Przedsłowie

43 1 0
                                    

Postanowiłam przenieść trochę tumblr'a na Wattpad i spróbować swoich sił w „reader insert", w których czytaniu się ostatnio lubuję, chociaż w naszym ojczystym języku jest ich jednak mało, a jeśli już się jakiś znajdzie to nie jest to, to czego by się oczekiwało.

Ze względów czysto wygodnickich „Ty" jest kobietą. Sama nią jestem i nie wiem czy wczułabym się w pisanie jako mężczyzna. A ponieważ w naszym języku pisanie o osobie niebinarnej jest trudne ze względu na czasowniki, które w dużej mierze są przypisane płci („usłyszałaś", „powiedziałaś" itp.), również z tego rezygnuję. Przykro mi.

TERMINOLOGIA:
[T/I] - Twoje imię
[T/K/O] - Twój kolor oczu
[T/K/W] - Twój kolor włosów
[T/D/W] - Twoja długość włosów

Pierwszy ff jest prezentem, który zrobiłam sama sobie - po obejrzeniu Peacemakera mam małą słabość do pewnego aktora i postanowiłam wykorzystać fakt, że w innym serialu jego postać nie miała happy endu.

Chętnie napiszę coś dla kogoś. Jeśli chcesz przeczytać jakiś krótki ff z Tobą w roli głównej to śmiało pisz. Możesz w komentarzach, lub w prywatnej wiadomości (jeśli nie chcesz aby ktoś wiedział, że to dla Ciebie daj znać, a uszanuję Twoją prywatność i nie podam nigdzie Twojego nicku). Napisz parę słów o sytuacji o której chciałabyś przeczytać. Np.: „Syriusz i [t/i] podczas pierwszego śniadania po ślubie." Lub może chcesz przeczytać jakąś konkretną kwestię? Napisz ją, a stanę na rzęsach i zaklaskam uszami żeby wpleść ją w tekst ;) Pod warunkiem, że będzie to z fandomu, który znam :D W razie czego kiedyś może zrobię listę postaci, dla których chętnie coś napiszę (jeśli będą w ogóle jacyś chętni).

NIE piszę o celebrytach.

ŻADNEGO porno.

Jeśli, znowu, trafi mi się napad twórczej biegunki i jakiś one-shot doczeka się kontynuacji i pojawi się ona po paru innych rozdziałach, to wtedy przesunę ją w odpowiednie miejsce, żeby nie było bałaganu...

Oneshoty (♡ x Reader)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz