Hallo ik ben Kim en ik ben veertien.
Veel mensen vinden me apart op school wat ik ook wel snap.
Ik word al best lang gepest wat ik nog steeds erg moeilijk vind maar ja we leven er maar mee en ik ben het al gewend.EERSTE SCHOOLDAG
Ik word wakker met hele erg hoofdpijn, lekker dit met je eerste schooldag na de vakantie.
Ik stap uit men bed en ga naar men kledingkast en pak een witte hoodie met een ligt blauwe spijkerbroek en ik loop naar de badkamer.
Ik ga naar beneden en pak een boterham met kaas en loop daarna weer naar boven om al men spullen te pakken.
Ik stap op de fiets vroeger had ik een vriendin die heten Vera maar ja die heeft men verlaten voor haar "beste vriendinnen" cloë en Alexandra zogenaamd de populaire meiden van de school je zult er nog wel achter komen.AANGEKOMEN OP SCHOOL
Aangekomen op school ga ik gelijk naar men kluisje nou ja dat was ik van plan...
Toen kwam ik cloë en Alexandra tegen en ze zeiden tegen mij, wij hadden verdacht dat je niet meer naar school zou komen kimmetje!
Ik negeerde ze maar en ik liep verder.
Eerste uur had ik Nederlands, echt een vreselijk vak!
Ik kwam aan bij het Nederlands lokaal 107.
Ik had Nederlands van mevrouw Schouten, echt de vreselijkste docent van heel de school en ze is zo bitchy en je raad het vast wel maar de favoriete kinderen uit haar klas waren cloë en Alexandra.
Ik ging zitten op men plek.
Een jongen die zogenaamd Willem heten ging naast me zitten, we zitten altijd naast elkaar bij Nederlands. Hij hielp me een beetje met het vak Nederlands en ik wilde ook niet naar mevrouw Schouten toe omdat die je toch nooit hielp, ze was alleen maar bezig met Cloë en Alexandra.
De les was afgelopen, eindelijk. Het was pauze ik ging naar men locker voor men eten te pakken. Ik heb maar een vriendin hier op school en dat is Lieke, ik ga altijd in de pauze naar haar.
Ik liep naar Lieke toe en zei hey.
Lieke antwoorden terug met hey en hoe ging de les?
Het ging best prima maar ja mevrouw Schouten, we weten allemaal hoe ze is.
De bel ging op naar de volgende les.
T was al een tijdje later en ik was uit.
Ik liep naar men locker en daarna liep ik naar men fiets en reed naar huis.Hopelijk vonden jullie dit is eerste deel leuk. :)
Binnenkort komt er nog meer delen!
DU LIEST GERADE
Verander nooit door jongens
Ficção AdolescenteIk ben Kim ik ben vierteen jaar. Veel mensen vinden men apart op school. Toen kwam ik een jongen tegen. Die men leven veranderde.....