Druga część płci postaci z inazumy eleven:
Afuro Terumi- bigender 💗💜🤍💜💙. Osoba bigender czuje się jak dwie płci binarne na raz.
Zaimki: he/his, she/her
Afuro już od najmłodszychaalat interesował się typowo dziewczęcymi rzeczami. Lubił bawić się lalkami, czesać swoje długie włosy i układać różne fryzury (ja nie widze w tym nic dziewczęcego, ale wiecie... stereotypy). O tym, że istnieją inne płci dowiedział się w gimnazjum. Dużo czytał na ten temat i w końcu znalazł rozwiązanie. Później, gdy grał w reprezentacji Korei, znalazł wspaniałych, prawdziwych przyjaciół, którym zrobił coming-out. Najbardziej wspierali go Suzuno i Nagumo.Nagumo Haruya- genderfluid 💗🤍💜🖤💙. Osoba genderfluid zmienia płeć w zależności od pory dnia, godziny, humoru i wielu innych czynników. Np. taka osoba może obudzić się chłopakiem, a zasnąć dziewczyną. Może rano czuć się osobą niebinarną, a wieczorem bigender.
Zaimki: wszystkie, jednak najczęściej używane to he/his, they/them
O jego płci wie słoneczny ogród i drużyna Korei. Pierwszymi osobami przed którymi się zwierzył byli Suzuno i Hiroto- jego zaufani przyjaciele.Otonashi Haruna- pangender 💛🧡💗🤍💗🧡💛
Osoby pangender czują się wszystkimi płciami naraz.
Zaimki: wszystkie
O płci Haruny wie oczywiście jej brat- Kidou Yuuto, ale oprócz niego Otonashi zwierzyła się również swoim przyjaciółkom- menadzerkom inazumy japan.---
Challange day4:Postać, z którą poszedłbyś na zakupy?
Najchętniej to z Touko i Riką. Touko jest na pewno bogata (w końcu córka prezydenta), a Rika na 100% robiłaby jakieś dramy, więc byłoby ciekawie.
*jeśli to nie problem to coś po sobie. Fajnie jest czytać komentarze i patrzeć jak ludzie zostawiają gwiazdki. Jeśli to zrobisz to będzie mi bardzo miło a jeśli nie to trudno, rozumiem ♡♡
CZYTASZ
Headcanony + Inne | inazuma eleven
Short StoryW książce będą: •Co by było gdyby.... to będzie seria opowiadań w których przedstawię jak by się potoczyły dalsze losy inazumy gdyby zabrakło jakiejś sytuacji bądź osoby. Rozdziały są oparte głównie na moich teoriach. (Mam nadzieję że dobrze wytłuma...