" Oh bu da nerden çıktı şimdi?"
Jungkook omuz silkmişti.
" Sen Namjoonu benden daha uzun tanıyorsun. Hem insanlar sevgililerinin yanında arkadaşlarının yanında olduğu gibi davranmıyormuş."
Hoseok şaşkın bir şekilde sol kaşını kaldırmış Jungkooka bakıyordu.
" Nasıl yani?"
" Söyle ki insanlar sevdikleri kişinin yanında daha dikkatli davranır hatta kişiliğini törpiler. Eminim ki Yoongi hyung yalnız iken hep somurtmuyordur."
" Beni sömürmek ile meşgul olduğu için somurtmayı unuttuğu doğru."
Jungkook duyduğu erotik cevap ile hafifçe kızarmıştı. Ve bu tabiki de Hoseokun gözünden kaçmamıştı. Önündeki salatalığı keser iken en sakin ses tonunu kullanarak ondan küçük olan omegaya seslenmişti.
" Söylesene Jungkook ,Namjoon ile cinsel ilişkiye girdiniz mi?"
Jungkookun beyni ona sorulan soruyu algılayınca oturduğu sandalyeden düşmesi saniyeler almıştı. Bu Hoseok için yeterliydi. En azından Namjoon onu gerçekten sadece bir vücut olarak görmüyordu.
" H-Hyung ben şey-"
" Tamam Kookie bu kadar panik yapmana gerek yok. Sana yatakta ne yaptığınızı sormadım ne de olsa. Sadece evet veya hayır diyip bu konuyu bitirebilirsin."
Jungkook hala nasıl cevap vereceğini düşünür iken Hoseokun telefonu çalmıştı. Esmer adam ekranda sevgilisinin ismini görünce büyük bir gülümseme ile cevap vermişti.
" Efendim sevgilim."
" Güzelim Namjoon 10 veya 15 dakika içinde evde olacakmış. O yüzden sen hazırlan ve eve git."
" Ama ben Kookieyi yalnız bırakamam Yoongi. Namjoon gelene kadar bekleyeceğim."
" Hoseok-ah seni deliler gibi özledim ve sanırım kızışma dönemim başladı. O yüzden en hızlı şekilde eve gel güzelim. Jungkook 15 dakika yalnız kalırsa bir şey olmaz. Ne de olsa bir bebek değil. Şimdi o çok sevdiğim kıçını hemen yola koy."
Hoseok yüzüne kapatılan telefon yüzünden iç çekmişti. Jungkook ise esmer adamın neden iç çektiğini merak ediyordu.
" Ne oldu Hoseok hyung?"
" Yoongi aradı. Namjoon 15 dakika içinde evde olacakmış. Yoongi de benim evimize gitmemi söyledi ama seni yalnız bırakmak istemiyorum. Ne de olsa Namjoon seni bana emanet etti ve seni öylece bırakıp gitmeye gönlüm razı değil."
" Hyung senden yaşça küçük olabilirim ama inan bana 15 dakika yalnız kalmam benim için dünyanın sonu değil. O yüzden sen Yoongi hyungu daha fazla bekletme bence. Hem sonra seni yanımda tuttum diye bana kin gütmesini istemem."
Hoseok sol elini genç omeganın başına koyup okşamıştı. Jungkook için hazırladığı yemekte yarıda kalmıştı ama Yoonginin kızışma dönemine girmiş hali onu korkuyordu. Alfaların kızışma dönemleri 3 ay da bir kez olmasına rağmen bir omeganın kızışmasından çok daha kötü ve ağırdı. O yüzden alfası içindeki kurda yenilip en yakın omegaya saldırmadan onun yanına gitmeliydi.
" Bunun senin için sorun olmayacağından emin misin? "
Jungkook uslu bir çocuk gibi başını evet anlamında sallamıştı.
" Tamam o zaman. Bir kaç gün sonra görüşürüz Kookie."
Hoseok olabildiğince hızlı bir şekilde evi terk eder iken Jungkook dün evi gezer iken keşfettiği odaya yönelmişti. Dün oraya girmeye çalışınca Hoseok onu durdurmuştu. O odada esmeri birden paniğe sokacak ne olduğunu merak ediyordu. Hala biraz acısı olduğu için biraz yanaştı ama elinden geldiği kadar hızlı olmaya çalışıyordu. Odaya girdiğinde çalışma odası olduğunu görmüştü.
" Kimse bir çalışma odası yüzünden o kadar paniğe girmez."
Aklına sonra Taehyung gelmişti. O da Jungkook çalışma odasına girdiğinde panik olup ,bir şeyleri saklamaya çalışırdı. Tabiki omega bunu başta anlamamıştı. Ama insan eskilere bakınca bazı şeylerin farkın şimdi varıyor.
" Bakalım...Taehyung hep masasındaki çekmecelere bir şeyler saklar. Ama Namjoon bu kadar basit bir yere bir şeyler saklar mı ki?"
Jungkook açtığı ilk çekmede kalın bir kitap görmüştü.
" Jungkook ben geldim. Neredesin?"
Omega esmerin kalın sesini duyunca kitabı aldığı gibi cekmeceyi kapatıp odadan çıkmıştı. Elindeki kitabı saklamak için yatak odasına yürümüştü.
" Jungkook?"
Esmerin adımlarının sesi yüzünden Namjoonun yukarı çıktığını anlamış ve kitabı kendi yattığı yastığın altına saklamıştı. Bunu yaptığı gibi yataktan kalkıp kapıya yönelmişti. Kapıyı açınca esmer alfa ile burun buruna gelmişti. Kaçmanın verdiği nefes bozukluğu yüzünden nefesini Namjoonun yüzüne doğru vermişti.
" Sonunda geldin ."
Esmer adam tek bir adım geri atmadan omeganın gözlerinin içine bakarak konuşmuştu.
" Evet geldim. Beni özledin mi?"
Omega burnuna değen esmer burun ile gülümseyerek cevap vermişti.
" Evet hem de çok."
Namjoon sonunda geri çekilmişti.
" O zaman neden aşağıda beni bekleyip bana kapıyı açmak yerine buradasın ufaklık?"
" Ş-Şey hastaneden çıktığım dan beri banyo yapamadım ve berbat bir şekilde kokuyorum. Seni bu şekilde karşılamak istemedim."
Omega verdiği cevabın inandırıcı olmasın için dua eder iken Namjoon aldığı cevap ile kahkaha atmıştı.
" Cidden bazen bu hallerin beni çok güldürüyor çocuk. Hem sen bu şekilde yalnız başına banyo yapamazsın. "
" Ne yani banyo yapmayarak kötü kokmaya devam mı edeyim?"
" Tabiki de hayır. Banyo yapmana yardım edeceğim."
Jungkook yağmurdan kaçarken iken doluya tutulmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karma (Namkook)
FanfikceJungkook ihanete uğramış bir omegaydı. Ona ihanet edenler bir şeyi bilmiyordu. Jungkook karmaya inan biriydi.