Bölüm 6- Ders sonu

1.1K 150 10
                                    

Hikawn zorlukla başını kaldırıp şık giyinimli çocuğa döndü. Üzerindeki kıyafetlerle ben soyluyum diye bağırıyordu.

Neden burada olduğunu bilmiyordu ama herkes gibi olduğu kesindi. Tanıdığı bütün soylular lanet ediyordu Hikawn.

O sırada Karle arkasında Edwin'e döndü.

"Kır."

Emri keskindi. Hiçbir gücü olmayan bir çocuk için kırılması imkansız olan demirden kepenkler birkaç saniye içinde ikiye bölünürken onun düşen bedenini Karle yakaladı.

Hikawn'ın üzerindeki kirler bembeyaz ceketine buluşırken Edwin ona doğru uzandı.

"İzin verin efendim."

Genç Lord'un üzerine bulaşan pislik onu rahatsız ediyordu.

"Gerek yok." dedi Karle, Hikawn'ı kucağına almadan hemen önce.

İki bacağından tuttuğu çocukla beraber ayağa kalktı. Gücü olmayan Hikawn'ın kolu Karle'nin göğsüne doğru düşmüştü.

"Ne yapıyorsun?"

Hikawn'ın suratında şaşkın bir ifade vardı. Ne yaptığını anlamıyordu.

"Seni taşıyorum."

Bu bariz gerçeği söylediğinde Hikawn kendisiyle dalga geçiyor gibi hissetti. Yine nereye sürüklenip neler yaşayacağını bilmiyordu ama buna rağmen hiçbir şey demedi.

Susunca daha çabuk sıkılıyorlardı.

Karle eğilip onun ensesine hafifçe vurdu. Hikawn bilincini kaybederken Karle tam arkasında duran Edwin'e döndü ve elindeki iki altın plakayı ona fırlattı.

"Toplam on bin altınlık iki plaka. Fidyenin iki katı. O iki piçe zamanı gelene kadar harcayabildikleri kadar harcamalarını söyle."

Bu iğrenç kaleye bir daha gelmek istediğini hiç sanmıyordu. Karle, Hikawn'ı arabanın içerisine bıraktığında zayıf bedeninin uzamasını sağladı. Yanında getirdiği üçüncü sınıf şifacı çabucak gelip çoktan bilincini kaybetmiş Hikawn'ı iyileştirdi. Karle onun tam karşısına oturduğunda elini çenesine yasladı.

Tam o anda önünde sarı ekran belirdi.

【Yan görev tamamlandı!】

【Hikawn Cabral'ı kurtar.
   2.500 puan [✓]】

【Puan hesaba aktarılıyor.】

【Bakiye: 2.500 puan】

Karle hafifçe sırıttı. Wushu'yu almak için son şart Alex'i son kez çalıştırmaktı.

Geldiği yolu aynen döndü. Bu defa yolda hiç dinlenmemişlerdi. Şövalyeler kendi aralarında durum hakkında konuşurken çoğu sinirliydi. Geri dönüp Elton Baronluğunu yok etmek istiyorlardı.

Karle daha önceki zamanlarda genelde kendi halinde takılan bir çocuktu. Kılıç kullanmaya fazlaca düşkün olduğundan tüm gününü buna harcıyordu. Diğerlerini umursamaz tepeden bakardı. Nezaket diye bir şeye sahip olmamakla beraber kimseyle muhatap olmuyordu. Bu yüzden karakteri hakkında herkesin fazlaca fikri yoktu.

Onun berbat karakterini sergilediği dönem kendine denk olarka düşündüğü İmparatorluk Akademisindeki  arkadaşlarının yanında ortaya çıkmıştı.

Sadist bir orospu çocuğu olarak.

Bu yüzden efendilerinin gerçek kişiliğini bilmeyen her bir şövalye kendisini onun onuru için feda etmek için hazırdı.

Kötü Adam Yaşamak İstiyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin