Windsurf?

83 4 1
                                    

Egy hosszasnak ígérkező beszélgetésbe kezdtünk bele.Elég volt látni az arc kifejezéseket Giorgio elégmérges volt én a nyugodt és a mérges között álltam Zsombor meg ott tartott, hogy leteszi a gitárját és otthagy minket.Én csak álltam és körbe néztem a házon nem volt jobb tenni való. 5 perc után leültem Zsoma mellé és próbáltam terelni a szót.

-Képzeld Zsombor amikor Giorgio haza kísért pont mondta, hogy lemehetnénk a Balatonra.

-Nem rossz ötlet.Mosolyodott el.

-Na ugye szólj a srácoknak.Majd intettem Giorgio-nak, hogy lehet mennie kéne.Vette a lapot köszönt és ment is.Én a szobámba indultam de ez nem is olyan könnyű akkor ha Zsombor vissza ránt.

-Áú! Ez fájt!Fogtam a csuklómat.

-Jó bocsi de kibírod.Írtam a csoportba jó nekik.Egy hét és indulunk.

-Hu hú egy hét és jövünk Balaton!Ordítottam majd elkezdtem nevetni.Ezután szépen besétáltam a szobámba és Bíborkának és Hannának írtam.Nem értettem miért de egészen lent voltak a keresettek között.

Csajszik

Bóna Lili:Sziasztok képzeljétek megyek a Balatonra egy hét múlva.

Kovács Bíborka:Te mi a fracnak írtál?🤣🤣

Horváth Hanna:Ja minek?😂

Bóna Lili: Dehát legjobb barátnők vagyunk🧐

Erre már nem kaptam választ.Nem érdekelt rá írtam Bogira.Akit amúgy nem nagyon ismerek de valahonnan biztos mert Bogicának van elmentve.

Bóna Lili: Szia!Képzeld megyek le a Balatonra egy hét múlva.

Bihari Bogi:Na az szuper ha jól tudom azon a héten lesz annak a bandának a koncertje amiben a tesód benne van.Amúgy jó lenne ha Face time-on beszélnék nem a kedvencem az irogatás.

Ezután felhívtam Bogi-t és tök kedves és aranyos lány.20:05 mutatta az óra amikor benyitott Zsoma, hogy éhes.
-Figyelj Zsombi ha főtt kaját akarsz enni akkor várnod kell egy órát.

-Én várok.Ezután én leraktam Bogit és csináltam sajtos tejszínes csirke mellet hozzá rizzsel.

Megvacsoráztunk én csináltam magamnak egy teát és teraszra kiülve néztem a szépen lassan elcsendesedő várost.Majd felvillant a telefonom.Ki más lett volna ha éjfél után 2 perccel ír rám.Giorgio.

giorgiofekete:Buona Notte <3

Bóna Lili:Neked is jó éjszakát <3

giorgiofekete:Nem tudtam, hogy tudsz Olaszul.

Bóna Lili: De tudok <3

Hamar eltelt az az egy hét és mire észbe kaptam már a vonaton ülve Julcsival és Agataval beszélgettem.

-És Lili mi van közted és Gio között?Kezdett bele Julcsi amikor már nem volt témánk.

-Semmi.Csak barátok vagyunk.Néztem ki az ablakon.

-Aham én meg delfin.Nevetett Agata.

Erre még nem is gondoltam...(BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now