Zpráva

109 7 1
                                    

Dobrý večer, fanoušci,

Sice jsem vám slíbila, že vám podám informace o naší toxické dvojici, ale jako všechno ostatní se i sliby mění. Alespoň tady na Upper East Side ano. Dostalo se mi do ruky něco ještě lepšího. Osamělý vlk byl spatřen v restauraci s Princeznou. K téhle příležitosti mám pro vás hádanku. Kdo vyhrál? Ona nebo on? Odpověď je snadná. Vyhrála jsem já. A proč? To už vám neřeknu.

Pac a pusu. Pac a pusu.

Vaše Super drbna

Klaus se vrátil domů z příšerného rande. Jediná věc, která na tom alespoň vzdáleně byla dobrá, byl sex. A když přišel domů, tak první, co uviděl, byla Rebekah, která na něj čekala. Jak taky jinak.

,, Už s ní na žádné další rande nepůjdu. Teď mě nech!" Rebekah viděla, že je Klaus dost podrážděný a nechtěla to ještě zhoršit, ale musela získat nějaké informace, tak zavolala Camille.

,, Rebeko, víš kolik je?" Rebekah protočila oči. Mohla jí zavlot v kolik chce, je královna.

,, To není důležité. Jak dopadlo vaše rande?" Rebekah si dokázala představit její tvář a tvář jí štvala.

,, Bylo to úžasné, všechno šlo dobře a měli jsme sex." Tohle jí moc nepomohlo. Navíc šla na rande s jejím bratrem, to muselo být pro každého úžasné. Od ní žádné důležité informace nedostane, musela je získat od jejího bratra, což byl prakticky nemožný úkol.

,, Promluvíme si o tom zítra, dobrou noc." V tu chvíli, když zavěsila, vešel zpátky domů Kol s úsměvem na tváři. To vždycky znamenalo jen jedno.

,, Zase jsi byl u nějaké děvky?" Pro Rebeky byly všechny ženy, se kterými její bratři randili děvky. Nejradši by dala všechny dohromady se svými kamarádkami, jenže o ní se bránili.

,, Mysli si to, když chceš." V tu chvíli Rebekah poznala, že ne. Kol by se na místo jeho součásné odpovědi už dávno chvástal.

,, Kde jsi teda byl?" Kol se na ni škodolibě usmál a odešel. Rebekah si dupla nohou. Proč se jí její bratři nikdy nechtěli s ničím svěřit?

Kol šel rovnou do pokoje za Klausem. Měl dokonalý plán, ale neřekl ho Caroline, protože věděl, že by byla proti.

,, Co chceš, Kole?" Klaus byl na Kola dost naštvaný a ještě víc ho štvalo, že i přes tu věc Caroline souhlasila, že si s ním vyjde. Měla by ho nenávidět, ale ona bude asi další zlatokopka. Nikdy se v lidech nespletl, až do teď.

,, Jen jsem ti chtěl říct, proč se mnou šla Caroline na rande, ale asi tě to nezajímá." Kol se otočil jako by chtěl odejít, ale ve skutečnosti věděl, že to nebude nutné.

,, Stůj a mluv! Jinak ti vytrhnu játra." Kolovi se na tváři objevila široký úsměv, jeho bratr byl tak předvídatelný.

,, Už zase ta samá hrozba? Už ztrácí na hodnotě, Niku." Kol miloval vytáčení svých sourozenců, bylo to docela lehké, ale kazil mu to Elijah, který za každou cenu zůstával klidný

,, Fajn, jak chceš. Pokud to neuděláš vezmu jednu z těch starověkých dýk a zabodnu ti jí do srdce." Kol viděl, že už je, tak naštvaný, že se budou spolu prát, pokud do půlminuty nepromluví.

,,Za Caroline přišla Camille, vyhrožovala jí a donutila ji jít se mnou na rande." V Klausovi rostl vztek. Jak se to opovažuje udělat a ještě někomu, kdo je tak plný světla jako Caroline? Za tohle bude trpět. Vzal do ruky svůj mobil a poslal zprávu super drbně.

Gossip GirlKde žijí příběhy. Začni objevovat