Trezindu-ma si continuand aceeasi rutina mi-am dat seama uitandu-ma in oglinda la cicatricile de pe buze ca abea acum urma ce e mai dureros de amintit. Vlad ca de obicei a venit energic si cu vapai nerabdatoare in ochi si ne-am apucat de treaba.
Vi sa intamplat vreodata sa pierdeti increderea fata de o persoana? Ei bine eu am simtit-o pe pielea mea. Dormisem mult si bine in acea seara. In soba lemnele pocneau,umezeala nu se lasa simtita,era liniste iar lui Vlad incepea sa-i mai treaca piciorul. Ne-am imbracat din nou elegant si ne-am prezentat jos pentru masa de dimineata. De aceasta data eram doar cu maestrul si mancam paine prajita cu gem si unt.
-Cum va mai simtiti? a intrebat Stapanul cu un fel de deznadejde in glas.
-Din ce in ce mai bine. Ne acomodam sire!am raspuns noi ceva mai bine dispusi ca ieri.
Prima data mi se paruse ca e trist deoarece suntem noi veseli. Apoi mi-am dat seama ca una din manecile sacoului sau era sfasiata iar mana zgariata.
-Ce vi s-a intamplat?...daca nu va suparati sa intreb. Cine v-a ranit sire?
-Nu e treaba ta! a raspuns el vizibil deranjat de observatia mea.
-Dar domnule sangerati...
-Gata masa! Mortor!
-Da stapane!
-Escorteaza-i in camera lor !
In drum spre camera mi-am dat seama ca ii sangera foarte tare mana. Cand m-am uitat mai atent mi-am dat seama ca ii lipsea aratatorul. Nu m-am mai putut abtine si l-am intrebat acelasi lucru. El mi-a dat atunci cu aceeasi mana ranita peste ceafa. Stapanul auzind acest lucru a inceput sa se aperopie apasat scotand in acelasi timp un sunet ciudat ca de clopotei. Ajungand la noi ne-am dat seama ca tinea un bici placat cu pioneze. Intr-o fractiune de secunda l-a plesnit pe Mortor pe spate,acesta reactionand cu un muget infundat.
-Ce ti-am zis Mortor despre aceste apucaturi?
-Dar...
-Nici un dar! Tot ce nu iti convine imi spui,nu actionezi singur. Ei sunt niste invitati foarte speciali. Du-l pe Vlad sus fara sa mai faci vreo greseala ca de altfel nu va fi bine pentru tine. Vino dupa mine curiosul meu prieten!mi-a zis atunci stapanul printre dinti.
M-a condus prin multe coridoare pana la o infundatura.Acolo a tras de un maner ce a facut acel perete sa se miste din loc.Am vazut uimit si tulburat o sala imensa amenajata ca la o gradina zoologica.
-Ce este acest loc?am intrebat.
-Acesta dragul meu este "terenul de joaca".Aici tinem cum le spunem noi "experimentele".
-Sa ghicesc "expermimentele" sunt ....
Nu terminasem ce aveam de zis ca un soi de aratare hidoasa ,buboasa si cu balele curgande s-a napustit asupra mea. Atunci stapanul l-a impuscat cu un revolver.Creatura s-a prabusit atunci la pamant langa mine nemiscata.
-L-ati....
-O nu.E tranchilizant.Isi va reveni in jumatate de ora.
-Din cauza acestei creaturi ati patit acel lucru?
-Nu...Se pare ca evolueaza pe zi ce trece.Devin imune la orice factor nociv.Va trebui sa o ucid si pe aceasta.
-De ce?
-Deoarece data viitoare cand va trebui sa il tranchilizez nu va merge si poate nu voi mai avea norocul ca bietul Mortor sa fie aici.Apuca de un brat cu asta!
CITEȘTI
Teroarea din abator
HorrorAm inceput aceasta poveste cu ideea de a aduce in prim plan imaginea abatorului ca si casa de tortura.