"You already know I have always been yours, and always will be"————————
״קדימה בוא לרקוד איתי!״ קרא הארי ללואי שישב בכיסאו ובידיוק סיים לאכול.
המוזיקה הייתה חזקה והקפיצה את תלמידי י״ב ברחבה.
״אני בא ,תרגע״ חייך לואי וקם אל הארי ואז הוסיף ,״בתנאי אחד״
״איזה תנאי?״ שאל הארי בסקרנות.
לואי לא ענה ,חייך בסודיות,הפנה את לחיו אל הארי וניפח אותה באוויר- כסימן לנשיקה על הלחי.
הארי צחק ,הוא אחז בעורפו של לואי ונשק באהבה על הלחי של לואי.
לואי חייך מאושר,תפס את ידו של הארי ורץ איתו לרחבה . שם הם קפצו,רקדו והתנשקו למשך הערב.לא רחוק מהם רקדו גם נייל ואמנדה, נייל התפעל מהבחורה הכובשת, היא לא לבשה שמלה כמו כל הבנות, היא לבשה אוברול בצבע ירוק בהיר עם נעלי אולסטאר לבנות,שערה השחור הקצר שהגיע עד כתפיה היה פזור והתנופף בכל תזוזה שלה.
היה בה משהו מאוד מיוחד. במשך השעתיים האחרונות הם הספיקו להכיר מעט, נייל גילה שאמנדה היא בחורה שאפתנית,בוגרת וחכמה . היא סיפרה לו שיום אחד היא רוצה להיות פסיכולוגית, היא השקיעה בזה הרבה משעות היום ואפילו עשתה מגמה בפסיכולוגיה.
היא כבר נרשמה לאוניברסיטה לשנה הבאה ובעוד כשבוע היא והוריה יעבירו את הדברים שלה למעונות.
היא בחורה מתוקה וצחקנית, היא צוחקת הרבה מהבדיחות של נייל,והגומות שבלחיה גורמות לו לרצות לנשק אותן.
נייל סובב את אמנדה בריקוד שוב פעם ואז צחק כאשר הסיבוב הסתבך והיא נפלה לזרועותיו צוחקת.
נייל סיפר לה גם על עצמו, הוא עדיין לא ידע מה הוא רוצה לעשות אך כעת נרשם כבר ללימודי אוהיברסיטה וסיים את 12 שנות לימודיו בהצטיינות.
הוא סיפר לה על אחיו הגדול והיחיד, על הקשר המיוחד שיש בניהם וכמה הוא חשוב לו.
על אימו האוהבת והמכבדת ,על אביו המעט קשוח אך אוהב ודואג.
היו רגעים בהם הם הכירו דרך המבטים, כל מבט משמעות שונה ומיוחדת.
״מה את עושה מחר?״ שאל לאוזנו כשהמוזיקה התחלשה וקירב אותה אליו כדי שתשמע.
״כנראה כלום,למה?״ ענתה בחיוך,״אתה רוצה להזמין אותי לדייט?״
״את תגיעי?״ השיב בהתחמקות עדינה.
״ב11 בבוקר איהיה מוכנה״ אמרה בהתרגשות ונשקה ללחיו,רגע אחרי הודיעה,״אני הולכת רגע לשירותים,כבר חוזרת״
אחדי כמה רגעים בהם נייל עמד עם חיוך מטופש על פניו ברחבה לבדו הוא הבין שהוא לא בידיוק הזמין אותה לדייט והיא לא בידיוק הסכימה,אבל מחר יש להם דייט.——————
״לי! אתה שיכור מספיק,תפסיק!״ דאג זאין וניסה לחטוף את הכוס וודקה שליאם השיג.
״א-אני לא שיכור!״ קרא ליאם ובלע את השוט וודקה.
רגע אחרי שראה את אוולין וכריס ליאם הלך דוך אל שולחן המשקאות חריפים והתחיל לשתות. הוא לא היה שתיין לכן אחרי שוטים בודדים הוא כבר התחיל להסתחרר ולהשתחרר.
״תפסיק עם זה לי״ אמר שוב זאין וחטף הפעם את הכוס הבאה שליאם לקח,״היא לא שווה חצי מזה,אתה מבין?״
״תביא לי!״ קרא במעין קול תינוקי והושיט את ידו כדי לקחת את הכוס חזרה אליו.
״אין סיכוי,תתאפס!״ המשיך זאין והרים את הכוס מעל לראשו כדי להרחיק אותה מליאם,ליאם השיכור נצמד אליו בניסיון לתפוס את הכוס ,הוא לא שם לב עד כמה פניו קרובות לפניו של זאין עד שהפנה את מבטו וראה את עיניו של זאין נעוצות בשפתיו.
״לי אתה משגע אותי״ מילמל זאין באיפוק וניער את ראשו כדי לצאת הסרט שנכנס אליו לרגע - הסרט אולי לנשק את ליאם זה אפשרי.
ליאם ניסה לענות לו אך הוא הרגיש את עיניו נעצמות וברגע אחד נרדם בזרועותיו של זאין שרק ניסה להחזיר את נשימתו למקומה שלה.
YOU ARE READING
Best friend or not - L.S
Любовные романыלואי והארי חברים הכי טובים מהילדות . הם תמיד יפרגנו אחד לשני ותמיד אהבו ודאגו אחד לשני . אבל מה אם האהבה היא אהבה עמוקה יותר מאהבת חברים או אפילו אחים? האם יהיה להם את האומץ לומר את האמת ואולי אפילו לסכן את החברות שלהם? טריגרים: קפיצות בזמן לארי...