Chapter 20

1.1K 37 10
                                    

~Тара~

Бях в стаята си и тъкмо щях да се преоблека, за да си легна, но се отказах.

Знам, че Зак е някъде навън, затова решавам да ида до стаята му.

Това определено не е най-добрата идея, която ми е хръмвала някога, но искам да разбера кой е този 'Свраката'.

Знаех, че държи някакви документи за хората, с които работи, в стаята си.

Като някакъв работохолик е...

Както и да е, започвам да разглеждам някаква папка. Оказва се пълна с биографиите на всички работещи за Зак.

Прелиствам през биографията на Дан, Джеф, Джесика...Джереми.

Чакай какво? Джереми? Защо Джереми е тук?

Започвам да чета и прякора му по чудо се оказва точно 'Свраката'. По дяволите защо е тук? Какво общо има той с тях и този свят?

Не, не не...това не може да е вярно...

В този момент чувам вратата да се отваря. Прибирам папката по най-бързия начин, след което поглеждам към вратата.

Гледката обаче е меко казано смешна. Джеф прибържа Зак, а той се е облегнал на Джеф.

"Ти какво правиш тук?" Джеф ме поглежда и се намръщва. Зак изглежда в полу будно, полу заспало състояние, а главата му е клюмнала.

"Ами...трябваха ми листове, за скици. На този какво му е?" гледам да сменя темата, за да не ме залива с още въпроси.

"Пиян е, меко казано пиян." поглежда го и върти глава. "Абе доста е зле." кимам и се запътвам към вратата, за да си тръгна, но Джеф ме спира. "Няма ли да ми помогнеш?"

"Аз ли?" соча себе си.

"Ами друг не виждам тук." кимам, като извъртам очите си. Премятам едната ръка на Зак през рамото си и помагам на Джеф да го занесем до леглото, след което го оставяме да легне.

"Колко тежи, по дяволите?"

"Не се оплаквай. Аз го мъкнах от колата." поглежда го още веднъж, след което кима към мен. "Аз приключих тук, лека нощ." тръгна да излиза, а аз го погледнах не разбираща.

"Чакай така ли ще го оставиш?" обръща се към мен, но продължава да върви.

"Оставям го на теб." засмя се и излезе от стаята.

"Ама какво да го правя този?" викнах след Джеф, но нищо. Реших просто да си ида в стаята, но щом станах Зак хвана китката ми, така че отново да седна. "Какво искаш?" няма отговор, не че съм очаквала де.

Between me and you (# 1 Me&You)Where stories live. Discover now