12.Bölüm :Korku ve Ölümün Eşiğinde Tek Başına

7 0 0
                                    

Karakolda komiser Hüseyin mutsuz ve düşünceli bir şekilde başını kollarının arasına almış kara kara düşünüyordu. Saat akşam 10 civarıydı.Masasının üstünde çeşitli dosyalar ve eşine gelen akreplerin olduğu kutu duruyordu. Mesaisi çoktan bitmişti lakin eşinin ölümünden beri evine uğramaz olmuştu .

Eşi Öykü yaklaşık iki hafta önce onun adına gönderilmiş bir paketteki zehirli akrepler yüzünden öldürülmüştü. Bu akrep cinsinin ülkeye nasıl getirildiği zaten ayrı bir muamma iken komiserin adına kargoyla gönderilmesi en başta eşini onun öldürmüş olabileceği şüphelerini üstüne çekmişti. Adını temize çıkarmak için çok uğraşmıştı ve zor bela suçsuz olduğunu kanıtlamıştı çünkü kargo şirketi başka birinin komiserin adına paketi gönderdiğini bildirmişti.

Komiser Hüseyin o gece eve döndüğünde kutudaki akrepler evin her yerini sarmış bir şekilde eşi Öykü nün cansız bedeni orada öylece uzanıyordu. Bu ürkütücü manzaranın karşısında donakalan Hüseyin kaskatı kesilmişti. Ekibe ve ambulansa haber verse de eşi için yapılabilecek birşey kalmamıştı. Olay yeri inceleme ekipleri ve zehirli akrepleri evden çıkarmak için özel bir ekip getirilmiş lakin kutunun altına yerleştirilmiş kırmızı mürekkeple yazılı "4/D!!!" notu dışında birşey bulunamamıştı.

Kendisi bütün bu olup bitene bir anlam veremiyordu. İşin içinde o manyak katil Anna 'nın olduğuna emindi ama onu nasıl adalete teslim edeceğini bilmiyordu. Kendilerinden hep bir adım öndeydi. Sanki her an onu da öldürecekmiscesine psikolojisi iyice bozulmuştu. Gözüne uyku girmiyor ve bu olup bitenden ötürü yemeden içmeden kesilmişti.

O esnada masasındaki telefon çalar. Alnını ovarak telefonu açar .

Hüseyin:Efendim ?

Arayan amiri Faruk idi .

Faruk :Hüseyin !Acil vereceğim adrese gel!Bir rehine durumu var.Eski bir depoda bir şüpheli şahıs bizden kaçarken iki kişiyi rehin aldı.Destek için cabuk gel .

Hüseyin :Tamam amirim,hemen geliyorum.

Aceleyle hazırlanıp amirinin gönderdiği adrese gelir lakin etrafta hicbir ekip bulunmuyordu .Temkinli bir şekilde terkedilmiş depoya temkinli adımlarla silahını hazır ederek girdiği esnada deponun ortasında Utku ve Murat i görünce şaşkınlıkla donakalır .

Ikisi de sandalyelere bağlanmış bir şekilde elleri,ağızları ,ayakları ve gözleri bağlı bir şekilde oturuyordu. Hemen yanlarına gelip onları çözer. Fakat ikisininde boğazları derinden kesilerek öldürülmüştü ve cansız bedenleri deponun ortasına bağlanarak koyulmuştu. Utku nun saçları da bıçakla kesilip bacaklarında kanlı kesikler vardı. Murat inda her yeri darp izleriyle doluydu .

Komiser Hüseyin korkuyla onlardan uzaklaşıp olduğu yere çöker. Elleri kanlı bir şekilde titremekteydi .Öylesine korkuyordu ki soğuk terler döküyordu .Telsizinden yardım isteyeceği sırada kafasına yediği balta darbesiyle öldürülmesi bir olmuştu .Balta kafasına batmış bir şekilde kanlar içindeki cansız bedeniyle öylece kalır.

O esnada yüzü karanlıktan ötürü görünmeyen kadın silüetindeki biri cansız bedenlerin üzerine benzin döküp bir kibrit yakar ve depoyu cesetlerle birlikte ateşe verir .Depodan çıktığı gibi oradan karanlık gölgeler arasında kaybolur.
...

O gecenin ilerleyen saatlerinde oradan geçen yaşlı bir adam yangını görüp ekiplere haber vermişti. Ekipler ve itfaiye yangını zar zor kontrol altına alıp yanmış bina içinde bir umut kanıt için inceleme yapılsa da birşey bulunamaz .

Utku ve Mutat i en son görenlerin verdiği ifadelere göre ikisi de tartıştıkları bir sora evden çıkıp arabayla boşanmak için mahkemeye gitmişlerdi. Gittikleri yollardaki trafik kayıtlarına göre arabaları ormanlık bir yolda kaza yapmış lakin kayıtlar kaza yaptıktan yarim saat sonrasını gösterdikten sonra silinmişti. Muhtemel ihtimal olarak onların kaza yapmasına sebep olan şahısın onları bu depoya getirip onların bedenlerine zarar vermiş ve deponun ortasında sandalye üzerine bağlayarak pusu kurmuştu.

Ses kayıt cihazları ile Amir Faruk un sesini kullanarak emir vererek Hüseyin i tuzağına çekmiş ve onu orada öldürüp depoyu benzinle yakmıştı.

Kısacası yine mükemmel planlanmış bir cinayetin meçhul katili arkasında hiç iz bırakmayarak kaybolmuş ve arkasında soru işaretleri bırakmıştı.

SON DERSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin