Neatza! Eu sunt Alexia. Puteti sa-mi spuneti Alle. Am 16 ani si viata mea s-a schimbat considerabil la varsta de 10 ani.
Eu si familia mea mergeam spre Grecia, unde urma sa ne petrecem vacanta. Dintr-o data tata a rasucit volanul masinii, iar aceasta miscare a fost urmata de un impact puternic. Lovise unul din tirurile de pe contra-sens.
Acest accident a dus la moartea mamei mele. Ea a fost singura persoana in care am putut avea incredere pana atunci.
Tatal meu m-a dus la bunica impreuna cu fratele meu. Dupa ce ne-a vazut in siguranta a plecat parasindu-ne pe viata.Bine, sa revenim la prezentarea propriei mele persoane.
Cum spuneam, sunt Alle, o fata potrivita de statura, sunt slaba, am ochii de un albastru marin si parul blond. Multa lume spune ca nu par foarte sociabila, dar nu ma cunosc cu adevarat.
In trecut eram speriata de orice, dar cu noua scoala si noii prieteni, pe care ii cunosc de 6 ani, sunt mult mai deschisa si am incredere in mine.
Nu am vrut sa spun nimanui despre trecutul meu, exceptand pritena mea cea mai buna Clara. Scuza pe care o am atunci cand cineva ma intreaba de ce stau cu bunica si cu fratele meu este ca parintii mei lucreaza in strainatate. Dar oare cat mai pot minti cu aceasta scuza? Singura care imi da putere pentru a nu ma prabusi este chiar Clara.
Clara... prietena mea, este adevarat o prietena. Este o fire calma, pozitiva, dulce si calda ce iti transmite o stare de siguranta si comfort. Este absolut superba. Ochii verzi ca primavara, parul lung, ondulat, are varfurile vopsite in rosu, dar parul ei natural are culoarea caramelului, iar fata ei schiteaza intotdeauna un zambet.
Cu fratele meu nu ma inteleg prea bine. Il cheama Josh. Are 18. Par scut blond. Ochi albastri, rotunzi si zambetul larg si stralucitor. Char daca nu ne suportam, incercam sa ne sprijinim in problemele noastre comune.Hei! Sper ca va placut primul capitol. Vreau sa stiu parerile voastre. Voi posta cat de curand si capitolul 2. O zi super! :*
CITEȘTI
Not so Bad!
Teen FictionAlexia este o fata de 16 ani ce traieste cu fratele si bunica ei. Ea, cu timpul a reusit sa treaca de problemele de familie, dar este lovita din nou de o alta problema ce o va schimba pe viata... sau NU. Asta veti afla citind povestea ei!