BÖLÜM 18 : Kardeşim Mi Sevgilim Mi?

43 0 0
                                    

Güneş in Anlatımından

Sabahın ilk ışıkları odayı aydınlatıyordu. Yanımdaki yatakta Gizem hala uyuyordu . Üzerime rahat birşeyler giyip dışarı çıktım. Biraz serindi ama üzerimdeki hırka üşümemi engelliyordu. Sabah sabah temiz havanın iyi geleceğini düşünerek biraz yürümeye başladım. Biraz sonra buranın aslında çok güzel bir yer olduğunu keşfettim. Hava giderek daha da aydınlanıyordu. Ben ise kendimi çevrenin güzelliğine kaptırmıştım ki önüme aniden biri fırladı. Korkmakla birlikte önüme fırlayan kişinın benim öküz sevgilim Rüzgar olduğunu anlamak uzun sürmedi.

Güneş : Napıyosun yaa

Rüzgar : Korktun mu ?

Güneş : Korktum tabi

Rüzgar : Kıyamam sana ( yanağından öptü) kusura bakma

Güneş : Tamam neyse sorun değil

Rüzgarla beraber yürümeyte başladık. Çimenlik temiz bir alan bulup kendimizi yere attık. Rüzgar arkasını dönmüş birşeyler yapıyordu. Topladığı papatyalardan çok güzel bir taç yapmış . Başıma güzel bir şekilde taktı. Yakıştı da . Biraz daha etrafı gezdik.

Güneş : Ben acıktım.

Rüzgar : O zaman eve gidelim güzelim.

Eve geldik . Gizem ve Muratın hazırladığı kahvaltıya bizde oturduk.
Kahvaltımızı bahçede yapıyorduk. Buranın güzelliği o kadar harikaydı ki burası hep gelmek istiyeceğim yerlerden biri olmuştu. Birden Rüzgar ın telefonu çaldı. Telefon ekranına bakıp telefonu kapattı. Daha sonraları telefon birkaç kere daha çaldı ama Rüzgar hiçbirine cevap vermedi.

Güneş : Arayan kim?

Rüzgar : Bizim şirketten ya

Güneş : Niye açmıyosun

Rüzgar : O kadar tatile geldik ya kafamızı dinleyelim boşver

Rüzgar tedirgin tavırlar yakınmaya başlamıştı. Bunu anlamıyordum . Kahvaltımızı yaptıktan sonra Rüzgar ve Murat bahçeye çıktılar hem tavla oynuyor hem de kahvelerini içiyorlardı. Birden sehpanın üzerinde duran telefon gözüme ilişti. Rüzgar ın telefonuydu . Bakıp bakmamsakta her ne kadar kararsız kalsam da o benim sevgilimdi. Son aramalara bakjtığımda en son konuştuğu kişinin Murat olduğunu gördüm son aramalar silinmişti . Bu içime daha da fazla şüphe düşürmüştü. Birden yanıma Gizem geldi.

Gizem : Napıyosun burada

Güneş : Rüzgar ın telefonuna bakıyorum

Gizem : Birşey mi var

Güneş : Yemek yerken kaç kere telefonu çaldığı halde açmadı sen de gördün son aramaları da silmiş

Gizem : Bak Güneş abimi yeni tanıyorum ama o öyle birşey ...

Güneş : O öyle birşey yapmaz biliyorum ona güveniyorum da bu yüzden birşey demiyorum zaten ama içime bir şüphe düşmedi de değil .

Rüzgar ın Anlatımından

Telefonunun çalmaya başlamasıyla içeriye girdim. Babam arıyordu.

Rüzgar : Efendim baba

Mehmet Amca : Napıyosunuz bakalım.

Rüzgar : İyiyiz baba baya iyi geldi bu tatil

Mehmet Amca : Güzeli bu arada Ayçin i biliyorsun senin arkadaşın. Bugün şirkete yanıma geldi. İse çok ihtiyacı olduğunu ve calismasi gerektiğini söyledi . Bende onu işe aldım.

Rüzgar : Baba ne yaptın sen ya o kız yüzünden başımıza neler geldi biliyorsun

Mehmet Amca : Biliyorum ama sana bundan daha da kötü bir haberim var

GELECEĞİM OLUR MUSUN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin