eğer hoşunuza gitmeyen ya da yanlış yazdığım, yanlış anlaşılan varsa söyleyin !!
Selam ben olivia, vinnie ve ben çocukken çok iyi anlaşırdık. Ama biz 10 yaşındayken büyük kavga ettik. :( Ve 7 sene görüşmedik. Artık moralimi bozmak istemiyordum. Artık 17 yaşında lise 3'e giden biriydim ama her aklıma geldiğinde kendimi b*k gibi hissediyorum. Annem ve babam beni 12 yaşındayken terk etmişti. Bende halamda kalıyordum. Yarın 11. sınıfın ilk günü o yüzden çantamı ve kıyafetleri hazırlayıp uyudum.
Sabah olmuştu. İlk önce banyoya gidip yüzümü yıkadım. Sonra üstümü giydim.
Sonra aşağı inip kahvaltımı ettim. Sonra yukarı çıkıp makyajımı yapıp çantamı toparlayıp aşağı indim.
-O: Halacım ben çıkıyorum.
+H: Seni bırakmamı ister misin ?
- O:Yok ben kaykayımla gideceğim.
+H: Tamam gidince haber ver.
Okula geldim.. Dolabıma gidip çantanı koydum ve çantanın içinden derslerin kitabını çıkartım.
İlk ders coğrafyaydı. Derse girdin. Vinnie derse geç kalmıştı. Ama neden? Sonra kapı çaldı.
-Hoca: GİR!
İçeri vinnie girdi. Bi dk onun kaşı patlamış ve dudağı kanıyordu.
Ders boyunca neden öyle olduğunu düşündüm. Kesinlikle biriyle kavga etmişti. Ama vinnie kavga edecek biri değildi.
Ders bitti. Vinnie'nin yanına gittim. Vinnie kollarının üstüne başını koyarak masada uzanıyordu.
+O: Vinnie iyi misin ?
-V: Neden soruyorsun ?
+O: Neden mi ?! kaşın patlamış ve dudağın kanıyor. Ne oldu anlat bana.
- V: İstemiyorum.
+O: Vinnie lütfen!.
-V: Of tamam dışardan 1-2 çocukla kavga ettim.
+O: Neden ?
- V: Çünkü benim hakkımda yalan yanlış şeyler söylüyorlardı.
+O: Ne diyorlardı mesela?
-V: Vinnie tam bir ezik , evet yüksek not almak için kız hocalarla yatıyor...
+O: Ama bunlar doğru değil.
Sonra vinnie dayanamayıp ağlamaya başladı.
+O: Şşş tamam geçti ben burdayım.
Bunları söylerken ona sarılıyordum.
Okul bitti. Eve dönüş vakti. Eşyalarımı toparlayıp dolabıma yöneldim.
Sonra kaykayımı elime alıp tam okuldan çıkacaktım ki arkamda bir ses duydum. Arkamı dönüp baktığımda o kişi vinnie idi.
- Beraber gidelim mi ?
+ Yok ben kaykayla gitmeyi tercih ederim.
- Hadi ama olivia seni arabayla evine bırakayım.
Balık burcu olan ben buna hayır diyemedim.
+ Tamam ama halamın evine gidicez biliyorsun.
- Tamam hadi gidelim.
Eve geldim. üst kata çıkıp üstümü değiştim. Ders çalıştım. Nerdeyse 3 saat ders çalışmıştım.
Yatağa geçip telefonuma baktım. Sonra instagramda bir grup gördüm ve o gruba katıldım.
Bİ DK O DA NE VİNNİE DE BU GRUPTAYDI.
O gruptaki kişilerin isimlerine baktım.
GRUPTAKİ İSİMLER
- naile
- mia
- thomas
- micheal
- patrick
Bende sohbete katıldım.
Hype House <3
Mia: Evet yarın için planlar nedir?
Patrick: Benim bir planım yok. :)
Thomas: Ben video çekime gidicem.
Nailea: Benimde yok.
Vinnie: Ben yarın öğlen 14.00 a kadar okuldayım.
Thomas: Hey grupta davetsiz misafir var.
Hayır olamaz beni farkettiler!
Mia: Kim ?
Artık mesaj yazmaya başlamam lazım.
Olivia: Selam !?
Vinnie: OLİVİA SENİN BU GRUPTA NE İŞİN VAR.?
Mia: Vinnie sen bu kızı nerden tanıyorsun ?!
Vinnie: Okulda aynı sınıftayız ve o benim çocukluk arkadaşım.
Mia: Anladım.
Thomas: Neden bu gruba katıldın yoksa sende mi bizimle aynı evde yaşamak istiyorsun?
Aynı evde yaşamak??
Olivia: Ben bu gruba hiç arkadaşım olmadığı için girmiştim ama galiba yanlış yerdeyim.
Thomas: Hey! Hey! dur bizde burda arkadaşız yani doğru yerdesin.
Olivia: Anladım. Neyse benim uykum var. İyi geceler. Vinnie yarın görüşürüz.
Vinnie: Görüşürüz :)
Bu bölüm bu kadardı. Hoşunuza giderse yorumlara yazın. Devamını getiririm.
Benim ilk kitabım yanlışlar olursa kusura bakmayın. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vinnie Hacker Hype House
Romancevinnie ve olivia çocukluk arkadaşı ama 10 yaşındayken büyük bir kavga ettiler.