Yasak *4*

21.3K 422 12
                                    

Lütfen hikayemizi oylayın ve görüşlerinizi bizimle paylaşın..Şimdiden teşekkürler :) :*
-SUSUDİ

Adını bile bilmediğim adama iyice yakınlaşmıştım ki kollarımdan birinin sertçe çekip bizi ayırmasıyla kendime geldim.

Deniz?

Ne işi vardı onun burda ? Yalnız bile kalamıyordum harika..

Öfke saçan gözlerle beni inceleyen Denize 'senden nefret edıyorum' bakışlarımı yollayıp iteklemeye çalıştığımda kolumu daha sıkı tutup beni dışarı sürüklemeye başladı.Canımı acıtıyordu ama umrumda bile değildi şu an tek istediğim Denize ne hakla bana karıştığının hesabını sormaktı.

Beyaz spor arabanın yanına ulaştığımızda ön koltuğu açıp beni içeri attı,evet resmen içeri attı.Kendiside önden dolaşıp şoför koltuğuna oturup gaza yüklendi.

Ona hesap sormak için kuduruyordum ama şu an o kadar sinirli görünüyordu ki buna cesaret edemedim.Bi ara kendimi tutamayıp konuşacak gibi olsamda Denizin delici bakışlarıyla karşılaşıp koltuğa geri sindim.

Bir gün içinde bu yaşadıklarım çok fazla gelmişti bedenimin ve zihnimin daha fazla dayanamayacağını anladığımda kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım.

..

Gözlerimi açtığımda midem felaket derecede bulanıyordu.Yavaşça yataktan doğrulduğumda bir otel odasında olduğumu anladım.Dün gece neler olduğunu hatırlamak için gözlerimi kapatıp hafızamı yokladığımda bir çok şeyi hatırlıyordum,en son Denizin koyulaşmış maviliklerine bakmıştım.

Dün olanlar tamamıyla saçmalıktı mümkünse biri o günü hafızamdan silsin.Önce Denizin bana yaklaşması sonrada kıskançlık krizine girip beni bardan sürüklemesi ama benim adımda Nefesse ben sana sorarım bunların hesabını Deniz efendi.

Kapı tıklatıldığında üstüme baktığımda dün ki elbisem vardı elbisemi eteklerinden çekiştirip bacaklarımı örttüğümde

"Gel" dedim.

Üstündeki mavi t shirt'ü ve altına giydiği kot pantolonuyla farklı görünüyordu onu her zaman takım elbiseli görüyordum mavi ona yakışmıştı.

Ne diyorsun sen Nefes kendine gel iki dakika önce çocuktan nefret ediyordun.Bu sıralar çok fazla çelişiyordum kendimle 'Deniz ve aurası' sağolsun.

Ben düşüncelerimde boğulmak üzereyken Deniz masumca

"İyi misin?" Dediğinde

"Evet iyiyim" dedim soğukça.

"Kahvaltıya gidelim"

Dediğinde kolumdaki saate baktım.Saat 10 buçuktu işe geç kalmıştım panikle

"İşe geç kaldım ne kahvaltısı,neden uyandırmıyorsun?"

Diye cümlelerimi sıralarken

"Bugün izinlisin" diyip göz kırparak kapıya doğru yürüdü.

"Patron oğlu ne olacak" diye mırıldandığımda daha doğrusu mırıldandığımı sandığımda

"Duyuyorum seni,oyalanma işimiz var" diye seslendi.

Otelin banyosunda bir süre ne kadar berbat göründüğüme baktım, sonra hızlıca elimi yüzümü yıkayıp saçımı topladım yanıma aldığım bir kaç makyaj malzemesiyle hafif bir makyaj yaptıktan sonra odadan çıkıp aşağı indim.

Denizle kahvaltı yapmıştık sabah ki sinirim kalmamıştı salak salak espriler yapıp güldürüyordu.Uzun bir kahvaltının ardından otel işlemlerini halletmesi için Denizi arabada beklemeye başladım o an aklıma takılan soru ile gözlerim kocaman olmuştu.Deniz dün benim odamda mı kaldı?

Bir kaç dakika boyunca iç sesimle kavga ettikten sonra Deniz arabaya bindiğinde ona dönüp

"Deniz biz dün aynı odada kalmadık değil mi?"

Allahım lütfen hayır desin ,lütfen başka odada uyumuş olsun.

"Kıvrılıp uyudum yanına"

Dedi pis pis sırıtırken

"Deniz sen ne diyorsun?"

Diye cırladığımda kulağını tutup

"Şaka yaptım ya kulağımın zarı patladı"

Dedi yüzünü buruşturarak.İçimdeki rahatlama hissiyle gülümsedim.Denizin playlistinden bir şarkı açıp arkama yaslandım.Bu şarkıyı seviyordum.

Bir süre ben şarkıyı mırıldandım.Denizde bana kaçamak bakışlar atıp gülümsedi.

Sahil kenarında durduğumuzda arabadan inip temiz havayı içime çektim.

Konuşmadan dokuz on dakika kadar yürüdük.Sonunda Deniz durup bana döndü,bende onunla birlikte durup ona baktım.

"Nefes ben" diyip bir kaç saniye duraksadı ve devam etti.

"Ben gerçekten özür dilerim sana öyle yaklaşmak istememiştim,asla öyle bir niyetim yoktu.Sadece o an.."

Tekrar duraksadı bu sefer bir öncekinden daha uzun süre susmuştu.Tam ağzımı açıp önemli olmadığını söylecektim ki devam etti.

"Lütfen dur şimdi söylemezsem bir daha asla söyleyemem."

Kafamı salladığımda sıkıntıyla alnını ovuşturdu.Derin bir nefes alıp o kelimeleri söyledi.

"Nefes ben seni seviyorum."

YASAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin