ö t ö d i k

64 2 0
                                    

A nyár napjai unalmasak voltak a srácok nélkül.. de főleg Dani hiányzott. Eltelt 2 nap amióta hazamentek és nem keresett..
Csak 1hetes kaland lehettem neki? Ezt soha nem tudjuk meg..
Anyáék elutaztak a nagyiékhoz nekem persze nem volt kedvem.. sőt semmihez amióta elment Dani. Hm.. anyáék nincsenek itthon.. a kedvem szar.. mi lehetne jobb egy bulinál.
Azonnal írtam Lucának hogy mit szól hozzá.

Li:Hallod Lucc, nem akarunk ma bulizni?
Lu:Jajj ne,rosszul kezdődik.. De persze legyen.
Li:gyere át alapozzunk itt.
Lu:Oké 20 perc és ott vagyok.
Li:Várlak pusz.

Elkezdtem készülődni szépen hogy mire Luca ideér már teljesen kész legyek. Úgy is volt ahogy mondta 20 perc múlva már csengetett is.

-Sziaaa Lizuuu.
-Sziuuus Lucuuus.
-Gyere,beszélgessünk és alapozzunk-engedtem be az ajtón.

-Amúgy.. Te beszélsz Lacival?
-Igeen. Nagyon boldogok vagyunk.

Lehajtottam a fejem és neki kezdtem az ivásnak.. Ma nagyon beakarok baszni.. Elkell felejteni minden szart. Már a 4.barack pálinkát húztam le egymás után.

-Lizu,minden oké?
-Nem. Semmi sem oké.. Amióta elment nem beszéltünk...

Luca szorosan megölelt.. próbált segíteni rajtam de nem nagyon sikerült neki.
Egy sírás után elindultunk bulizni be a városba. A szórakozóhelyhez érve. A bejáratnál üdvözlő piát ittunk. Lehet elég lett volna amit otthon ittam.. nem még rátolni, de elakartam felejteni Danit.

Elindultunk a szórakozóhelyre és megittunk egy érkező piát a pultnál. Leültünk egy asztalhoz és lecsúszott még egy pár... Ránéztem a telefonomra, megnyitottam az instát és elkezdtem pörgetni a storykat. Sokat mosolyogtam rajtuk.. csak megláttam Dani storyját is.. Egy szőke csajt ölelt...

Majdnem elkezdtem sírni amikor felálltam és a kijárat felé vettem az irányt. Luca futott utánam és szólítgatott. Nem figyeltem rá, hazáig futottam. Amikor az ajtónk elé értem elcsendesedtem hogy senki ne keljen fel. Sikerült a lehető leghalkabban bemenni a szobámba. A cipőmet ledobtam az ágy mellé, bedöltem az ágyamba, a fejemre húztam a takarót és elkezdtem sírni.. sírni és csak sírni. Addig sírtam amíg nem aludtam bele.. Reggel iszonyú fejfájásra keltem fel. A fürdő felé vettem az írányt és a tükörbe néztem.. A sminkemből mindenhol volt, a szemeim vörösek volta és dagadtak. Alattuk lila karikák álltak.. Gyorsan lemostam a sminkem, arcot mostam alaposan és bevettem egy gyógyszert. Visszafeküdtem az ágyban, 2 perc múlva rezgett a telefonom 2x is. Feloldottam a telefonom, először nem az üzeneteket néztem meg hanem még egyszer  Dani storyját. Ismét bekönnyeztem, mielőtt elkezdenék újra sírni, gyorsan letöröltem a könnyeim, nagyot nyeltem és megnéztem az első üzenetet.

Luc<3: Miért viharoztál el tegnap? Jól vagy?

lescreeneltem Dani storyját és elküldtem neki,nem volt erőm bármit is írni.

me:Fényképet küldött.

Luc<3: Ez komoly? Azonnal megyek hozzád.

me: felesleges.

Luc<3: Jó akkor 2 perc és ott vagyok.

Igaza volt, hallottam ahogy 2 perc múlva beront a házba és köszön a szüleimnek.

Hallottam a hangos lépteim és a kopogását. Felálltam és kinyitottam az ajtót neki, beengedtem, szinte be sem lépett de már csuktam be az ajtót és zártam be. 

It all started one night🐥 xSzünetelxDonde viven las historias. Descúbrelo ahora