Het is donderdag en ik word wakker van mijn wekker, ik klik het alarm snel uit en wrijf met mijn handen over mijn ogen. Het is nog donker buiten omdat het nog maar zeven uur is. Ik sta op en kleed me om in sport kleding, ik heb besloten om vandaag te gaan hardlopen met Myron. We gaan vandaag naar de schaatsbaan en ik heb er zo veel zin in. Ik loop de kamer uit en kijk nog een keer achterom. Ik zie Noël slapen en ik loop glimlachend naar de woonkamer. Myron is al in de keuken, ze weet dat ik in de ochtend niet zo spraakzaam ben dus ze wacht altijd even met praten. Ik pak wat water en drink het flesje leeg.
"Goedemorgen" zeg ik tegen haar als ik een beetje wakker ben.
"Goedemorgen, ben je er klaar voor?" Vraagt ze aan me.
"Tuurlijk, ik heb dit wel gemist hoor, onze hardloop avonturen van vroeger"
"Ik ook" zegt ze lachend
We lopen de deur uit naar het park en lopen een half uurtje. Als we klaar zijn plaats ik snel een foto op mijn verhaal omdat ik de laatste tijd niet heel veel heb gepost en ik het wel mis.De story
We lopen terug naar het appartement en als we binnen komen trek ik mijn schoenen uit.
"Dat was top" zegt Myron
"Zeker" zeg ik terwijl ik naar de keuken loop om wat te eten en drinken.
Het Is inmiddels negen uur en ik heb gedoucht en ontbeten. Ik heb een deel van mijn schaats kleding al, Noël en enzo zijn nog steeds niet wakker en we moeten over een uurtje al in de auto zitten om weg te gaan.
"Zullen we ze wakker maken?" Vraagt Myron aan mij als ze aangekleed de woonkamer in komt lopen.
"Ja, denk dat ze niet uit hun zelf op gaan staan" zeg ik lachend en we lopen eerst naar enzo toe om hem wakker te maken. Ik pak zijn vlog camera en begin te filmen.
"Hallo dames en heren, welkom bij deze gloed nieuwe vlog. Mijn naam is Emma koops en ik ben hier samen met Myron om enzo even voor jullie wakker te maken." Zeg ik tegen de camera. Onder tussen heeft Myron een glas water gepakt en we lopen zachtjes naar de slaapkamer toe. Ik doe de deur open en enzo ligt natuurlijk nog te slapen. Myron gooit het water over hem heen en hij schrikt wakker.
"Waarom nou!" Schreeuwt hij lachend.
Myron en ik liggen in een deuk.
"WHAHHAHA, je had je hoofd moeten zien!" Roept Myron. Enzo is inmiddels op gestaan en heeft een joggingpak aangetrokken.
"Is Noël al wakker?" Vraagt hij aan mij.
"Nee, als het goed is niet" antwoord ik terug. Hij krijgt een grijns op zijn gezicht en pakt een party popper uit een doos op de gang. We lopen de kamer in en hij schiet hem af.
Noël schrikt zich dood.
"Jezus" zegt hij terwijl hij de dekens over zijn hoofd heen trekt.
"Lag je lekker te slapen maatje?" Vraagt enzo op een plagerige manier.
"Ja eigenlijk wel!" Zegt hij met een neppe boze toon. Myron pakt de camera van mij over en ze lopen uit de kamer.
"Goedemorgen schatje" zeg ik als ik naast hem ga zitten op het bed.
"Goedemorgen, hoe laat is het?"
"Tien over negen" antwoord ik.
Hij staat snel op en kleed zich aan.
"We gaan toch schaatsen vandaag" zegt hij met een grijns.
"Ja"
"Mooi zo"
We lopen samen naar de woonkamer en Myron is haar schaatsen nog even aan het slijpen. Ik had die van mij gisteren al gedaan dus dat hoef ik gelukkig niet meer te doen.
Iedereen is klaar en we stappen met zijn allen bij enzo in de auto. Ik leg alle schaatsen in de kofferbak en stap ook in. Enzo is aan het praten tegen de camera.
"En wij gaan dus schaatsen. En met we bedoel. Myron, Emma Noël en ik." Zegt hij terwijl hij de camera neer zet op het Dashboard. "En dit is zo tof dames en heren, want we hebben nu dus 2 schaatsers bij uit de topsport. Jullie weten het misschien al van Myron maar Emma die schaatst dus ook al haar hele leven."
"Nog langer dan mij zelfs" voegt Myron toe.
"Ik ben wel benieuwd hoor" zegt enzo meer tegen mij dan de rest.
"En jij Noël, heb je zin om je vriendin te zien schaatsen?" Vraagt hij terwijl hij mij en Noël met de camera filmt.
"Zeker, dat wordt een goed uitzicht hoor!" Zegt hij lachend
"Dat klopt, dat heb ik ook altijd met Myron. Het ziet er gewoon zo goed uit" zegt hij en hij begint met rijden.
JE LEEST
Leuker dan verwacht ft. Noël Dekkers
RomanceVerhaal over Noël Dekkers en Emma Koops (Zelf bedacht verhaal) "Ik had nooit verwacht dat we hier samen zouden komen" IK SCHRIJF MIJN VERHAAL HOE IK HET ZELF PRETTIG VIND OM ANDERE VERHALEN TE LEZEN: afbeeldingen, en het gaat een beetje snel dit do...