İyi ki doğdun şarkısıyla içeri giren Gyuri'ye baktı Hayoung. Güzeldi, akıllıydı, Hayoung için fazla iyiydi. Gyuri'nin arkasından giren arkadaşlarına bakıyordu şimdi de. Uzun boyuyla Chaeyoung yanında ise ondan daha kısa Nagyung.Ona koskocaman gülen Jiheon'u buldu gözleri. Sonra da hep beraber takılan Jisun, Jiwon ve Seoyeon üçlüsüne. Son bir kişi kalmıştı. Hayoung'un gözleri en sonunda aradığı kişiyi buldu. En arkada kalmış Saerom'a hayranlıkla baktı Hayoung. O an aklına doğum gününde dileyeceği dilek geldi. Ne dileyecekti sahi? Çok fazla düşünmesine gerek yoktu. Önünde ki kız topluluğuna bakınca direkt gözleri Saerom'u buluyordu. Ne dileyeceğimi buldum diye düşündü Hayoung.
Saerom'a sahip olmayı dileyecekti.
Saerom'a sahip olmak istiyordu Hayoung. Sonra bu düşüncenin yanlış olduğunu düşündü kısa bir an. Belki de bir şeyler yanlıştı. Sevgilisinin en yakın arkadaşına böyle bir düşünce beslememeliydi, ama elinde de değildi belli ki.
Elinde pastayla yüzünde koskocaman gülümsemeyle pastayı ona uzatan sevgilisine baktı. Artık ona eskisi gibi bakmıyordu, bakamıyordu. Kızlar mumu üflemesini söyleyerek hep birden Hayoung'a baktı. Hayoung mumu üflerken bir yandan da dilek tuttu. Kalbinden geçen ilk şeyi diledi.
Saerom'a sahip olmak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Make a Wish
RandomBugün doğum günün, şimdi dilek tut Song Hayoung yirmi birinci yaş gününde sevgilisinin en yakın arkadaşına sahip olmayı diler. HaRom fanfiction