Punish Me - Jeon Jungkook

1.4K 22 1
                                    


Elleriniz masanın karşısında Jungkook'un elleriyle bağlantılıydı, etrafınız kahkahalarla çevriliydi ve insanlar birbiri üzerine yüksek sesle konuşuyordu ama yine de odada sadece siz ikinizmişsiniz gibi geliyordu. Restoran bu gece her zamankinden daha dolu görünüyordu ama bunun nedeni, genellikle dışarı çıktığınız hafta içi yerine hafta sonu olmasıydı. Tavanı normal restoran ışıkları yerine peri ışıklarıyla kaplıyordu ve yerleştirilen her şey bir Pinterest panosundan alınmış gibi görünüyordu, aynı zamanda romantik ve estetik açıdan hoştu.

"Ne bakıyorsun?" Jungkook gözlerinin içine bakarken gergin bir şekilde kıkırdadın, onu rahatsız eden bir şeyi düşünürken çokça yaptığı bir şeydi. Ne zaman işi olmayan bir şeyin içinde kaybolmak istese bunu seninle yapardı, seni romantik ve süslü bir yere götürürdü... Pahalıdan bahsetmiyorum bile ama bu Jungkook'un zevkiydi. Bir milyonerle olmak, ilk başta nefret ettiğiniz milyoner muamelesi gördüğünüz anlamına geliyordu ama Jungkook ile yakınlaştıkça, onunla sadece para için olduğunuzu düşünmediği sürece ne yaptığı umurunuzda değildi. Bu, çıkmaya başladığınızda açıkça belirttiğiniz bir şeydi. Onun için oradaydınız, onun parası ya da sizin için satın alabileceği şeyler değil.

"İşin seni yine strese mi soktu?" Onu sorgularken sesin pürüzsüz ve yumuşak çıktı, Jungkook'un avucunu yukarıya çevirdin ve konuşurken elinin avuçlarına daha küçük ve daha büyük daireler çizmeye başladın. Onu sakinleştiren bir şeydi, sadece teninin teninde hissettiği his ama bu gece onun için işe yaramış gibi görünmüyordu. Bunu yaptığın anda daha da gerildi, bu ona hiç benzemiyordu ve sadece seni bir şeylerin yanlış olduğu konusunda endişelendiriyordu.

"Evet sadece çalış," sana yalan söyledi, sana yalan söylemekten nefret ediyordu ama yaptığı şeyi senden saklaması gerekiyordu, kötü bir şey değildi yine de senden saklaması gerekiyordu. Bu gece sana odaklanmak için elinden gelen her şeyi yapmıştı, ancak neyin yanlış gidebileceğine dair her şey beynine geliyordu, tüm o eğer dakika dakika kafasından geçiyordu.

"Biliyor musun, gidip tatlı alabiliriz ve-" İş telefonu çalmaya başlayınca sözünüz kesildi, ikinizin arasında bir kural vardı. Mesai saatleri dışında telefonun kapalı olması gerekiyordu ama belki de bu geceyi unutmuştu ve bu gerçek bir hataydı. Genelde yapmayı her zaman hatırladığı bir şey olduğu için onu suçlayamayacağın bir şey.

"Bir saniye bebeğim, bunu almalıyım." Jungkook restorandan çıkmak için ayrılmadan önce sana özür dileyen bir bakış attı, oturduğun pencerenin önünde duruyordu, bu yüzden onu birkaç dakika izledin. Canını sıkan her neyse, şimdi onlarla telefonda olduğu, kolları öfkeyle havaya kalktığı ve vücut dili gergin olduğu için onu daha da strese sokmuş gibiydi.

Elini nazikçe pencereye koydun ve ona cesaret verici bir gülümseme vermeye çalıştın ama o senin yönüne bakmadı bile. Telefonu kapatırken omuzlarını gergin tuttu, konuşan herkesten onu duyamadınız ve Jungkook'un ayrıldığını fark ettiğinde masaya bir garson geldi ve her şeyin yolunda olduğundan emin olmak istedi.

"Şarap?" Ona bakmak için yukarı baktın, sonra dikkatin tekrar telefonu kapatan ve kendi kendine mırıldanan Jungkook'a döndü.

"Hayır, sanırım hesabı alacağız lütfen." Jungkook'un yüzündeki ifadeyi biliyordun. Fazla mesai yapmak için işe gitmesi gerektiğinde sana verdiği bakış buydu, bu yüzden bu gece ayrılmak zorunda kalacağını biliyordun. Bunun için ondan asla nefret edemezdiniz, çünkü işi onun hayatıydı ve hayatını kazanmak için ne yaptığından tam olarak emin olmasanız bile yaptığı şeyi yapmayı severdi. Sadece birçok küçük şirkete sahip olan büyük bir şirkete sahip olduğunu.

"Hesabı aldım, işe gideceğim ve eve gideceğim." Jungkook yüzünde paniklemiş bir ifadeyle masaya koşarak gelirken fısıldadın. Randevu gecesinde seni yalnız bırakma düşüncesi onu paramparça ediyordu.

bts - imagine'sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin