Jisung saatin ilerlemesiyle sıkılmaya başlamıştı.Masada ki sıkıcı iş muhabbetleri üstüne Minhonun yiyecekmiş gibi bakışları.Tamamıyla ortamdan kaçması için yeterliydi.Saatini kontrol eden Jisungu fark etmesiyle Minho harekete geçmeye hazırlanmıştı.
"Abi ben artık gitsem sorun olur mu? Zaten davet bitmek üzere." Chan kardeşinin sıkılmış halini gördükten sonra "Tamam sen önden git ." demişti.Jisung bardaktaki son yudumunuda diktikten sonra gitmek için hareketlenmişti ki Minho onu kolundan tutup durdurdu.
"Bende geliyorum sana eşlik edeyim."
Jisung bir şey demeden kafasıyla onaylamıştı.Minhonun bu yakın tavırları canını sıkmaya başlamıştı.İster istemez yanında geriliyordu.Alkolün etkisiyle hafiften kafası bulanıktı zaten.Asansöre binip çıkış katına basmıştı.Hemen dibinde olan Minho elini Jisungun çenesine koyup ona bakmasını sağlamıştı.
"Jisung o kadar güzelsin ki sana bakmaya doyamıyorum."
"Ne yapıyorsunuz Bay Lee lütfen beni rahat bırakın!" sesini sert çıkartmaya çalışsada heyecandan sesi titremişti.Her ne kadar gerilsede Minhonun ona bu kadar yakın olması kalbini hızlandırıyordu.Jisungun konuşmasıyla Minho daha da yaklaştı Jisunga.Burnunu boynuna dayayığ derin bir nefes çekti.
"Hmm.. Kokun bile beni etkiliyor Jisung."
Bu kadar yakından onu izlemek hiç iyi gelmiyordu Jisunga.Çünkü yakından daha bir yakışıklı gözüküyordu.
"Bay Lee lütfen... Bir gören olacak asansör durmak üzere." Zar konuşmuştu.Ama Minhonun ani geri çekilip asansörü durdurmuştu.Bu hareketiyle Jisung şok olmuştu.
"Neden durdurdunuz! Ne yapmaya çalışıyorsunuz!" Jisung bağırmaya başlamıştı.
"Jisung sakin ol,senden ne kadar etkilendiğim farkında değil misin? Hem seninde boş olduğunu düşünmüyorum bana karşı." Minho ellerini Jisungun beline dolamıştı kendine daha da yaklaştırıp dudakları arasında bir kaç santim bırakmıştı.
"Bay Lee beni korkutuyorsunuz.." Jisung dibindeki adamın nefes kesici dudaklarına bakarak mırıldanmıştı.Şuan karşı gelsede Minho için daha ilk gördüğü andan beri deliriyordu içten içe.
"Ah... Beni ne kadar etkilediğin hakkında gram fikrin yok Jisung.Lütfen bu gece benim ol.!"
Jisung duydukları karşında tamamen şok olmuştu.Ne cevap vereceğini bilmiyordu.Bu kadar yakın olmak hiç iyi değildi.Cevap vermesine fırsat vermeden Minho Jisungun dudaklarına yapışmıştı.Bir süre hareket etmeden öylece kalmıştı Jisung.Bu ilk öpücüğüdü.Sıcak dolgun dudakları dudaklarında gezinmesinin verdiği hisle Jisung daha fazla dayanamadan karşılık vermişti.Dakikalardır aklını kemiren düşüncelerin gerçeğe dönüşmesi fikri ile kollarını Minhonun ensesine atmış ve bir eliyle Minhonun saçlarını çekiştirmeye başlamıştı.Karşısındaki bedenin alt dudağını tutkulu bir şekilde emmeye başlamıştı.Minho beline doladığı elleriyle Jisungu kendine yapıştıırmıştı.Jisungun inlemesi ile aralanan dudaklarından dilini göndermiş ve dillerini buluşturmuştu Minho.
İnce bele yerleştirdiği ellerinden birini Jisungun kalçasına atmış ve kalçasından destek vererek kucağına alıp asansörün aynasına yaslamıştı Jisungu.Minhonun kasıklarına baskı yapan kalça ile ikisi de inlemiş ve daha tutkulu öpüşmeye başlamışlardı.
Jisung şuan ne yaptığının farkında bile değildi.Tamamen anın etkisiyle resmen kısa süre önce tanıdığı bir adamla hemde asansörde sevişiyordu resmen.Hemde bu ilk öpüşü ilk sevişmesiydi.Minho ise şuan amacına ulaşmanın verdiği keyifle Jisungun tadına bakmaya devam ediyordu.Jisung istemese de kendini geri çekti.Şuan Minhonun kucağında olmaktan deli gibi utanç duyuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Farklı Dünyalar (Stray Kids)
FanfictionHepsinin farklı hayatları vardı ama hepsini aynı noktaya getiren sadece aşktı. Ailesine karşı gelip Dedektif olan Han Jisung ,Yeni aile şirketinin ortağıyla tanışınca mesleğinden vazgeçecek mi? olaylar nasıl gelişecek kim bilir?? Hikayede ceset,ot...