chapter eight

260 12 0
                                    

flashback

Vybrala jsem si černé kratší šaty a oblékla si je. Mám ještě čas, ale už jsem chtěla být připravená.

Šla jsem ke stolečku s make-upem a lehce se namalovala. Upravila si vlasy a šla si sednout zpátky na terasu. Pozorovala jsem moře a užívala si samotu i když mě to nesmírně užírá.

...

Bylo 16:50, nejvyšší čas jet k Johnovi. Vzala jsem klíče, mobil a šla k autu.

Když jsem projížděla kolem Cameronova domu vzpomněla jsem si na Rafea. Co asi teď dělá? Viděla jsem ho naposled jak mě dovezl domů ze školy. Nechci mu psát, protože mi můj vnitřní hlas říká, že bych ho jen otravovala. Ale mohla bych se mu ozvat. Třeba bude u táboráku. Kie říkala, že tam chodí všichni i on, tak uvidíme. Minule se to prý zvrtlo, takže doufám, že to dnes bude v poho.

Když jsem dojela k Johnovi všichni seděli rozvalení na gaučích na verandě a povídali si. ,,Ahoj" pozdravila jsem. Sarah na sobě měla letní šaty, jsem ráda, že nejsem jediná a Kie měla kraťasy s tílkem. Cítila jsem na sobě pohledy všech. ,,Sluší ti to" řekl John B ,,To teda", řekla Kie a Sarah s Popem s úsměvem přikývli. JJ tam jen seděl a pozoroval mě. Zamávala jsem mu před obličejem, aby se probral. On jen zamrkal a hodil po mě udivený pohled. ,,Měli by jsme už jít" řekl Pope. ,,Souhlasím," řekla jsem a vydala se ven z verandy.

Na pláži u táboráku

Bylo tady už hodně lidí a to nebylo ani tak pozdě. Jako první jsme šli pro pití. Vzali jsme si ho a šli bokem od lidí. ,,Roztočíme to?" zeptal se JJ s jiskrou v očích. ,,ANO!" zařvala Kie. Vrátili jsme se do davu lidí. Tančili jsme, pili a hlavně užívali.

Po nějaké době tady přibyla hromada lidí. Oznámila jsem ostatním že si jdu pro pití. Sarah mě varovala před Rafem, že tady bude taky. Nevím proč mě varovala, ale jsem si jistá, že při mém štěstí to určitě zjistím. Při cestě k baru jsem ho zahlédla a myslím, že on mě též.

Rafe ke mě přišel a řekl ,,Ahoj, dlouho jsme se neviděli". Dal mi jeho ruce na mé ramena. Měl červené oči a nevypadal na tom zrovna nejlíp. ,,Neviděli no," řekla jsem a chtěla odejít protože mě děsil. ,,Nechoď nikam" zvýšil hlas a chytl mě za zápěstí, dost silně. Sikla jsem bolestí. ,,Rafe to bolí!" podívala jsem se mu do očí. Mé oči se už stačily naplnit slzami, má obrovskou sílu. Když pohlédl do těch mých pustil mě. ,,Sophi" zašeptl a podíval se na své ruce. Najednou jako by mu v hlavě přeplo zase zpátky. ,,P-promiň. J-já" nic jsem mu na to neřekla, jen jsem začala couvat a pak se rozběhla pryč. Tohle nebyl ten Rafe kterého jsem poznala ten večer. Něco si dal, i podle těch očí.

Nemohla jsem najít ostatní ,,Je tady až moc lidí" řekla jsem si pro sebe a šla si sednout na nějakou vysokou zídku mimo lidi. Po pár minutách co jsem tam seděla za mnou přišel nějaký opilý kluk a sedl si vedle mě. Snažil se mě všude osahávat, stehna, ruce, břicho a chtěl zajet i jinam, při tom všem mě líbal na krku. Bránila jsem se a snažila se ho od sebe odstrčit, ale nešlo to. Byla jsem v obrovském stresu, takže jsem moc nevěděla co se děje. Rychle jsem si stoupla na zídku a chtěla skočit. Jenže mě ten kluk držel pevně za nohu a tak jsem ho stáhla sebou k zemi. Nevím ani jak, ale při dopadu jsem mu zarazila koleno přímo do obličeje. Asi jsem mu zlomila nos . Ležel nehybně na zemi, ale dýchal. Začali k němu utíkat asi jeho kámoši.

Chtěla jsem běžet k sobě domů, ale jediná cesta vedla přes všechny ty lidi. Byla jsem vyděšená, ve stresu, hrozně jsem se třepala. Při spěchu jsem narážela do různých lidí, protože jsem sotva viděla přes slzy.

Cítila jsem na sobě pohledy. Snažila jsem se procpat davem. Najednou jsem narazila do JJe, který tam byl s nějakou holkou. Podívala jsem se mu do očí, když viděl ty moje plné slz, zarazil se. Pár sekund jsme měli oční kontakt, ale než stihl cokoliv říct, utekla jsem. Dům mám naštěstí kousek. Když jsem se ohlížela, tak jsem za sebou zahlédla 5 postav. Poznala jsem je, jsou to moji milovaní. Kie, Sarah, John b, Pope a JJ.

U domu jsem musela najít klíče pod květináčem, protože jsem si ty své nechala v autě, které mám u Johna. Když jsem konečně odemkla. Vletěla jsem do pokoje, zamkla se v koupelně a pustila na sebe chladnou vodu. Abych se alespoň trochu uklidnila. Vlezla jsem tam i s oblečením, ale ten moment mi to bylo jedno, jako všechno ostatní.

Slyšela jsem kroky po schodech do mého pokoje. Nejspíš jsem zapomněla zavřít za sebou hlavní dveře. Všichni mi vletěli do pokoje a začali klepat na dveře od koupelny. ,,Sophi jsi v pořádku?" opakovala furt Kie se Sarah. Slyšela jsem jak John uklidňuje JJe, který nejspíš začal vyšilovat.

Pope nějak odemkl dveře a hned za mnou do sprchového koutu vletěla Kie se Sarah. Furt se mě na něco ptaly ale já jim neodpověděla ani na jednu otázku. Jen jsem je s červeným očima pozorovala.

Po chvilce je JJ vyhnal a zamkl za sebou dveře. Sedl si vedle mě a přepnul chladnou vodu na teplou. Otevřel náruč a já mu do ní hned vpadla.

Po pár minutách prolomil ticho a zeptal se se ,,Co se tam stalo?". Podívala jsem se na něj a pak na své ruce se kterým jsem si neustále hrála kvůli stresu.

doufám že se kapitola líbila<3

nový začátek v Outer Banks...Kde žijí příběhy. Začni objevovat