-Lizaaa gyere el velem kérlek ma a bulibaa.-könyörgött már vagy fél órája a legjobb barátnőm Luca..
Nem nagyon akartam menni...2 hete romokban heverek... szakított a volt barátom Alex, miután megcsalt.. Ha őszinte akarok lenni.. Azt gondoltam egész életemben nem lesz többet senkim, és soha nem jövök ki a szobámból..
-Jó legyen..-válaszoltam neki a szememet megforgatva.
-El sem tudod mennyire hálás vagyok nem kell egyedül mennem a fiúkkal: Domival, Barnival és Balázzsal, De nekünk csak Bali.-sorolta fel a neveket miközben el voltam bambulva.-Haló királylány.-csettingetett Luca.
-Itt vagyook..-forgattam a szemem.
-Oké akkor meggyőztelek... de most mennem kell. 8kor tali nálunk-integetett Luca miközben ment ki az ajtón.Még mindig nem igazán akartam menni most éppen bulizni egy pécsi éjszakában. De tudtam hogy ha ma nem megyek soha többet nem mozdulok ki. Felkeltem az ágyból és egyből a fürdőszoba irányába igyekeztem. Belenéztem a tükörbe.. Bár ne tetten volna.. Kontyba fogtam a hajaam és ki mentem anyához az öcsémhez Mirkohoz és a nevelőapukámhoz.. Lassan 2 hete nem láttak.. Szinte semennyit.
-Nahát, te még itt laksz?-kérdezte Mirko nevetve..
Mirkoról annyit kell tudni hogy 7 évvel fiatalabb szóval 11 éves.
-Haha-nevettem szarkasztikusan.
-Sziasztok.- léptem be a konyhába ahol anyáék az asztalnál olvastak.
-Szia.-köszöntek kórusba.Kivettem a hűttőből egy narancs levet, pohárba töltöttem és elindultam a szobám felé.
Elmentem letusolni és hajat mosni. A hajamat csak megszárítottam. Mert Luca úgy is megcsinálja. Bepakoltam egy táskába néhány ruhát amit felvennék szívesen.
7óra van.. Nem baj én elmegyek korábban legyen idő rendbe rakni engem.
Kimentem és szóltam anyáéknak hogy elmegyek mert Luca rávett.
Anyáék nagyon örültek neki hogy végre elmegyek.
Felhúztam a cipőm beszálltam a kocsiba és útnak indultam. Luca 2 utcával arébb lakik, így hamar oda is értem.Az ajtó elé álltam, nem is kopogtam de már nyillott az ajtó.
-Szia kicsim. -nyitott ajtót Luca.
-Szia.-öleltem meg.Beléptem az ajtón és a csajok körben ültek készülve hogy helyre raknak. Névszerint: Olivia, Laura és Flóra. Leültem a szőnyegre én is és kérdeztem.
-Ti is jöttök?- néztem körbe.
-Csak Olivia.-vágta rá Flóra.
-Nekünk más programunk van.-felelte Laura.
Válasz képpen biccentettem egyet és Luca felé fordultam.
Megcsinálta a sminkem. Olivia pedig a hajam.9 óra fele elindultunk az első szórakozó helyre hármasban.
Gyalog nagyjából 10 percre volt Lucáék házától. Laura és Flóre útközben leválltak tőlünk.. Mentem valami sorozatot nézni..Domi, Bali és Barni a szórakozó hely előtt várt már minket. Szombat este van.. minden dugig van.. együtt vágtunk át a tömegen., amíg egy üres asztalra bukkantunk. A fiúk és Olivia leültek,mi pedig Lucával a pulthoz igyekeztünk piáért..
Nagyon sok ember állt a pultnál ezért hosszú sort kellett várni..
Elég gyorsan le is ment a sor, mi következtünk.. 5 fiatal fiú viszont bevágott elénk.. Otthon Lucáéknál már kicsit alapoztunk.. Nem voltam már 100%-ig józan..-Már megbocsássatok.. De nem illik bevágni a másik elé.. Nektek is végig kell várni a sort.-mondtam a fiúknak kicsit idegesen...
Felnéztem a legmagasabb fiúra és majdnem összeestem annyira helyes volt.. Mikor kiábrándultam azt láttam hogy engem méreget, nem egyszer legalább 3x egymás után majd ráharap a szájára.
Egy szőke fiú elkezdett magyarázni.. a legmagasabb kurvacuki srác pedig lecsitegte.-Shhh.- intett a kezével hogy a 4 fiú menjen mögénk.
Éreztem az összes fiú tekintetét a hátsómon.. Szinte égetett...
