!

147 1 7
                                    

Ah Vera! Nasıl bir şey senin olmayanı özlemek?

Hiç senin olmayan birini sevmek. ? Değil seni sevmesi, Seni sevebilme ihtimalini bile düşünmekten kaçan bir organizma için kalbinin fazladan mesai yapması ? Bunca zaman hiç yanında olmayışı yetmezmiş gibi sana hiç ait olmayan ve olmayacağını bildiğin halde zaten mercimek kadar olan beyninin bir köşesini tutup ona ayırmak ? 

Hülooooğğğ! Tabiki de berbattır, Eminim. Ama bardağa dolu tarafından bakarsak -evet bakıyoruz-  bu olayın tek güzel yanı; Sen onu hiç kaybetmezsin.-Züğürt tesellileri vol1- Gelirse biz olursunuz. Ama sadece biz olursunuz. Çok güzel, Müthiş ve mükemmel olursunuz hatta kesin 2015'in Ferhat ile Şirini ödülü kesin sizde. -Öyle bir ödül var mı bilmiyorum ama olsa güzel olurdu di mi ? Olurdu ya, olurdu desenize. Hııh tamam- Herkes aşkınıza özenir Sanıyorsan eğer ''Ah be annem daha çok beklersin sen'' demeden edemeyeceğiim. Olamazsınız çünkü. Sıradan olursunuz. Gerçekçi ol biraz severim ben gerçekçi insanları. Sıradan olursunuz ama o sıradanlığın en tatlı halini yaşarsınız orasına bir şey diyemem. Herkesin saçma, sıradan, aptalca ve çocukça bulduğu şeylere siz balıklama atlarsınız kesin. O atlamaz belki ama sen atlarsın çocuğuda mecbur yanında sürüklersin. ah yavrum benim ya kıyamam yazık. İnsanlar sizi görünce ''Yaa acaba bunlar kafalarının içindeki o beyni dekor olsun diye mi taşıyorlar ? '' diye düşünebilir. Eee haklılarda ne diyim.  iç sesiyim ama ben bile içimde başka bir sesle konuşuyorum garip değil mi Vera ? Neyse konuya dönelim biraz. Sayende bir tecrübe daha edindim '' Bir insan karşısındakini görmek istemedi mi görmüyor. Aşkından geber, Düşüp öl yinede görmüyor.'' belki o seni görecek ama sen onun görmesi için bir çaba sergilemiyorsun be Vera. Aşkını içinde yaşamak bağımlılık yapmış sende, Böyleyken daha mutlusun sen. İç sesin olmama rağmen bazen ben bile seni anlayamıyorum kızım ya. Haa birde unutmadan yazmadan edemeyeceğim bir tabirin var her seferinde beni öldürüyor. Neymiş efendim '' Hani böyle sabaha kadar uyumazmışsında sonra okula gelirmiş ve sıranın üstünde uyuyakalırmışsın ve o an anlarmışsın uykuyu ne kadar sevdiğini'' işte o an ki sevgi gibi seviyormuşsun falan, filan.. Ayy benzetmelerini yerim senin yakışıklı. Yapma böyle, yapma annem beceremiyosun. Sana göre değil bu edebi durumlar. Bırak bu işi bilenler yapsın. Öyle havalı cümleler kurmaya kalkıyorsun böyle ama yapma, olmuyor. Şöylede bir gerçek var ki ben nolursa olsun seni çook iyi anlıyorum. Şimdi '' Sen anlamayacaksın da kim anlayacaktı ?''  diyeceksin haklısın. Fakat biraz insaf be kızım. her dakika başımın etini yeme. yok şöyle yok böyle... Ne çenen var seninde ya !

İç Sesim Bana Mektup Mu Yazmış ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin