Ma trezesc de dimineață. Aseară am mai investigat dosarul pacientului, avea o boala destul de grava pe inima. Sper sa nu dau iar greș!
Întru în spital, un fior îmi cuprinde tot corpul. Salut pe toți cei care treceau pe lângă mine pana ajung în vestiare. Ma schimb în hainele de spital. Ma las pe banca care era în spatele meu. Gândul încă îmi mai sbura la ea. Ma durea știind ca eu am iubit-o foarte mult iar ea ma înșela... Ma ridic, inspir și expir revemindu-mi. Ies de acolo și ma îndrept spre salonul viitorului meu pacient.
Ma grăbesc dar nu îmi dau seama ca dau peste cineva. Era un pacient. "prima greșeală pe ziua asta...". Ma reîntorc sa o ajut, dar spre marea mea uimire își retrage mana din a mea speriata.
Eu-Lasă-mă sa te ajut!
Ii întind mana. Ea, speriata, mi-o întinde înapoi. Se ridica odată cu mine și merge în continuare, nu știu unde mai exact și nici ca ma interesa prea mult.
După ce o vad fugind îmi aduc aminte ca mi-am uitat telefonul în birou. Trebuia sa primesc un telefon important. Fug repede în birouri fix atunci îmi suna telefonul.
După apelul pe care îl avusem, închid și îmi dau seama ca ajung în fața salonului. Noul pacient. Deschid. Prima persoana pe care o observ era asistent mea, Yuna. Îmi arata încă odată ce boala avea pacientul, dar când îmi ridic capul din dosar vad în patul de spital cu lenjerie alba, o fata. Se uita pe geamul ce ii se vedea reflexia, mai mult plictisita ca și cum nu ar avea chef de nimeni și nimic. Se uita mai spre coltul geamului imens și ma observa pe mine. Îmi dau seama ca defapt ma holbam la ea abea după ce se întoarce. Chipul ei angelic și pielea alba, buzele-i usor rozalii, iar ochii mari și verzi ca iarba în toiul primăverii, te făceau sa crezi ca e un înger căzut din cer.
Yuna-Eu va las domnule doctor! O zi buna!
Ma trezi la realitate Yuna ce dădu sa plece. După ce închise ușa salonului, liniștea dintre noi doi era una apăsătoare. Ma hotărăsc sa o alung începând sa facem cunoștință.
Eu-Și.. Cum te numești?
Ea ridica capul ușor uimita de cuvintele mele, parca nemaiîntâlnind aceste cuvinte.
Ea-Sia... Kim Sia...
Vocea ei era una parca chiar a unui înger... Era asa firava.
Eu-Ma numesc Bang Chan, voi fi noul tău doctor.
Sia POV
La auzul acestor cuvinte m-am bucurat enorm! Dar el... Vocea lui era cea mai frumoasa pe care am auzit-o în propoziție. Cu parul lui blond și calmitatea cu care zicea aceste cuvintele.
Ii zâmbesc cald, iar după gestul meu, îmi zâmbește înapoi, dar mult mai vesel și mai plin de viata.
Era ca un soare de senin și frumusețea lui e, parca.... Parca e îngerului pe care l-am visat toată viata
Chan POV
Ma uitam la ea care zâmbea, slab, dar totuși părea fericita. Își întoarce privirea spre geamul care avea o privire perfecta spre oraș.
EU-Am de semnat niște dosare, dar mai târziu vin sa te verific și sa îți mai dau ceva în perfuzie, ok?
SIA-Bine.
Și își întoarce privirea spre geamul gigant
CITEȘTI
Doctorul inimii mele
FanfictionUn doctor, care în urma unei relații a fost devastat, a ajuns sa se reindragosteasca de pacient sa. Kim Sia. Povestea celor e una emoționantă și una cu în sfârșit la care nimeni nu s-ar fi gandit