Kikértük a piákat és egy tálcára raktuk. Elindultunk vissza a többiekhez a piákkal.Lehúztam 3-4 rövidet és már nagyon kellett pisilnem.
-Oliviaa, elkísérsz pisilni?
-Persze gyere menjünk.Amire visszaértünk 5 ismeretlen fiú ült az asztalunknál a barátainkkal együtt..
-Na végre megjöttetek.-nevetett Domi.
Domiról becses nevén Dominkról annyit kell tudni hogy 2 éve egy olyan ilyen bulin ismerkedtünk meg.. ő a banda fiúai közül a leghelyesebb.. Szokszor próbálkozott már nálam-sőt mindenkinél- de mindig kikosarazásra került.
Megfordult az öt ismeretlen fiú és bemutatkoztak..
-Tóth László.- mondta a legvisszafogotabbnak tűnő.
-Ati.- nyujtotta a kezét aki a pultnál megpróbált beszólni.
-Pető Brúnó.-Mondta egy magas kissé göndör hajú fiú.. ~elég cuki mosolya van, kalandoztam el~
-Telegdy Dániel.- mondta a legmagasabb, méregetős csávó.
Miközben kezet ráztunk Dani továbbra is méregetett..
Lehúztunk ismét 2-3rövidet..
-Lányook nagyon kell pisilnem gyertek el veleem.-mondtam szenvedve. A lányok vették a lapot és elmentünk a wc-k elé.
-Azonnal el kell mennünk.-mondtam kissé felhúzva..
-Dehogy kell..-mondták kórusban a lányok.Elindultunk visszafelé.. Természetesen a fiúk még mindig ott ültek..
Leültem egy székre,Domi mellé..
Dani mögém jött eltúrta a hajam a fülem mellől és a fülembe súgta.-Elmegyünk táncolni a púltos dolog miatt?- olyan lágy volt a hangja..
A hideg is kirázott...Alkohol miért teszed ezt velem?
-Persze.-fordultam hátra.
Megfogta a kezem és húzott a tömegen át a táncparketre.
Hozzám simult és átölelt..Nem éreztem ilyen érzést még soha..
Eltolni nem akartam magam.. mert jó volt.. de nem álltam készen egy kapcsolatra..
Szépen lassan elengedett és táncoltunk úgy tovább..
-Pisilnem kell..-súgtam bele a fülébe..
-Kísérjelek el?-kérdezte nevetve..
-Ha szeretnéd.
Elmentünk pisilni és kifele jövet korgott egyet a gyomrom.
-Nem megyünk el enni a közeli KFC-be?-kérdeztem tőle boci szemekkel.
-De elmehetünk..-válaszolta mosolyogva.Elsétáltunk az 5 percre lévő kfcbe és megrendeltük a kaját.
-Ha már elrángattalak én fizetek.-emeltem fel a mutató ujjam.
-Azt nem engedhetem...
-De igen.Fizetéskor nyomtam bele a kezébe a kasszásnak a pénzt mielőtt Dani tenné.
Megforgatta a szemeit és beletörődött..Elkezdtünk sétálni csak úgy valamerre.. Egyszer csak megállt Dani és a fülembe súgta..
-Amióta megláttalak kívánlak...-mondta egy nagy mosollyal az arcán miközben harapta a száját..Köpni nyelni nem tudtam hirtelen csak megcsókoltam.. Meglepődött de egyből visszacsókolt..
Hívtunk egy taxit és Dani elmondta a címet hogy hova menjünk..
Beszálltunk a taxiba és kérdeztem tőle:
-Te hotelben alszol?
-A srácokkal nem pécsiek vagyunk csak egy ismerőshöz jöttünk. Nem szeretünk senkihez igazódni ezért alszunk hotelben.-magyarázta Dani a szemembe nézve.
Egyre közelebb jött és megfogta az arcom.. a másik kezével a csípőm és szenvedélyesen megcsókolt.
A taxis köhintett egyet amire én elpirultam..
-megjöttünk..
-Dani kipattant és kifizette a taxit.Én is kiléptem a taxiból és hűvős szél csapta meg az arcom. Közben Dani a derekamat megfogtam és a melltartómba nyomott egy ezrest...
Azt hittem le akar fizetni egy estére..
-Ezt a kajálás miatt.-mondta mosolyogva Dani.
Kifújtam a levegőt és nevetésbe kezdtem.
-Azt hittem lefizetsz egy éjszakára..
Nevetett velem ez a mondat után Dani is... Heves csókolózásba kezdtünk és elkezdtünk befelé sétálni...----------------------------------------------------
Remélem tetszett az első rész<3Puszi a pocitokra<33