Мекици мекицици

47 2 2
                                    

Заради коронавирус, достъпът на ТаоРис до света рязко се ограничи. Мениджърът на Ексо (там както му е името) изрично забрани да се излиза от хотел "Балкан". Така Ексо вече 2 години бродят из хотела като духове, а участията им са отменени, защото са антиваксъри. Притеснявали се, че нямало да им става оновато. Но като няма участия, няма и пари. А инфлация има. Кашкавалът вече 17 лв е станал. ТаоРис са гладни. Много, много гладни. Всеки ден точат лиги в Глово, но не биха поръчали каквото и да е, не само защото нямат парите, а никой не се кефи на Тейкъуей и там фууд панда, фууд падна, фууд манджа и Еконт. Друго си е да отидеш в Кауфланд, да си сложиш чипчето в количката, да се засилиш с нея, да се блъснеш, да паднеш, досадната от информация да те изгони, това са неща от живота, които искаме или не трябва да изпитаме. А ТаоРис искат да изпитат. Тао решава проблемите с глада понякога, но определно 10-те сантиметра на Крис не го засищаха (Крис е работил в събуей и знае как да реже филии на по 10 сантиметра (пестят хляб)), докато Дракона просто гладуваше. Трябва да намерят начин да се хапнат поне нещо. И тогава се появи спасението. Почука се на вратата - беше Шимин. Трябвало да отиде до тоалетна спешно, неговата била запушена, а не искал тази вечер Сухо да е на сухо (топ майтап) и затова му трябвало WC-то на ТаоРис. И преди да ме джъджнете как спасението било ако, ЧЕТЕТЕ ВНИМАТЕЛНО!!! Тао го пусна, макар да му беше крайно неприятно, защото на Шимин много миришело, но преди да го помирише на Шимин, той помириса самия Шимин. Той не просто миришеше, той направо смърдеше на пържено. 40 минути по-късно, когато той благоволи да излезе, ТаоРис се нахвърлиха да го разпитват защо мирише така, макар че вече нямаше и следа от пърженото, защото целия хотел се умириса на лайновозка. Шимин сподели строго секретни тайни на хотел "Балкан", как на минус някой си етаж има коридор. Вървиш направо и влизаш във вратата до първата неработеща лампа. Там е кухнята. Там готвачка беше леля Ленче, която притежаваше най-големите гърди в плевенска област, една женичка от ромски произход Зелиха Хабиби, която миячка и гей на име Цезар, който режеше зеленчуци. Това беше задружния колектив на кухнята на хотел "Балкан". Шимин също така спомена, че днес се пържат яко мекици, а кой не обича мекици. Топлички, с пудра захар... водопад от лиги се стече от устата на Крис. И направо решиха да слизат да ядат. Тао си обу модерните ботушки да е по-фенси, Крис облече една ризка, за да по съблазнителен, мекиците да са без пари и започнаха да тичат към асансьора. И така от етаж 6 слязоха на етаж -6. Асансьора се отвори, а пред тях мрачен коридор, паяжини, мишки, хлабарки по-големи от сосел. Легендите разказват, че Влад Цепеш си направил сефтето в това подземие. Стъпваха двамата тихо, плахо, търсеха вратата. И я намериха. Моментът на истината. Отвориха тежката метална врата, а още щом бе открехната ги лъхна силна миризма на нагорещено олио. Крис се спусна към легена пълен с мекици, а Зелиха Хабиби се спусна по същия към пломбите му. Тао също се затича, но тогава една златка с размер на шопар претича и Пандата се спъна в нея. Той направо полетя и се преземи върху бозките на леля Ленче. Мекота по-фина и от коприна, но да не забравяме, че това са бозките на леля Ленче, и Тао отскочи та добре че беше Цезар да го хване. Пандата направо усети нарязания му патладжан (Цезар беше турчин (и режеше патланджан преди да хване Тао)). Крис видя какво се случва и тъй както имаше 8 мекици в устата, бързо ги изплю на лицето на циганката и скочи на бой на Цезар. Тао нямаше проблем, но за да докаже любовта си към Крис, той също започна да налага Цезар със златката, в която се спъна. Сами виждате за какъв страшен бой става на въпрос. Минаха 2 дни, Крис бе разговарял с адвокатите си и без взето решение нещата да решат както в съдби на кръстопът - В СЪДА! Но кого щяха да съдят?! Цезар? Златката? Зелиха Хабиби? Не. Лявата диня на леля Ленче, защото именно тя е причината Тао да се озове в прегръдките на Цезар.

*3 месеца по-късно, Районен съд Плевен, отпред на пейките, дето полицаите си пият кафето*

Лявата цица на Ленчето била осъдена на 4 месеца в сливенския. Никой не можеше да повярва! Също така въпросната гърда трябва да изплати пари колкото три голф 4-ки. А това какво означава? ТаоРис ще пазаруват в КаУУУфлАААнд туксъмнаправилнотомясто

Искам цялата.... Donde viven las historias. Descúbrelo ahora