✯𝚝𝚞𝚍𝚘𝚚𝚞𝚎 8✯

300 23 9
                                    

𝚎𝚜𝚝𝚎 𝚌𝚊𝚙𝚒𝚝𝚞𝚕𝚘 𝚍𝚎 𝚝𝚒𝚝𝚞𝚕𝚊:

꧁ 𝙳𝙴𝚂𝙿𝙴𝙳𝙸𝙳𝙾 ꧂

Cᴏᴍᴏ ʜᴀʙɪᴀᴍᴏs ᴠɪsᴛᴏ ᴇɴ ᴇʟ ᴀɴᴛᴇʀɪᴏʀ ᴄᴀᴘɪᴛᴜʟᴏ, sᴇ ʜᴀʙɪᴀ ᴇsᴄᴜᴄʜᴀᴅᴏ ᴇʟ ɢʀɪᴛᴏ ᴅᴇ ʟᴀ ᴄᴏɴᴇᴊᴀ, ᴊᴜᴀɴ ᴄᴀʀʟᴏs ʏ ʟɪɴᴅᴀ sᴀʟɪᴇʀᴏɴ ᴅᴇ ʟᴀ ʜᴀʙɪᴛᴀᴄɪᴏɴ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀɴ ᴘᴀʀᴀ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀsᴇ ᴄᴏɴ ᴍɪᴄʜᴀᴇʟ ᴘᴇʟᴇᴀɴᴅᴏ ᴄᴏɴ ᴍᴀʀʟᴏɴ, ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ǫᴜᴇ ᴛᴜʟɪᴏ, ᴇsᴛᴀɴᴅᴏ ɴᴇʀᴠɪᴏsᴏ, ʏᴀ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴇɴ sᴜ ᴘᴜᴇsᴛᴏ ᴇsᴘᴇʀᴀɴᴅᴏ ᴀ ǫᴜᴇ ʟᴏ ᴇɴᴛʀᴇᴠɪsᴛᴇɴ.

-- REPITE LO QUE DIJISTE HIJO DE LA GRANDISIMA...

-- MICHAEL CARLA BODOQUE, ᴘᴏʀ ᴜɴ ᴍᴀʟᴅɪᴛᴏ ᴅɪᴀ ᴅᴇ ʟᴀ sᴇᴍᴀɴᴀ.. DEL MES, ᴘᴏᴅʀɪᴀs.. ᴘᴏʀғᴀᴠᴏʀ, CALMARTE?! --ᴄᴀᴅᴀ ᴘᴀsᴏ ǫᴜᴇ ᴅᴀʙᴀ ʟᴀ ᴊᴏᴠᴇɴᴄɪᴛᴀ ᴀʀᴅɪʟʟᴀ, ʜᴀᴄɪᴀ ǫᴜᴇ ʟᴏs ᴅᴇᴍᴀ́s ᴅᴇɴ ᴘᴀsᴏs ᴀᴛʀᴀs.

ᴇɴ ᴄᴀᴍʙɪᴏ, ʟᴀ ᴄᴏɴᴇᴊᴀ sᴏʟᴏ ᴍɪʀᴏ ᴀ ʟᴀ ᴘᴇǫᴜᴇɴ̃ᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴘᴏɴᴇʀsᴇ ғɪʀᴍᴇ ᴀɴᴛᴇ ᴇʟʟᴀ ᴄᴏɴ ᴜɴᴀ ᴍɪʀᴀᴅᴀ ғᴜʀɪᴏsᴀ, sᴇʀɪᴀ ʏ ᴄᴀʟᴍᴀᴅᴀ ᴀ ʟᴀ ᴠᴇᴢ.

ᴍᴀʀʟᴏɴ sᴏʟᴏ sᴇ ǫᴜᴇᴅᴏ ᴇɴ sᴜ ʟᴜɢᴀʀ ᴘᴇʀᴏ ᴘᴀʀᴇᴄɪᴀ ᴛᴇᴍʙʟᴀʀ ᴄᴏɴ ᴘᴏᴄᴏ ᴅᴇ ᴍɪᴇᴅᴏ ᴘᴏʀ ᴍɪᴄʜᴀᴇʟ.

-- sᴇʀᴀs ᴜɴᴀ!.. ᴄʟᴀʀᴏ, ᴀ ᴛɪ ɴᴏ ᴛᴇ ᴘᴜᴇᴅᴏ ᴅᴇᴄɪʀ NA-DA --ʟᴇ ᴄᴏɴᴛᴇsᴛᴏ ʟᴀ ᴍᴀʏᴏʀ ᴍɪʀᴀɴᴅᴏ ᴅᴏs ᴠᴇᴄᴇs ᴀ ᴄɪɴᴅʏ ʏ ᴛᴜʟɪᴏ.

ʟᴀ ᴀʀᴅɪʟʟɪᴛᴀ sᴏɴʀɪᴏ ᴅᴇ ʟᴀᴅᴏ ʏ ʀɪᴏ ʟᴇᴠᴇᴍᴇɴᴛᴇ, ᴇsᴛᴀ ᴅɪᴏ ᴀʟɢᴜɴᴏs ᴘᴀsᴏs ʜᴀᴄɪᴀ ᴀᴛʀᴀs ʏ sᴀᴄᴏ ᴜɴᴀ ᴘᴇǫᴜᴇɴ̃ᴀ ᴄᴀᴊᴀ ᴅᴇ ᴠɪᴅʀɪᴏs ᴛʀᴀɴsᴘᴀʀᴇɴᴛᴇs.

-- ʟɪɴᴅᴀ.. ɴɪ sᴇ ᴛᴇ ᴏᴄᴜʀʀᴀ! --ʟᴇ ᴅɪᴊɪᴇʀᴏɴ ᴀʟ ᴜɴɪsᴏɴᴏ ʟᴏs ʙᴏᴅᴏǫᴜᴇ.

-- ᴀᴄᴀsᴏ ʟᴇ ᴛɪᴇɴᴇɴ ᴍɪᴇᴅᴏ ᴀ ᴜɴᴀ sɪᴍᴘʟᴇ... ᴀʀᴀɴ̃ɪᴛᴀ? --ᴄᴏɴᴛᴇsᴛᴏ ᴄᴏɴ ғᴀʟsᴀ ɪɴᴏᴄᴇɴᴄɪᴀ, ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ᴍᴀ́s sᴇ ᴀᴄᴇʀᴄᴀʙᴀ ᴀ ʟᴀ ᴄᴏɴᴇᴊᴀ, ᴇsᴛᴀ ᴅᴀʙᴀ ᴅᴏs ᴘᴀsᴏs ʜᴀᴄɪᴀ ᴀᴛʀᴀs. -- ᴇs ᴅᴇ ʟᴀs ǫᴜᴇ ɴᴏ ᴘɪᴄᴀɴ.. ʟᴀs ᴀʀᴀɴ̃ᴀs ᴅᴇ ᴛɪᴇʀʀᴀ --ᴛᴇʀᴍɪɴᴏ ᴅɪᴄɪᴇɴᴅᴏ ʜᴀsᴛᴀ ᴅᴇᴊᴀʀʟᴀ ᴀ ʟᴀ ᴄᴏɴᴇᴊᴀ ᴄᴏɴᴛʀᴀ ʟᴀ ᴘᴀʀᴇᴅ.

ᴍɪᴄʜᴀᴇʟ sᴇ ᴛᴀᴘᴏ ʟᴀ ᴄᴀʀᴀ ᴄᴏɴ ʟᴏs ʙʀᴀᴢᴏs, sᴇ ʟᴏs sᴇᴘᴀʀᴏ ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ ʏ ʟᴇ ɢᴜɪɴ̃ᴏ ᴇʟ ᴏᴊᴏ ᴄᴏɴ ᴜɴᴀ sᴏɴʀɪsᴀ ᴀ ʟᴀ ᴄᴏɴᴛʀᴀʀɪᴀ, ᴇsᴛᴀ sᴇ ʟᴀ ᴅᴇᴠᴏʟᴠɪᴏ.

ʟᴜᴇɢᴏ, ʟᴀ ᴍᴀʏᴏʀ ᴇᴍᴘᴇᴢᴏ ᴀ ᴀʀʀᴏᴅɪʟʟᴀʀsᴇ ᴇɴ ᴇʟ ʟᴜɢᴀʀ ᴀᴜɴ ᴛᴀᴘᴀɴᴅᴏsᴇ ʟᴀ ᴄᴀʀᴀ.

ᴛᴜʟɪᴏ, ᴠɪᴏ ʟᴀ ᴇsᴄᴇɴᴀ ʀᴀᴘɪᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ ʏ ʟᴏs ɴᴇʀᴠɪᴏs ǫᴜᴇ ᴛᴇɴɪᴀ sᴇ ᴠᴏʟᴠɪᴇʀᴏɴ ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴀᴄɪᴏ́ɴ, sᴇ ғᴜᴇ ᴅᴇ sᴜ ᴘᴜᴇsᴛᴏ ᴀᴜɴǫᴜᴇ ʜᴜʙɪᴇsᴇ ᴇsᴛᴀᴅᴏ ᴀʟ ᴀɪʀᴇ (sᴏʟᴏ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴇsᴘᴇʀᴀɴᴅᴏ ᴀ ʟᴏs ᴇɴᴛʀᴇᴠɪsᴛᴀᴅᴏʀᴇs, ᴇsᴛᴏs ᴇsᴛᴀʙᴀɴ ᴛᴀʀᴅᴀɴᴅᴏ ʙᴀsᴛᴀɴᴛᴇ) ʏ sᴇ ᴀᴄᴇʀᴄᴏ ᴀ ʟᴀs ᴊᴏᴠᴇɴᴇs.
Lᴏ ᴜɴɪᴄᴏ ǫᴜᴇ ʜɪᴢᴏ ᴊᴜᴀɴ ᴄᴀʀʟᴏs ғᴜᴇ ǫᴜᴇᴅᴀʀsᴇ ᴅᴏɴᴅᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀ.

𝕄𝕚 𝕎𝕖𝕠𝕟 || 𝐭𝐮𝐝𝐨𝐪𝐮𝐞 || _nadie1mportante_ PAUSADODonde viven las historias. Descúbrelo ahora