זה הייתה עומדת להיות תחילת שנה חדשה השנה הראשונה בהוגוורטס, כולם זוכרים את שנתם הראשונה בהוגוורטס זאת הייתה תקופה נוסטלגית ביותר. אז בואו תכירו את הדמויות שלנו בסיפור זה, לילה ילדה עם גובה ממוצע שיער סגול ומתולתל קצר עיניים אדומות ו... מטאמורפמאגוס, מטאמורפמאגוס הם קוסמים (או קוסמות), אשר יכולים לשנות דברים בעצמם. לדוגמא- צבע שיער, גובה, אברי גוף שונים (אף, רגליים, ידיים) גם טדי מטאמורפמאגוס, לטדי יש
שיער בטבעי כמו של רמוס לופין
אבל הוא מטאמורפאגוס אז הוא יכול לשנות את זה
ועיניים חומות.
גילברט הוא נער גבוהה וחיוור יש לו פרצוף נאה למדיי ושיער שחור מבולגן, ההורים של טדי ולילה (הם רמוס ונימפדורה) מתים אז טדי ולילה יתומים הם גרים עם דודתם שלהם אבל לצערם היא אינה יכלה ללוות אותם להוגוורטס אקספרס לשנתם הראשונה בגלל עניין של מוגלגים, גילברט הוא מישהו עם עבר מסתורי מאוד שאף אחד לא יודע חוץ ממנו, הוא גר רחוק מאנגליה אז בשביל ללמוד קסמים הוא גר עם טדי לילה ודודתם, עכשיו הבה נחזור לסיפורינו לילה גילברט וטדי צעדו להוגוורטס אקספרס ועלו על הרכבת, שלפתע לילה החליקה "את בסדר?" שאל גילברט ולילה שמה לב שהקול שלו הפך לטיפה יותר גבוהה "כן זה רק נפילה קטנה" אמרה לילה בפשיטות, לילה היא מאוד מגושמת ומבולגנת היא נפצעת מלא עד שזה כבר לא מפריע לה. השלישיה הלכה לתא הכי אחורי של הוגוורטס אקספרס אבל הכל היה מלא; ולפתע הם ראו תא אחד כמעט רק עם ילדה אחת "שלום!!" אמרה לילה בביטחון רב "אני לילה ואני וחבריי נשמח לשבת איתך בתא" אמרה לילה והביאה את היד לכיוון של הילדה בשביל לחיצת יד הילדה "היי אני קייסי ואני אשמח שתתחפפו מהתא שלי" קייסי הייתה ילדה עם שיער ורוד קוצני וקצר (יותר ארוך משל לילה) ועיניים ירוקות, קייסי נתנה להם פרצוף עצבני ונטרקה הדלת באופן חזק והשלישיה עפה אחורה "וואו מה זה היה?" אמר טדי "היא יודעת לעשות קסמים כאלו לא של קוסמים! אם הייתי מוגל הייתי חושב שהיא קוסמת!" לילה וגילברט נתנו לו מבט "מההה רק עובדה" אמר טדי וטיפה הסמיק, "היי אתם יכולים לשבת איתי אם אתם רוצים" אמר קול כלשהו של נקבה, לילה חיפשה עם עיניה את מקור הקול וראתה עוד ילדה שנראתה גם שנה ראשונה היה לה שיער חום בהיר על גבול בלונדיני חלק וארוך עד שעקף את הכתפייפ שלהועיניים חומות. "את לא הולכת להעיף אותנו מהתא עם 'קסם' ?" שאל גילברט בטון צוחק "לא לא אל תדאגו" אמר הילדה "אני לילי מאליה ואת-" לילה קטעה אותה באמצע "אני לילה לופין זה טדי לופין וזה גילברט" אמרה לילה מהר בהתלהבות "גילברט מה?" שאלה לילי בחשדנות "הוא לא זוכר את שם המשפחה שלו אז אנחנו מחשיבים אותו כלופין" אמר טדי בפשטות, אבל גילברט נראה חושב וחיוור יותר מהרגיל "אתה בסדר גילברט?" שאלה לילה והסתכלה עליו "אה כן כן זה... אני בסדר" ענה גילברט "טוב... מה שתגיד" אמרה לילה. בהמשך הנסיעה לילה ולילי פיתחו שיחה ממש עמוקה על אוכלי מוות והעלו קונספירציות בזמן שטדי וגילברט הלכו מכות בצחוק; "כדי שתחליפו לגלימות" תלמידה שנה שביעית נכנסה עם תג זוהר של "מדריך" היה לה שיער חום וחלק קצוות השיער היו צבועים בבלונדיני והיה לה משקפי כסף עגולים, והשיער הגיע לה עד הכתפיים והיה לה גלימה עם תג של סימן כלשהו שלילה לא זיהתה "זה התג של סליתרין נכון?" אמרה לילי "כן!" ענתה לה הילדה "זה לא הבית שלורד וולדמורט היה בו?'' שאל טדי "זה כן אבל הוא לא כזה נורא, התכונות של הבית זה לא רוע ולהיות אוכל מוות" אמר תום "אה" אמר טדי זה כח מה שהצליח להוציא מהפה והתחיל לקרוא הנביא היומי "היי תומי למה את מתעכבת על התא הזה?" שאלה עוד מישהי מהשנה השביעית שגם לה היה כתוב "מדריך" בזוהר, היה לה שיער יחסית ארוך חום וחלק היו לה עיניים חומות אפורות ושפתיים אדומות, "הייייי "אמרה לילה בקול המתלהב שלה "היייי" ענתה לה הנערה "קוראים לך תומי?" שאלה לילה והפנתה את מבטה לילדה הראשונה במבט מסוקרן "לא..." ענתה תום וצחקה "קוראים לי תום וזאת קייט" אמרה תום בחיוך חביב "היא חברה שלי במובן רומנטי" לילה וגילברט שלחו להם מבטים של הערצה בעוד לילי וטדי חייכו בנחמדות "אדיררר" אמרו גילברט ולילה, תום וקייט צחקקו "תום קייט!!" צעק קול "אנחנו יורדים תתכוננו לנסיעה" המשיך הקול, "טוב אנחנו צריכות ללכת אבל נפגש בהוגוורטס" אמרו קייט ותום ויצאו.
זאת הייתה הנסיעה הראשונה של גילברט לילה וטדי.●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
היי אז כאן בלה ואני מי שכתבה את זה אני מצטערת שזה ארוך ואני מקווה שתהנו אשתדל לפרסם כל שבוע-שבועיים פרק לבנתיים אדיוס
YOU ARE READING
סיפורי ה"רפונים"
Fanfictionסיפור זה מדבר על חבורה קןרעת בדור הבא של הוגוורטס. קורה שם דרמות, אקשיין, מתח רומנטיקה, וגם פנטזיה חשוב לציין שהדמויות מבוססות על דמויות ממוצאות או דמויות קיימות סיפורי הרפונים זה כמה סיפורים הסיפור לא בהכרח מתרכז בעלילה אחת