[26]

1.7K 138 26
                                    

Medyadaki; Çınar

Çınar: Neden bir anda çıkıp gittin? (18:22)

Gökdeniz: İşim çıktı. (18:30)

Çınar: Bir anda mı?

Gökdeniz: Sana telefon gelince aklıma geldi.

Çınar: Başka bir şey yok yani?

Gökdeniz: Evet.

Çınar: Rahatsız olmadın değil mi?

Gökdeniz yazıyor...

Yazıp yazıp siliyordum. Rahatsız oldum dersem kaba olur muydu diye düşünüyordum. Ama rahatsızda olmamıştım. Kendime itiraf edemesemde yakınlaşması hoşuma gitmişti...

Sürekli oteldeki öpüşmemizi düşünüyordum. Çınar'ın dudakları ben de büyük bir etki bırakmıştı. Ama kendime verdiğim sözden ötürü bir erkekle beraber olmak istemiyordum. Bu yüzden aramızdaki ilişkinin bir üst levele geçmesini istemiyorum.

Gökdeniz: Hayır, olmadım.

Çınar: O zaman bekleseydin ben bırakırdım seni. Pizzanı da bitirmedin.

Gökdeniz: Teşekkür ederim ama senin de yapman gereken şeyler vardı o yüzden gerek yok.

Gökdeniz: Özel şöförüm gibi seni sürekli meşgul etmek istemiyorum.

Çınar: O nasıl laf? Ben seni alıp bıraktığım için memnunum. Hatta benim için büyük bir zevk.

Gökdeniz: Bunu duyduğuma sevindim :)

Gökdeniz: Yarın kaçta geleyim?

Çınar: Millet 8-9 gibi gelir. Ben seni alırım akşam üzeri.

Gökdeniz: Ben tek gelirim. Sen evde kal belki erken gelen olur.

Çınar: Yarın dışarıda az işim var, öyle ya da böyle çıkacağım zaten.

Çınar: Dönüşte seni de alırım.

Gökdeniz: Peki o zaman yarın görüşürüz.

Çınar: Görüşürüz :)

***

Duştan çıkıp saç bakım kremlerimi kullandıktan sonra odama geçtim. Belimdeki havluyu yatağın üzerine fırlatıp dolabımdan siyah pantolon ve siyah gömlek çıkartıp üzerime geçirdim. Gömleğin üç düğmesini açık bırakmıştım. Ayağıma botları da geçirdikten sonra aynanın karşısında fotoğraf çekip Çınar'a attım.

Gökdeniz: Ben hazırımmm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gökdeniz: Ben hazırımmm

Çınar: Üzerin kış için ince değil mi?

Yeni Yıldız [Yarı Texting] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin