Tanıtım

158 7 1
                                    

Tüm odayı heybetli bir bedenin gölgesi doldurdu. Kendinden beklenmeyecek şekilde yavaş ve sessiz olan adımlarını balkon kapısından salona attı adam.

Özel dikim olduğu her halinden belli olan takımının altına giydiği siyah ayakkabıları açık renk parkeye değdiğinde gözlerini sımsıkı kapattı ve evin her yanını dolduran çiçeksi kokuyu ciğerlerine çekti.

Koltukta her şeyden habersiz uyuyan küçük kadının varlığıyla ısınan bu eve ne zaman girse aynı hareketi tekrarlıyordu adam. Bu koku onu sakinleştiriyordu.

Bir yırtıcı kuş edasıyla kıstığı gözlerini televizyon sesinin doldurduğu odada gezdirdi. Bakışları duvardaki saate değdi. Gece yarısını geçeli bir kaç saat oluyordu.

Yeşil koltuğun üzerinde iki büklüm uyuyan bedene doğru adımladı. Takımının ceketini çıkarttı, şimdi siyah gömleği ve yeleğiyle kalmıştı. Ceketi hâlâ kadının uyuduğu koltuğun arkasına sessizce bıraktı.

Bu evdeki ' her şey ' gibi yanında küçücük kalan berjerin üzerine kuruldu. Bunu yaparken ayaklarını orta sehbanın yanında duran pufa uzatmayı da ihmal etmedi.

Gözleri bu sefer asıl hedefini buldu. Genç kadın yine koltukta uyuyakalmıştı. Televizyonda izlemek için uykuya direndiği filmin tekrarı vardı.

Koltuktaki hareketlilik adamın düşüncelerini böldü. Genç kadın sırt üstü dönüp bir bacağını koltuk minderinin üzerine attı.

 Perçemleri gördüğü rüyanın hareketliliğiyle kızaran yanaklarına dökülmüştü. Yüzü şuan tamamen adama dönüktü. Adamın  içi titredi bu görüntüyle.

Daha az önce kadının karşısına çıkmak için erken diyen o değil miydi? Neden bir anda onun yanına kıvrılıp küçük bedenini kollarının arasına alma isteğiyle dolmuştu?

Bu isteğini bastırmak için üzerinde oturduğu açık renkli berjerin kollarını sıkıca kavradı. Olmuyordu. Ayakları koltukta uyuyan kadına gitmek için can atıyordu.

Kadın koltukta tekrar hareketlenerek sağ omzunun üzerine yattı. Bir elini başının diğer elini yastığın altına alarak kiremit renkli kırlenti sıkı sıkı tuttu.

Sanki rüyasında onu bunaltan olay sonuca bağlanmış gibi nefesini dışarıya verdi. Kaşlarını eski haline döndürerek aynı sükûnetle uykusuna devam etti.

Uyurken ne kadar çok hareket ediyor diye düşündü adam. Birlikte uyuduklarını hayal etti. Kadının eli ayağı rahat durmaz adamı hafif uykusundan uyandırırdı.

Hoş, kadını uykusunda küçük bir kız çocuğuna dönüşüyordu, onu izlemek varken bütün uykular haramdı adama.

Düşündükleriyle yalnızca 'güzeline' sakladığı tebessümlerinden birini daha bahşetti geceye…
                               ♠️

Kitabımın tanıtım bölümüyle karşınızdayız. Bu benim ilk kitabım. Şuan acemi bir yazarım. Yazım yanlışlarımla Türkçe'yi katlettiğim için şimdiden özür dilerim.

Birkaç gün sonra yayınlayacağım ilk bölümden sonra düzenli bir şekilde çok ara vermeden diğer bölümleri yayınlayacağım.
Oylarınızı ve satır başı yorumlarınızı bekliyorum.

İyi okumalar.🖤
 
23 Ocak 2022
18.45


FERD-İ TENHAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin