Hoofdstuk 3

238 8 0
                                    


*we skippen de reis even*

POV RAOUL

Robbie en ik hadden de hele reis afgewisseld met reiden zodat de ander even kon slapen, maar het einde reed ik. 'JONGENS NOG 10 MINUTEN!' riep ik. het was 09.48 dus zouden we rond 10 uur aankomen en dat was top aangezien ons huisje na 09.30 klaar zou zijn. de jongens sliepen allemaal en milo zei nog: ' ik wil verder slapen' maar hij bleef toch wakker. matthy was meteen helemaal wakker en hyper. ik had wel medelijden met koen want koen is niet echt een ochtend mens en matthy ging meteen tegen hem praten.  Om het camping terein op te komen moest je een klein bergje op omdat de camping hoger lag dan de weg. We parkeerde de bus en liepen met zen alle naar de receptie. 'Bonjour, avez-vous fait une réservation?' zei de vrouw achter de balie. 'englisch please' vroeg koen, de vrouw begon in het engels te vragen of we gereserveerd hadden en onder welke naam. 

POV KOEN

'10 MINUTEN' riep raoul. ik ben echt geen ochtendmens maar matthy wel dus die begon helemaal hyper te doen. toen we eindelijk aankwamen liepen we naar de receptie waar die rare vrouw frans ging praten. Ik wist dat robbie en roelie een beetje frans kunnen maar zelfs die keken elkaar aan van  wtf zegt die vrouw, dus zei ik 'englisch please'. Ik denk dat we daar wel 30 minuten binnen hebben gestaan maar we hadden de sleutel. aangezien het huisje volgens de plattegrond schuin links naast de receptie lag gingen robbie en ik lopen en ging de rest de bus halen. die mocht naast het huisje blijven staan want er waren parkeer plekken.  het was een grote houten caravan  het nummer was 12. met 5 apparte slaapkamers, 2 badkamers, een keukentje met bank en tafel enzo, 2 wc's en een platje ( kleine veranda) waar een tafel en stoelen op stonden.


hehe het was 10.30 en we waren er eindelijk. voor we naar de receptie liepen deed ik gauw mijn trui uit want het was te warm. het voelde meteen als thuiskomen en ik denk dat micha dat zag want ze pakte me vast en gaf me een knuffel. na de knuffel zei ze: 'jij kunt toch wel frans hè want ik kan dat voor geen meter' ik lachte ' uhh ja denkt het wel ' we liepen naar de receptie waar ik een heel gesprek met de vrouw achter de balie had in het frans over ons huisje. we reden met de auto naar huisje 11. ik wist waar die lag want daar had ik de laatste keer dat ik daar was nog ik geslapen. bij het huisje naast ons stonden 5 jongens buiten. het waren ook Nederlanders want hun kenteken was Nederlands.

POV ROBBIE

koen en ik liepen samen naar het huisje. wow wat een cool huisje, roelie had dit weer goed geregeld. matt, milo en raoul hadden de bus nog maar net geparkeerd toen er een nederlandse auto aan kwam reiden en de auto in het parkeervak naast de bus parkeerde. uit de autos kwamen 2 meiden, een wat kleinere blonde en een lange bruine, ongeveer onze leeftijd. 'die blonde is dat niet iets voor jou?' vroeg milo. ik gaf hem een stomp en ging lachend mijn koffer naar binnen tillen


hopelijk vinden jullie het een beetje leuk. er komen nog veel meer leuke dingen in het verhaal dus lees lekker door.

liefde op het eerste gezichtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu