Eğlence Servisi Yusuf'tan

6 1 0
                                    

Hazırlandım.Şimdi lunapark'a gidicez.

Şimdi lunapark'a gidicez

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oldu yaa.Yani herhalde.Yine şu malum kızın dolabından giydim öf.
Aşağı indiğimde şaşkın şaşkın bana bakan Yusuf bir anda önüne döndü.Garip bi adamsın ahh.Aslında o da harika olmuştu

(FOTODAKİ TAEHYUNG BU ARADA)Yakışıklı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(FOTODAKİ TAEHYUNG BU ARADA)
Yakışıklı.Ay ne diyorum ben.
-Ben hazırı~m.
"Oha çok güzel olmuşsun"
-T-teşekkür ederim sende çok yakışıklı olmuşsun.
Bir an kafamda şimşekler çaktı.

Flashback

Görkem:Çok güzelsin.Gözlerimi alamıyorum senden.
T:Teşekkür ederim.Sende çok yakışıklı olmuşsun.

Flashback End

"Leyla he~y,Leyla"
-Ah pardon ben dalmışım.Üzgünüm.
"Sorun değil ama sen iyi olduğuna emin misin?"
-İyiyim Yusuf.Gerçekten iyiyim.Gitsek mi artık?
"Ah evet gidelim."

~Yusuf'tan~
Aşağıya geldiğinde gözlerimi ondan alamadım.O da benim yakışıklı olduğumu söyledi.Görkem'e karşı sözümü tutuyorum.Tam olarak tutmasamda.
Arabada sohbet etmeye başladık.
-Bugün sadece Lunaparka mı gidicez?
"Hayır,piknik ve akşamda bara gidicez."
-Bar mı?Baştan anlaşalım sarhoş olmak yok.Olursakta birbirimizden ayrılmak yok.
"E zaten öyle olacak"
-Lunapark uzak mı?
"Hayır hemen şurası"

Arabadan indiğimizde koskocaman dönme dolaba bakakaldık ikimizde.Sonra yavaş adımlarla etrafı inceleyerek içeri girdik.

-Neye bineceğiz bugün?
"İstediğin her şeye,burada patron sensin.Sen ne istersen o"
-O zaman önce atlı karınca.
"Hadi bakalım."

Sanki bir çocukmuş gibi deli gibi eğleniyordu.Arada bana saçma sorular soruyor arada bağırıp çığlık atıyordu.Ama tabiki bu kalabalıkta çığlıkları fısıltı gibi oluyor.En sonunda birlikte dönme dolaba bindik.Yüksekmiş yahu.Korkumuzu geçiştirmek için birbirimize sorular soruyoruz.

-Kaç yaşında olduğunu hâlâ bilmiyorum mesela.
"26,ya sen?"
-23.Peki~ dolaptaki o kıyafetler,o her odadan açık renkli olan oda,masanın üzerinde pembe kalemle yazılmış olan "Seni Özledim,Seni Seviyorum" yazıları?Onlar kimin?
"Bu konuyu sana piknikte anlatıcam."
-Ah peki.

Sonunda lunaparktan çıktık.Evden piknik için gerekli olan şeyleri aldık.Çok güzel bir yere geldik.

(Yeşillik hali gibi düşünün)Oturma alanlarına geçtik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Yeşillik hali gibi düşünün)
Oturma alanlarına geçtik.Yere örtü kurduk ve hemen oturduk.Bir şeyler atıştırdıktan sonra yiyecekleri kaldırdık ve örtüye uzandık.

-Hadi artık anlat.
"Unuttun sandım.Anlatıcam ama lafımı bölme tamam mı?"
-Hmhm tamam.
"Ah nasıl başlasam?Ha buldum.Ben çok küçükken annem trafik kazası geçirdi.Bizde babamla evde birbirimize bakıyorduk.Bir gün babam eve bi hışımla girdi.Ne olduğunu anlamadım.Babam o kadar kızgındı ki.O gece bana yemek vermeyi unuttu.İşte sabah kalktım.Babam erkenden gitmişti ve banada yemek yapmamıştı.Bende yemek yemeden bahçede oynamaya gittim.Bahçede oynarken yan komşunun benden 2-3 yaş küçük kızı geldi.Elinde yiyecekler vardı.O yerken bende onu izliyordum ve birlikte çimlere oturup konuşmaya başladık.Sonra arada benim karnım guruldamaya başlayınca o da bana elindeki donuttan verdi.Artık babam her gün aynı şekilde gelip gitmeye başladı.Bana yemek vermeyi unutuyordu.İşte o kızda her gün bana yemek getiriyordu.Biz onunla büyüdük.Artık okulumuz vardı,arkadaşlarımız vardı.Ama biz yenileri gelsede hep birlikte takılırdık.Sonra onunla arkadaşlıktan öteye gittik.Sevgili olduk.Hatta ayrı eve bile çıktık.İşte şu an kaldığım ev.Ben hep koyu renklerde dekore etmiştim evi ama sadece onun odası pembe gibi açık renklerle kaplıydı."

-Yani o oda onundu.(ne kadar çok "O" kullandım)

"Bekle anlatıyorum işte.Neyse bundan tam 5 yıl önceydi.Onunla eve çıkalı 1,5 yıl olmuştu.Bir gün doğum gününün partisi vardı.İşte ne olduysa o gün oldu.Ben partiye davet edilmiştim ama keşke gitmeseydim.O zamanlar fakirdim.Oysa hep zengin arkadaşlarıyla takılmaya başladı.Beni unutmuştu.Partiye gittiğimde karşılaştığım manzara iğrençti.O başka bir adamla öpüşüyordu.Yanlarına gittim adamı yumrukladım.Ta ki sevdiğim kızdan "Fakir olduğun için seninle yaşayamam üzgünüm ama ben bu hayatın kızıyım." sözlerini duyana kadar."

-Ah pisliğe bak yaa.Ben eğer seviyor olsaydım para umurumda olmazdı.

"Herkes senin gibi değil işte.Neyse ben bayağı hırs yaptım.Cidden bayağı hırs yaptım.Daha çok çalıştım,bir süre kimse ile görüşmedim.Evden şirkete,şirketten eve.Artık zenginlik gelmişti.Yeni arabalar,yeni evler aklına gelen ne varsa.O kızda zengin olduğumu duymuştu.İşte o pembeyle gördüğün yazılar bana gönderdiği şeyler.Böyle işte"

-Ah kıza az küfür etmedim var ya.İlk başlarda iyiymiş aslında.Ama işte işin içine MONEY girince.Eh neyse s*ktir et bunları.

"Haklısın,s*ktir edicem.Bzjxkxk"

"Neyse akşama hazır olmalıyız.Gidelim."
-Ah evet gidelim.

...

Güzel oldu bu bölüm.Ama bende yazarken kıza sinir oldum.
Soru:Para için aşkınızdan vazgeçer misiniz?
Ben:Belki bi ihtimal ama belki

Soru:Para için aşkınızdan vazgeçer misiniz?Ben:Belki bi ihtimal ama belki

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Felix never bad" ~Christmas EveL

Balo FaciasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin