14. Bölüm - Bu kız tam bir odun!

3.5K 214 14
                                    

Öncelikle.. Bu aralar yazamadığım için özür dilerim. Özellikle de @mumingirl sana söz verdim haftasonu yazacağım diye ve sözümü tutamadım.. :( Kusura bakmayın... :/ İnşallah birgün iyi bir yazar olmayı başaracağım....

~~Merve~~
Herşey üst üste gelmişti... Geçen hafta halam "Merve tam sana göre.. İmanlı, yüzü gözü düzgün. Hem bak üniversiteyi de bitirdin artık yaşında geldi sayılır. " dedi. Ne kadar istemediğimi, şimdilik düşünmediğimi söylesemde beni dinlemedi. Tanışmadan bilemezmişim. Hayırlı işmiş...

Neyse, sonra annem beni yanına çağırdı. Neden çağırdığını bilsemde bilmiyormuş gibi davrandım. Ve tabiki işyerini yöneteceğimi felan söyledi. İstemediğimi biliyordu. Hatta yapmayacağımı da biliyordu. Ama beni saçma sapan şeylerle tehdit ediyordu. Ve tabiki tehditleri beni hiç etkilemiyordu.

Ve evet... Bugün büyük gün. Dün gece zar zor uyudum. Heyecandan sabahtan beri bütün herşey elime ayağıma dolanıyor. Alya'yı görseniz benden de heyecanlı. Zaten bir Alya birde halam biliyor. Alya'yla hazırlandık verilen adrese gidiyoruz. Emir'de gelecekmiş sonra büyük ihtimalle onlar bizi başbaşa bırakıp gidecekler ki ben bunu istemiyorum! Heyecandan kalbim durabilir. Utanırım hem... Görücü usulu evlenmekte zor...

"Buyurun efendim. " garsonun sesiyle etrafa kısa bir bakış attım. Umarım burada oturanlardan hiçbiri o değildir!

Emir: "Yusuf Gök ile beraberiz. "

Yusuf Gök. Yusuf. Gök. Kafamda bu ismi tekrarladım. Ter bastı. Heyecandan ve utançtan öleceğim!

Garson masaların arasından geçip merdivenlere yöneldi. Bizde takip ettik. Her basamakta olacakları düşünüyor ve ne yapacağımı bilmiyordum. Bir saniyelik bir bakışma, sonra yere inen gözler.. Alya satıcılık yaparak hemen beni bırakıp gidiyor. En azından otursaydı bir dakika! Şimdi ise ben rahatsız bir şekilde oturmuş ondan gelecek bir konuşmayı bekliyorum. Neden ondan beklediğimi ise gerçekten hiç bilmiyorum. Sonra konuşmaya başlıyor. Kendinden bahsediyor. Bende bir kelimeyi bile kaçırmak istemiyorum. Durunca bu sefer utanarak ben konuşmaya başlıyorum ona birazcık önceki hallerimi anlatıyorum. Onun için sorun olup olmayacağını soruyorum. Kendisinin de lisede bu tarz şeyler yaptığını öğreniyorum. Bu iş olacak sanırım. Hayırlısı diyelim.

~~Alya~~
Canım arkadaşım.. Ne kadar da heyecanlıydı. Yusuf'ta iyi bir çocuğa benziyor.. Allahım bu hayır olacaksa olsun.
"Alya?"

Merve'yi düşüneceğime kendimi düşünsem daha iyi olacak. Bu halimizin sonu hayır mi şer mi onu bile bilmiyorum.

"Hı."

"Efendim demen lazımdı. Biraz nazik ol!"

"Neyse ne! Ne diyecektin?"

Kısa kesmek en iyisiydi.

"Hazır dışarı çıkmışken gelinlik, damatlık bakmaya gidelim. "

"Tamam."

Bugün konuşmayacaktım, itiraz etmeyecektim. Ne isterse o olsun. Yoruldum artık kavgadan, tartışmadan.

Düşlerim Bir Gizli Hazine ~İSLAMİ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin