Hol van Zsombor?

72 6 0
                                    

Szó nélkül kezdtem enni ezt mindenki furcsálta de közben jókat beszélgettek.Lassan mindenki vett magának egy sört csak én nem továbbra se beszéltem senkivel mintha valami elromlott volna bennem magam sem tudom, hogy mi. Egy két óra elteltével Giorgio mellém ült.
-Lili mi a baj?Nézett rám Giorgio aggódóan.
-Magam sem tudom.Néztem továbbra is a földet.
-Kísérjelek haza?
-Aha.Felálltunk én köszöntem mindenkinek is és elindultunk valahogy az út felénél járhattunk. Giorgio szólalt meg először.

-Régen találkoztunk mi van veled voltál valami érdekes helyen?

-A kórházon kívül semmi. Néztem végig ezután a mondat után az utcán.

-Nekem van ötletem hova menj akarom mondani menjünk.

-Na?Mi?Csillant fel a szemem.

-Lemehetnénk a Balatonra.

-Szuper ötlet.Ha haza értem kezdek is pakolni.

-Hova sietsz Lili?A többieket is megkell kérdezni, hogy jó-e nekik.Fogta meg a vállam.

-Oké oké.És van barátnőd?

-Miért kérded?Húzta össze szemöldökét olasz barátom.

-Hát csak úgy, mintha ez a fiúkkal a lányoknak olyan tabu téma lenne.. Mármint a barátokkal nem csak...

-Értelek.Karolt át.-Amúgy most nincs csak volt vagyis lenne de baleset érte és így nem.

-Értem nagyon sajnálom.Ezután haza értünk én felhívtam Gio-t és csináltam magamnak meg Giorgio-nak is kávét. 22:12(amikor leírtam ezt az időt és ránéztem az órára pont 22:12 mutatott.)

-Nézünk egy filmet?

-Aha.Elkezdtünk filmezni közben pattogtattam egy popcorn-t Én a film felénél Giorgio vállára döntöttem a fejem és nem sokkal ez után el is aludtam. 02:30 ekkor ébredtem fel még mindig Giorgio vállán ő pedig a fejét a fejemre hajtva aludt, nem volt szívem  felkelteni de valahogy megkellet néznem, hogy itthon van-e már Zsombor. Így egy párnát raktam Giorgio feje alá és elindultam a lakásba szétnézni.Sehol sincs Zsoma még mindig.Nem az anyám vagyok, hogy időben kéne haza érni vagy ilyesmi de Zsombor ilyenkor már rég itthon van.Nem tudtam mást tenni.Fel kellet keltenem Giorgio-t.Vagy nem?Valaki hátulról ölelt meg.

-Drágám a macskád felkeltett.Súgta a fülembe.

-Gio nincs sehol Zsombi.Fordultam hátra és öleltem meg.Éreztem, hogy meglepődött azért mert nem akadtam fenn a drágám szón.

-Nem kell félteni ő Bóna Zsombor haza talál.

-Nem lenne jobb ha felhívnám?

-Hívd nyugodtan.Majd a pulthoz ült le és a fejét kezdte támasztani. Elő vettem a telefonom, jó rossz telefont vettem elő Giorgio telefonját.És ekkor láttam meg a képernyőjét.

4 nem fogadott hívás Petitől.

Sehogy sem tudtam megérteni miért nem hallottuk?

-Giorgio!!
-Miaz?
-4 nem fogadott hívásod van Petitől.
-Ide hozod a telefonom?
-Igen.Oda sétáltam és Giorgio kihangosítva a telefonját hívta vissza Petit.2 hívás után fel is vette.

-Szia Dzsordzsi. Ásított közbe kettőt a hívott személy.

-Szia Peti! Tudod hol van Zsombor?

-Miért még nincs otthon?Hallatszódott a hangján a meglepettség.Itt csak rossz lehet, éreztem.

-Hát nincs otthon.

-De tisztán emlékszem én nem ittam annyit sőt keveset én már éjfélkor haza jöttem de előttem indult el 5 perccel Zsoma.

-Basszus, basszus, basszus.Ordítottam gyorsan egymás után ezeket a szép Magyar szavakat.Majd egyből vizet kezdtem forralni és a legerősebb fekete teát vettem elő meg a hűtőből a tejet.

-Lili miért van nálad?

-Nem nálam van Lili hanem én vagyok Liliéknél és mielőtt rosszra gondolnál filmet néztünk.

-Nem is akartam rosszra gondolni.De most Zsomborral foglalkozzunk.Szóval otthon nincs ugye?

-Nincs.

-Lent néztétek a ház előtt?

-Nem de a tesóm csak betud ütni egy hatos szám jegyet.

-Lehet de te aludtál.

-Gio te vagy a háznál a férfi.

-Értem, magyarul menjek le.

-Igen.Giorgio egészen búsan tért vissza sehol sem találta.Ezután még vagy egy óráig próbáltuk keresni Zsombort de sehol nem találtuk.Így búsan mentem be a szobámba és aludtam el.Reggel 9 órakor keltem. Csináltam meleg szendvicset és narancs levet is találtam a hűtőben.Giorgio ült le hozzám.

-Hogy aludtál?
-Nem a legjobban.te?
-Nem aludtam sokat próbáltam lekövetni Zsoma telóját de nem találta.
-Akkor nem vagyunk többek.
-Barni!Kapta fel a fejét Giorgio.
-Mi van Barnival?
-Ő neki tudnia kell.
-Miért?
-Nem tudom de az a lényeg, hogy tudja.
-Végülis.

Egész nap kerestük Zsombort.Az összes ismerősnek szóltunk a várost kezdtük körbe járni majd mikor haza értünk és szomorúan felballagtam a lépcsőn a nappaliba Zsombort láttam ülni aki éppen a gitárjával akart egy egészen mély hangról magasra vinni.

-Zsombor! Hol voltál?
-Magam sem tudom csak azt, hogy haza sétáltam.
-Zsombor hajnali fél négyig kerestünk, Petit keltettük fel legszebb álmaiból.Játszotta a mérgest Giorgio bár éreztem benne a düh-t.

Nagyon csodás ez a rész mint a többi😁Jó éjszakát/napot.<3

Erre még nem is gondoltam...(BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now