"Felix, kan du slippe meg nå? Jeg kan dø om jeg får masse blod i hue!" sier jeg litt redd. Han har bert meg over skulderen i minst fire minutter. "Dør man?!" bryter han ut og nærmest kaster meg av seg. Jeg lander heldigvis på beina, og ikke ryggen. "Ja, dummen." flirer jeg av han. "Likevel, hånden din skal jeg holde!" sier han som en liten unge. Jeg himler smått på øynene, for gøy. Han tar tak i hånden min og vi sjangler med hendene våres fra den ene siden, til den andre resten av veien hjem til meg.
"Når jeg tenker meg om, er huset deres gigantisk." ler han, mens jeg bare smiler varmt mot han. "Dn, er det deg?" hører jeg mamma rope, da vi kom oss inn. Jeg hadde helt glemt henne, tydeligvis. Jeg ignorerte det, og gikk inn stua. Jeg dro Felix med meg opp til rommet mitt, og låste døra etter oss. Jeg ville jo ikke at mamma skal komme.. "Hvorfor låser du?" gliser Felix med et perverst smil om munnen. "Din perverse unge, jeg vil jo ikke at mamma skal komme heller!" ler jeg og setter meg i sengen attmed han.
I sidesynet, ser jeg at han stirrer på meg, og jeg snur meg mot han. Jeg hadde et spørrende blikk, og så rart på han. "Du er bare så utrolig perfekt," smiler han. "Er jeg ikke? Se, ansiktet mitt ser ikke perfekt ut. Kroppen min, den ser ut som kroppen til to flodhester klint sammen!" sier jeg oppgitt. Jeg var lei av å bli kalt perfekt. Når ca. alle du møter på sier det er det bare så frustrerende, hvorfor syntes folk det? Jeg forstår bare ikke, hva er logikken i det? 'Jeg er ikke perfekt' må jeg tatovere i panna mi, i fremtiden. Jeg lo av tanken, og merket at det var Felix' tur at han så rart på meg.
"Jeg tenkte jeg kunne tatovere 'jeg er ikke perfekt' i panna mi, om noen år." lo jeg. Han lo også, men så startet han å se rart på meg igjen. "Har jeg noe i ansiktet?" spør jeg og får et bitte lite panikk anfall inni meg. "Si det igjen," befaler han. "Har jeg noe i ansiktet?" spør jeg om igjen, han ba jo om det. "Nei, si det om igjen, det du sa før det." befaler han igjen. "Jeg tenkte jeg kunne tatovere 'jeg er ikke perfekt' i panna mi, om noen år." sier jeg og ser rart på han. Hva vil Felix frem til nå?
"Nei, det før det igjen." sier han bestemt. Jeg himler med øynene. "Hva ha-" han avbryter meg. "Bare gjør det!" komanderer han. Jeg himler med øynene, nok en gang. "Er jeg ikke?" sier jeg, et spørsmål om det er den 'replikken' han vil høre meg si om igjen. Han nikker. "Er jeg ikke? Se, ansiktet mitt er ikke perfekt. Kroppen min, den ser ut som kroppen til to flodhe-" han avbryter meg. "Hold kjeft!" sier han.
Jeg skvatt, skikkelig også. Jeg så fornærmet på han. "Du er perfekt! Aldri si du ikke er det, noen sinne!" sier han sint. "Tatover heller 'jeg er perfekt', det beskriver deg bedre!" fortsetter han. Han så dønn seriøs ut. Men jeg, jeg kunne ikke ta han seriøst når han sa den siste setningen, så latteren min fylte rommet, og smittet over til han.
Jeg. Hater. Å. Være. Syk.
Er syk igjen, men ikke veldig syk, hah. Denne gangen, lover jeg at jeg skriver en del uansett!:)