[21. bölüm]

39 4 0
                                    

Galiba o gün gelmişti.
Jungkookla kapışacaktık.

Neredeyse insan olmayan varlıklar arasında herkez tarafından duyulmuş herkez iki en güçlü vampirin dövüşünü izlemeye gelmişti.

Biz yerlerimizde hazırlanırken onlar kendi taraflarını belli etmek için isimlerimi bağırıyorlardı.

Artık maç saati geldiğinde hepimiz karşı karşıya gelip düdüğün çalmasını bekledik. Düdük çaldığında buralar patlayacaktı.

3,2,1 başla!

Hepimiz kendi rakibini seçmiş onun üstüne oynuyorduk.

Ben tabiki jungkook'la dövüşecektim. Ne de olsa rüyalarımın sevgilisi, hayatımın baş düşmanı...

Özel güçlerim olan kuşaklarımı harekete geçirip jungkook'un üzerine doğru yolladım.

Kuşaklarım hem çok sert hemde kesilmezdi.

Yani jungkook kesmeye çalışsada yapamazdı. Tek yapacağı şey kuşaklarımdan kaçmaktı.

Kuşaklarımı kesemiyeceğini anladığın zıplayıp arkama doğru geldi ve vampir güçleriyle hızlı gelip vücuduma bir zehir bıraktı.

Bu jennie'nin bahsettiği vampirleri etkisiz hale getirmek için yapılan bir zehirdi.

Ama bana bunlar işlemez bunun olabileceğini ön görüp vücudumuza bir yağ sürmüştük bizi zehirden koruyacaktı.

Jungkook zehirin işlemediğini fark etti ve atağa geçmesi gerektiğini anladı.

İkimizde durmak bilmiyorduk. Bi o vuruyordu bir ben.

Bu dövüşün bi sonu yok gibiydi.

Her iki takımda çok güçlüydü sanki aramızda bir güç dengesi vardı.

Ve bu dengeyi bozabilecek gizli bir silah.

O silahın bizde olduğunu biliyordum. Sonuçta aramızda akıl hastanesinden kaçan bir psikopat vardı.

Hala savaşa devam ederken aniden yer sallanmaya başladı.

Herkez başka yerlere uçmuştu resmen wonho hariç o ortada duruyordu hala.

Parmağını şıklattığında yerden bir kocaman bir sarmaşık çıktı ve jungkook'un takımını perişan etti çok büyük ve güçlüydü jungkook ve takımı zaten yorulduğu için onunla savaşamıyorlardı.

Galiba kazanmıştık.

En son bütün takım yerde nefes nefeseyken maçın bitiş düdüğü çaldı.

Kazanan lisa ve takımı!

"Ahh jungkook ahh seninle çok güzel bir çift olucaktık biliyo musun? Sana birgün rüyamı anlatacağım gerçekten ne güzel bir rüyaydı. Keşke hep rüyada kalsaydık..."

___________________________________
♠️♥️♣️♦️



▪[fluky]▪~ {LİSKOOK}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin