Partea 2.1

9 1 0
                                    

Ade avea sa cada de pe scaun. Avea buzele moi cu gust de vanilie de la lipstick. Nu stia daca sa continue sau nu, doar inchisese ochii si statea nemiscata. Luan isi ridica incet capul si se uita la figura lui Ade. Nu putea descoperii nici o reactie de pe fata acesteia. Nu trebuia sa faca asta. 

-Ai gust de vanilie nenorocit-o! spuse Ade si incepu a zambi

Luan zambi si isi ridicase capul. Schimba starile prea repede si nu era bine, trebuia sa se calmeze. 

-Esti una din aceea care fac si dupa zic ca nu s-a intamplat nimic? intreba Ade

-Nu..cred

-Ei bine, ne-am terminat amandoua cafeaua, vrei sa te duc acasa sau vrei sa facem ceva?

-Nu stiu sincer, cred ca ar fii mai ok sa merg acasa 

Ade se ridicase de pe scaun si isi puse ceasca in chiuveta. Era randul mamei ei sa spele vasele, deci nu se ingrijora deloc asupra unei cani murdare. Se intoarse spre Luan care privea intr-un punct ganditoare si a surprins-o cand si-a pus bratele pe langa dansa pe blatul bucatariei. O provocase findca nu stia consecintele de dupa.

-Nu ma cunosti deloc, nu stii ce am facut pana acum si prin ce am trecut,zise Ade

O privea direct in ochi si observa o gramada de stari diferite, de la confuzie pana la ceva mai mult decat extaz apoi tristete.

-Nu e momentul si nici locul, o certa Luan

Deci amandoua gandeau la fel. Macar atat. Ade o lua de mana si o trase dupa dansa afara din casa in masina. Isi desfacuse cocul cand urca la volan, parca facusera schimb de roluri cand se gandea. Pornise motorul si isi trecuse mana prin par pentru al aranja. Arata ca o stafida nearanjata. Langa dansa Luan se uita pe telefon, nu a zis nimic de cand iesisera din casa, nici nu trebuia. Stiau amandoua de ce a sarutat-o. 

Ade oprise masina din nou in acelasi loc unde adormise cu seara inainte. Era zona dintre oras si periferia orasului,destul de retrasa incat sa nu treaca mai mult de o persoana prin dansa. Luan intoarse capul spre dansa si se uita oriunde, dar nu pe geam sau la fata ei. 

Ade zambi si se apleca spre dansa .

-La ce te gandesti? apoi vazu ca inghiti in sec si incepe a zambi

Nu a mai zis nimic, a tras-o si si-a lipit buzele de ale lui Ade. Sarutul asta nu semana cu cel din urma, era mult mai plin de dorinta din partea amandurora. Fiecare o voia pe cealalta. 

-Hai in spate,propuse Luan printre saruturi si sari in spate

Luan se puse pe mijlocul banchetei,iar Ade urmand-o s-a pus pe aceasta. Aveau ambele buzele umede si privirea incetosata, Ade ii cuprinse fata cu o palma si ii mangaia obrazul in timp ce ii privea buzele si gatul, se apleca si incepuse s-o sarute pe gat si s-o muste pe alocuri. Ii auzea gemetele slabe si ii simtea mainile pe talia ei ridicand usor tricoul. Se opri si isi scose tricoul.

-Nu ai..

Ade o saruta lipindu-se de ea, Luan ii mangaia spatele incet si se oprise din toate pentru a o privi. Era frumoasa.

Baz baz.

-Ce se aude? intreba Luan

Baz baz.

-E telefonul meu..off..stai putin

Ade se ridica si se intinse spre telefon. Cat aceasta statea cu spatele, Luan isi scoase tricoul si sutienul. Convorbirea fusese scurta, era mama lui Ade care o anuntase ca merge la bunica ei sa-i duca  o prajitura proaspata. Ade inchise. 

-E totul bine?

-Da, doar ca ar fii bine sa nu ma mai derajeze, se intinse sa puna telefonul pe scaunul soferului 

Tineret,cafea si un strop de moarteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum